• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

"Yuvayı dişi kuş yapar" diyoruz ama evlilik maliyetinin çoğunluğu erkeğe kalıyor. Nasıl olacak?

nomercy7
nomercy7 Takip Et
FenomenGuru Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
47
Yapay Zekaya Sor

Bu işte bir tezatlık var. :D

Yuvayı dişi kuş yapar diyoruz ama evlilik maliyetinin çoğunluğu erkeğe kalıyor. Nasıl olacak?
"Yuvayı dişi kuş yapar" diyoruz ama evlilik maliyetinin çoğunluğu erkeğe kalıyor. Nasıl olacak?
Cevapla
İş Soruları Evlilik Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Türk toplumuna dayatılan bir gelenek Avrupa ya da gelişmiş ülkelerde bunu göremezsin şahsen benim zoruma giden gençlik dönemlerinde bedavadan milletle yatıp hiç bir masraf ettirmeden sonra birini bulunca bakire gibi davranıp bir dünya masrafa sokan kız hani gerçekten temiz ve bakire olsa anlarım ama millete bedavadan verip koklatıp sana geldi mi evlenmeden olmaz diyip ve altınlar eşyalar isteyen kadın dünyanın en ahlaksız insanıdır.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Nocxks
    Nocxks Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 94%
    1 yıl

    Siz kadını aldatınca kadın ayrılmıyor tolere ediyor "yuvayı dişi kuş yapar yuvanı bozma" diyorsunuz ya hani. her şey her alttan alma kadından beklenir. Siz tolere etmezsiniz aldatilinca kadın gibi çocuklarım için demez ayrilirsiniz. İşte bu yüzden dişi kuş herşeyi hazmetmek zorunda. Alttan alacağınız hicbirşey yok. Yapacağınız tek şey maddiyat sağlamak. Onuda dişi kuştan bekliyorsunuz ama herşeyi dişi kuş yapsın erkek kuş ne işe yarıyor acaba? Yuva tek başına dışı kuşun herhalde erkek kuş misafir falan.

    9
    2 Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Güzel fikir :D

    • Nocxks
      Nocxks
      1 yıl

      Sağ ol

  • psychoparadıse
    psychoparadıse Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 37
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 2b cevap paylaştı.

    Eski zamanlardan kalma bir söz. Eskiden kadının bir erkekle evlenmesi kadın için büyük bir olaydı. Hediyeler alıp evi kadın hazırlar erkek ise o eve avcı ve kollayıcı olarak gelirdi. Bir nevi evcilleştirilmiş köpek misali :D Tabi değişen zaman bu sözün anlamını da değiştir. Sanırım yuvayı dişi kuş yapardan kasıt evi çekip çevirmesi temizlik ve toparlama :D

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

58

Cevap

32

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.

    Bence normaldir. ben varken şahsen kadına para ödetmem.

    2
    0 Yorumla
  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Maliyet erkeklere kalabilir ama o yuvayı idame ettirmek kadının görevidir gadası

    1
    0 Yorumla
  • endmuhh
    endmuhh Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 31%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 325 cevap paylaştı.

    fiiliyata bakacak olursak yuvayı erkek kus yapıyor. yuvanın ilk yapılıs asamasındaki mali yük cogunlukla erkekte. hani bi istatistik olsa keske türkiyede evlenen 2023 yılında x cift var. bu evlilik maliyeti cift ortalaması y tl. bu y tl nin orantısal dagılımı erkek/bayan z.

    neyse fiiliyat böyle bro. erkek olmucaktın. ya da kestircen:D o atasözü fiiliyatta yok. manevi kısmı konusunda hanım tarafı belki agırlıgın %50den fazlasını alıyor olabilir. ama maddi kısımda erkek hani herhalükarda daha büyük yükü alır. hani askım tüm faturaları toplayak sonra yarı yarıya 2 taraf odesin dese bana kız tarafı direk sorgusuz kabul ederim:D alman usulu yani. bosanırkende opulen erkek oluyor.

    1
    0 Yorumla
  • Dygu81827
    Dygu81827 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    1 yıl

    maalesef ülkemizde kadın erkek eşit iş olanaklarına sahip değil. kendimden örnek veriyorum el becerim olmasına ve 1 den fazla alanda bilgi sahibi olmama rağmen asgariden yüksek bir iş bulamam. evi boyayan ustadan 10 kat daha iyi boyarım ama o işi bana yaptırmazlar veya erkeklerin ustalık yaptığı çoğu iştede öyle yeni yeni nadiren kadın toplu taşıma sürücüleri çıktı. iş olanakları ve gelir düzeyi bu kadar kısıtlandığı sürece maalesef bu toplumda erkekden beklenir. ben 2 tarafında masrafları üstelnmesi taraftarıyım. Ben yakın zamanda ev kurdum sevdiğim insanla elimizden geldiği kadar kimde ne varsa verdi senin paran benim param demedik. ama aileler de problem var herkes başkasına topu atıyor ev yaptırcaz yine parasını ödemesi derdi bize kalıyor vs. çok uzun yazdım ama keşke adil iş olanağı ve cinsiyet ayrımı olmasa

    3
    1 Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Hayatta adaletin hiçbir zaman olacağına inanmıyorum.

      Yorumla
  • Fearlesgirll
    Fearlesgirll Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    1 yıl

    E öyle. Tek başına al onları kur bakalım yuvayı kurabiliyor musun?

    Biz kadınlar yuvayı şekillendiriyoruz mesele sadece temizlemek değil ruhunu katmak sevgiyle sevgi bağlarıyla yapmak.

    Ha tabi bu demek değil ki maddi her şeyi adama yıkalım 🤦🏼‍♀️ yapılcaklar yapılır.

    1
    1 Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Kadın olmasa yuvanın da anlamı kalmıyor zaten, elbette her iki tarafta üzerine düşeni yapar.

      Yorumla
  • Hipnotix
    Hipnotix Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 438 cevap paylaştı.

    Kuşalar yuvanın içini yapar alt yapı erkeğe aittir bunun sorumluluğunu alamayacak insanlar zaten evlenmemeli.. evlenip kirayı bile kadına ödetenler var..

    6
    2 Yorumla
    • shakiray
      shakiray
      1 yıl

      🫢

      Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Çalışmayan da var maşallah.

      Yorumla
  • yagmuronliine
    yagmuronliine Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 99%
    1 yıl

    Siz de gidip erkekleri inek gibi sağan ailelerden kız almayın. Biraz modern aile çocuklarıyla sevgili olun. Akıllı olun. Ben erkek olsaydım gidip ye bı doğulu kız almazdim, elime altin listesi tutusturan herkesin anasını mk diyip ayrilirdim ordan

    4
    2 Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Dur sakin :D

      Yorumla
    • KarizmaGenç1
      KarizmaGenç1
      1 yıl

      Güzel konuşmuşsun. Erkekler senin dediğin gibi yapmalı. Sırf kızın ve kız tarafının gönlü olsun diye erkekler kendisini kullandırtıyorlar. Bunun sonucunda da bütün ekonomik yük erkeğin üzerinde kalıyor

      Yorumla
  • Aybuke6 u
    Aybuke6 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 334 cevap paylaştı.

    Bu söz aslında maddi durumdan ziyade aile içi işleri yönetmeyle ilgili söylenmiş bir şey. Hatta yanılmıyorsam bununla ilgili soru da sormuştun geçenlerde

    3
    9 Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Evet aslında onu espri olarak kullandım. Normalde sözün anlamı maddiyatı içermiyor :)

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      1 yıl

      Doğrudur 😅

      Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Hocam sende hep gerçekçi bakıyorsun olaylara :D

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      1 yıl

      Evet her zaman iyi olmuyor 😂

      Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Öğrencilerden herhalde :D

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      1 yıl

      Sanmam😂😂

      Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Bende mesleki deformasyon mu dedim :D

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      1 yıl

      Ondan değil bence😅

      Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Sen öyle diyorsan :D

      Yorumla
  • Suuuuuuuuuuuuuu
    Suuuuuuuuuuuuuu Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 98%
    1 yıl

    Kesinlikle katılıyorum. Kadınlar ev kurarken ev eşyalarının alımına ortak olmalı. Bunu yapmayan tüm kadınlar benim gözümde aç ve insan sömüren…
    Kadın teklif etti ve erkek almadıysa çok çok iyi durumdaysa bir şey demiyorum ama zorluk içinde bir şeyler yapılıyorsa kadınlar da ortak olsun. Ortalama bir durumdaysa erkek yine ortak olmalı kadın. Her şeyi erkeğe yıkan zihniyetteki kadınlar her zaman gözümde çingenelik yapandan öteye geçmedi.

    2
    0 Yorumla
  • CazibeKedisi
    CazibeKedisi Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    1 yıl

    O deyimin bence anlamı şu; Aile bireyleri kendini dağıtsada kadınlar genel olaak toparlayıcı düzenleyici oldukları için.

    Ben böyle yorumluyorum. Yoksa evlilik için gereken tüm maddi koşullar erkeğin sırtına yük gibi biniyor.

    Yalansa yalan deyin.

    1
    0 Yorumla
  • Հայերեն_և_քրդերեն
    Հայերեն_և_քրդերեն Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 91%
    1 yıl

    Yoo ben o kadar belgesel izledim yuvayı yapan içine çalı çırpı taşıyan dişi kuş ile ciftlesmedennonce dişi kuşa solucan veya yemek getiren erkek hatta erkek de kuluçkaya oturuyor tek farkı var dışı kuş ile erkek kuş nöbetleşe yumurtaya oturuyor ama dışı kuş sadece kendi karnını doyuruyor ama erkek kuş hem kendi karnını doyuruyor hemde dişiye yiyecek getirip ağzına kusuyor. Ayrıca dışı kusta bebisleri olduğunda da en çok yemeği erkek kuş getiriyor

    1
    0 Yorumla
  • Gülümserken
    Gülümserken Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 99%
    1 yıl

    Yuvayı dişi kuş yapardan kasıt bence çocuk yapar aile kalabalıklaşır ve manzara bir yuva gibi görünür.. Mantığıyla eskilerin bir deyimi diye düşünüyorum. Yoksa eskiden çoğunlukla erkek yeni evin masraflarını üstlenirdi. Şimdilerde kızlarda neredeyse yarısını üstleniyorlar. Durumu daha iyiyse kız yapar her şeyi sorun etmez.

    1
    0 Yorumla
  • Pirateangell1310
    Pirateangell1310 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    1 yıl

    Günümüzde artık evlilik masrafları ortak ha bazı bilinçsiz ve bencil aileler ne yazıkki tün yükü karşı tarafa atma derdinde orası ayrı ancak genel olarak ortak artık bunlar. Yuvayı dişi kuş yapar sözüne de gelirsek kadın ev işi yapsın yemek yapsın ütü yapsın çamaşır yıkasın çayını kahveni getirsin bide üstüne bakımlı olsun. Ancak hayat şartları tek maaş zor gitsin birde işte çalışsın anne olsun çocuklara baksın kocasına evine de yetişsin ama bu anasının paşası erkeklere yetmesin yani çoğu toplumda hala tüm yük kadının üzerindeyken yuvayı tabiki dişi kuş yapar erkek kuşun hiç bi şeyden haberi yoktur ki

    1
    0 Yorumla
  • pamuk_1
    pamuk_1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 82%
    1 yıl

    O söze asla katılmıyorum. Yuvayı dişi kuş yapmaz. Yuva birlikte yapılır. İki iken bir olmak buna denir. Aynı şekilde masraflarında tek bir tarafa yüklenilmesini doğru bulmuyorum. Madem evlilik gibi büyük bir karar alınıyor o halde her iki tarafta elini o taşın altına koyacak.

    1
    0 Yorumla
  • thewalkerist
    thewalkerist Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Abi dişi kuşun ayrı derdi var... erkek kuşun ayrı derdi var... Artık el ele verin de beraber dayanışmayla ilerleyin...

    Her şeyi çözdük problemler bir evlilik maliyetine kaldı. Ulan seviyorsan gerekirse sadece nikah kıyar yine de evlenirsin. Sonra paranız olunca güzel bir evlilik yaparsınız.

    1
    0 Yorumla
  • AsteriaTitan
    AsteriaTitan Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Erkek yuvaya ihtiyaçları getirir, kadın o ihtiyaçları düzene sokar. Yani şöyle ki erkek avlayıcı, kadın toparlayıcı. Kadın evi düzenlemek ve evi yönetmekle yükümlü.

    1
    1 Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Katılıyorum.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Çocuğu kadın büyütüyor bedeninde. Hamileliğin kadının üzerinde yaptığı tahribatı erkek paylaşamıyor. Veyahut doğum sonrası destek olmazsa kadın çocuk bakacağı için kariyeri bitiyor. Erkek yine çalışmaya devam ediyor. Çok nadiren çapraz çalışma saatlerinde beraber çocuğa bakabiliyorlar. Bu sebeple ben bu maddi kısmı erkeğin yüklenmesi durumunu normal karşılıyorum.

    2
    0 Yorumla
  • Biscolatagirl
    Biscolatagirl Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Yuvayı dişi kuş yapar aslında maddi değil manevi bütünlüğü kadın kişisinin yapmasından gelir. Ataerkil toplumun hala izlerini taşıyoruz. Ataerkil toplumda zaten maddi kazanç sağlayan hep erkek ev içi idaresini yapan kadındır. Örneğin bir kavga tartışma olduğunda evde kadının alttan almasını bekleyen bazen maalesef hala gördüğümüz kadın aldatılsa bile erim eşim deyip hayatına yuvasına devam etmesi bekleniyor.

    1
    0 Yorumla
  • Filmkoliküyeyim
    Filmkoliküyeyim Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    1 yıl

    Yemek, temizlik, çocuk, gün yorgunluğunda kocanın gönlünü almak, ve dinlenme günü olmayan bir kadın yuva yapmıyor mu şimdi?

    1
    3 Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Yapmaz mi.

      Yorumla
    • Filmkoliküyeyim
      Filmkoliküyeyim
      1 yıl

      Yapıyormuş demekki.

      Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      😊😊

      Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Bir dakika bize ps5 , oyuncu bilgisayarı , benzinli profesyonel oyuncak almıyorlar mı nıkahtan önce 🥹

    1
    2 Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Nerede o günler? :D

      Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      Almıyorlarsa evlenmek yok :D

      Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    1 yıl

    Gelin tarafının durumu iyiyse altın çok takılır belki umudu yitirmemeli:) o da masrafları amorti eder..

    1
    4 Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Bakalım :D

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      1 yıl

      Beyaz eşya mağazası olan bir kayinpederin olur belki :)

      Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Başına da beni geçiriyormuş laksda.

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      1 yıl

      Ya tabi :)

      Yorumla
  • Yas3e
    Yas3e Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Kadının yaptiklari maliyetle karşılanmıyor. Kadın olmak çok zor ve çalışıp eşine destek olan kadınlar da var

    1
    2 Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Erkek olmakta zor bence ve evet artık kadınlar da iş hayatındalar. Hayat müştereğe döndü :)

      Yorumla
    • Femboyarzu
      Femboyarzu
      1 yıl

      @Yas3e katılmıyorum kadın olmak başlı başına bir velinimettir. Kadınlığı zorlaştıran tek etken yanlış koca seçimidir. Maliyetle karşılayamayacağımız tek şey zamandır.

      Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Öyle tabi ama kadınlar yuva konusunda daha çok kapsayıcı oluyorlar. O yuvanın bütünlüğünü bozmamak anlamında yapıcı davranıyorlar. Tabi daha sonra ne olur bilemem..

    Evlilik, geçinme yönetmeni tamamı ile erkek.

    1
    0 Yorumla
  • oɿƚꙅɘɒm
    oɿƚꙅɘɒm Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    sanki burada küçük bir nüans farkı var. yuvayı dişi kuş yapar, yani sen malzemeyi alır getirirsin çalı çırpı v. s. o da yuvayı yapar. dişi kuş yuva yapar gibi anlaşılması doğru değil, kesinlikle yanlış.

    1
    0 Yorumla
  • melankolikMelaike
    melankolikMelaike Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    1 yıl

    Maddi olarak sana eziyet çektirenden uzak duracaksın. O ne fenadır o.

    1
    3 Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Yılan bunlar..

      Yorumla
    • melankolikMelaike
      melankolikMelaike
      1 yıl

      Yorumlar felaket sanırım. 🤣

      Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Sorma herkes ayrı bir telde :D

      Yorumla
  • _nalann
    _nalann Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 84%
    1 yıl

    Dışişleri bakanı olduğu için olabilir mi 😂😂 kadın daha çok iç işleri bakanıdir

    1
    1 Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Hurmetler sayin bakanim.

      Yorumla
  • buzzzgibikarpuzz
    buzzzgibikarpuzz Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 362 cevap paylaştı.

    Hayır erkek kuş yapar yuvayı dişide beğenirse gelir oturur

    1
    2 Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Ne güzel dünya be.

      Yorumla
    • buzzzgibikarpuzz
      buzzzgibikarpuzz
      1 yıl

      Öyle

      Yorumla
  • Aslıhanak
    Aslıhanak Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 97%
    1 yıl

    Hele siz bir de doğudan kız alın bakalım evlilik maliyetini görün

    1
    1 Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      İstemiyorum.

      Yorumla
  • tıme-traveler
    tıme-traveler Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    1 yıl

    Herkes elini koysun taşın altına biraz bu ne arkadaş😂

    1
    3 Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Ayıp oluyor artık değil mi? :D

      Yorumla
    • tıme-traveler
      tıme-traveler
      1 yıl

      Yetti ya nedir bu çektiğimiz 😃

      Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Zaten ayar oluyorlar dur alskşdja.

      Yorumla
  • emre505
    emre505 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 38%
    1 yıl

    Evlenecek kadar param olacağını düşünmüyorum

    1
    1 Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Elbet bir gün.

      Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 571 cevap paylaştı.

    Yuvayı dişi kuşi yapar, fakat erkeğin de bir şeyler alması gerekmez mi? 😃

    1
    4 Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Tabi gerekiyor, her şeyi yapıyoruz zaten :D

      Yorumla
    • Bravehrart
      Bravehrart
      1 yıl

      Aferin size. 😂😂👏👏

      Yorumla
    • Femboyarzu
      Femboyarzu
      1 yıl

      Birşeyler almaktan ziyade insanlara ayaklı cüzdan muamelesi yapmak çok yanlış. Eğer ironli yaptıysanız aldırış etmeyin bu benim kusurumdur.

      Yorumla
    • Nocxks
      Nocxks
      1 yıl

      @Femboyarzu bütün yorumlarda erkek yanlısı yazmışsın. Ya cinsiyetin erkek ya da ağır pick mesin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Bu erkekler yakında regl felan da olur. Adam olamadıkları kesin de . Soruya bak düğün masrafını karşılayamayan neden evlenir ki. İleride evi de geçindiremez.

    Yuvayı dişi kuş kurar çünkü erkeği dişi seçer evi o düzenler. Herşeyi cimriliğinizle yamultmaya çalışmayın.

    2
    0 Yorumla
  • Sonumuzgeldi
    Sonumuzgeldi Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 99%
    1 yıl

    Erkek maddi anlamda yuvayı kurar kadın manevi anlamda evliliği ayakta tutar ama artık bu böyle değil iki taraf da çalışıyor ve birlikte yapıyorlar her şeyi

    1
    0 Yorumla
  • Nergis_69
    Nergis_69 Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 98%
    1 yıl

    Aslında yuvayı erkek kuş yapar, dişi sadece yumurtlar😃 Evlilik maliyeti konusunda iki tarafta yardımlaşmali, bazen evlenen erkeğe acıyorum masraflar çok

    1
    0 Yorumla
  • __SimonDiyorKi__
    __SimonDiyorKi__ Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Türk töresinde durum böyle zaten. Evin dizilmesi işini kız tarafı yapar erkek tarafı değil. Günümüzde ülkemizde işler tam tersi işliyor. Asya'da Türk devletlerinde hala bu adet yaygındır.

    1
    0 Yorumla
  • ɐɹznɯɔɐ
    ɐɹznɯɔɐ Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Kuşlarda ne oluyo mesela erkek kuş gidip çalı çırpı topluyo, dişi kuşta ondan yuva yapıyor. Yani erkek getirir kadın pişirir mantığı aksk tabi rolleri değişmek isteyen olursa kendi bilir mdkd

    1
    3 Yorumla
    • shakiray
      shakiray
      1 yıl

      Bizim mutfak su an öyle ahahahhshs

      Yorumla
    • ɐɹznɯɔɐ
      ɐɹznɯɔɐ
      1 yıl

      @shakiray heryerde benim tespitler sksk

      Yorumla
    • shakiray
      shakiray
      1 yıl

      Yemin ederim ailem karışmadı bozmayalım yuvasını dedi gunah

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    O sırada eşyalı eve geçelim, sade bir nikah bir yüzükle evlenelim, balayına gerek yok, ikimizde çelışır evi geçindiririz birlikte ev almaya çalışırız, her şeyi birlikte yaparız diyen senin aldatılırken ekrana yansıtılan yüzü

    2
    0 Yorumla
  • Zümra526
    Zümra526 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 99%
    1 yıl

    Atasözünün anlamı aile içinde düzen, huzur ve sıcaklığın sağlanmasını kadın sağlar demek... Maddi bir anlamı yok

    2
    0 Yorumla
  • pıtırcıkselin
    pıtırcıkselin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Maddiyat olarak erkek fakat yuva dediğimiz şey sevgi huzurdur kadına şeker ve su ver sana tatlı yapar gibi düşün

    2
    0 Yorumla
  • Ilerdearse
    Ilerdearse Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl

    Onu o anlamda söylememişler ama o yuvayı karı koca birlikte yapar yuva içinde sevgi varsa yuvadır mutluluk varsa yuvadır

    1
    0 Yorumla
  • Yakuza1001
    Yakuza1001 Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 93%
    1 yıl

    Dişi kuşlar parayı tatile dudak ve burun ameliyatı harcadığı için borçlardan popon toplayamıyor.

    1
    0 Yorumla
  • llılılull
    llılılull Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    1 yıl

    O yuvayı yuva yapan dişi kuştur yani biz içindeysek yuvadır anlamında.

    kadın düşmanları sizi cimriler erkeklik yapmaktan kaçıyon herhalde.

    1
    1 Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Çok korkuyorum.

      Yorumla
  • ACİLCEVAP1234567
    ACİLCEVAP1234567 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 98%
    1 yıl

    Artık kadınlarda çalışıp eve destek oluyor bu sebeple ne dişi kuş ne erkek kuş ikisinin de ortak payı var olmalı da

    1
    0 Yorumla
  • Hortlaklalaa
    Hortlaklalaa Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    1 yıl

    Erkekler yüzünden kadınlarla eşitliğe inansalardı bizde çeyızde eşitliğe inanırdık puhah 😆

    1
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    1 yıl

    Kadın ve ailesi anlayışlı olacak. Erkek de suistimal etmeyip yapabildiğini yapacak

    1
    0 Yorumla
  • lbimavi
    lbimavi Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    bence cogu şeyi erkek başlatır kadın devam ettirir. tüm temelleri erkek atar.

    1
    0 Yorumla
  • Cobol
    Cobol Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 81%
    1 yıl

    Bize yığıyorlar anlayacağın 😀 Nomercy botu ne günlerdi :(

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Kadınlar erkeklere enerji verir, erkekte bunu materyal olarak bu alışverişi dengeler. Erkek maddi olarak kurar, kadın içine ruhunu, enerjisini , içsel değerini katar.

    1
    6 Yorumla
    • KarizmaGenç1
      KarizmaGenç1
      1 yıl

      Bazı kızlar olumlu enerji vermeyi bilmiyor, negatif enerji vererek o ilişkiyi mahvediyorlar. Yani kızların verdiği her enerji olumlu demek değildir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @KarizmaGenç1 Bu da doğru temiz ve kaliteli olmalı, erkekte cömert olmalı buna karşı. Ben olumlu kesiminden bahsettim. Dediğiniz noktalarda doğru.

      Yorumla
    • KarizmaGenç1
      KarizmaGenç1
      1 yıl

      Bundan 2 yıl önce bu siteden bi kızla tanışmıştım. Biraz konuştuktan sonra instaya gectik ve oradan da numarasını verdi, birbirimizi arayarak sesli konuşmaya başladık. O zaman anladım ki bazı kızlar cidden büyük sorun ve dertmiş 😄 Hem konuşma üslubuyla hem de bana attığı triplerle benim içimin negatif enerjiyle kaplanmasına sebep oldu 😄 Hayatımın dersini aldım, bunun gibi başka sorunlu kızlar da hayatıma girdi, cidden kızların çoğuyla sevgili olunmazmış hatta flört bile edilmezmiş bunu net bir şekilde anladım. Bu devirde temiz kız da kalmadı ki. Kızlarin çoğu artık evlenmeden birçok erkekle cinsellik yaşıyorlar. Kızların kalan kısmı da kişisel ve karakter olarak sorunlu. Hem bakire olup, hem güzel olup hem de düzgün karaktere sahip olan kız sayısı çok az kaldı. Erkekler de cömert olmalı ama buna değecek kız sayısı çok az kaldı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @KarizmaGenç1 Güzel yazmışsınız, ama bir kısma değinmek istiyorum "temizlik" cinsellikle alakalı değil. Ruh temizliği, iyi niyetler, anlayış, ahlaki etik, nezaket, dürüstlük benim için temizlik budur. Evlendikten sonra kadın pislenmiyor sonuçta. Bu yüzden temizlik algısı önemli. Hiç cinsellik yaşamayıp içinde hasetlik , sinsilik, kin ve öfke gibi duyguları biriktiren insanda gördüm. Bu tarz şeylerde değerler önemli karakter önemli ahlaki etik ve inaçlar önemli. Nasıl ki kız sayısı az kaldı ise erkek sayısıda az kaldı. Umarım istediğiniz gibi birisini bulursunuz ama kendinize şu soruyu sorun "ben ne vaad edebilirim böyle bir kadına?" Biraz fazla derin ve nüansı olan bir konu aslında bakarsanız ancak benzeri benzerini çeker bu fizik kuralıdır..

      Yorumla
    • KarizmaGenç1
      KarizmaGenç1
      1 yıl

      Bir yerde de temizlik hijyenle ve karkaterle alakalı olduğu kadar cinsellikle de alakalıdır. Çünkü evlenmeden önce 10-15 tane erkekle ilişkiye giren veya sevişen kızlar var. Bu kadar farklı erkekle birşeyler yaşayan kızlar o erkeklerden hastalık kapabiliyorlar. Bu durumda 10-15 erkekle sevişen ve bu durumdan dolayı cinsel yolla bulaşan hastalıkları kapan bir kız nasıl temiz olabilir? Bana gelip de bir sürü erkekle cinsellikle yaşayan kızları savunma. Ayrıca ben böyle kızları da istemiyorum. Sevdiğim kızın bana özel olmasını isterim. Geçmişinde çok sayıda erkekle birşeyler yaşamış bir kızın bana özel olduğunu da hissedemem bu durumda öyle bir kızla mutlu da olamam. Mutlu olamayacağım bir kızla niye gelecek düşüneyim ki? Tabi ki bakire olmayan kizlardan uzak durucam bu benim en doğal hakkım. Aynı şekilde bakire olup da karekteri bozuk olan kızlardan da uzak durucam. Hem güzel, hem karakterli hem de bakire olan kızlar tercihim olacak.

      Yorumla
    • KarizmaGenç1
      KarizmaGenç1
      1 yıl

      Sen daha fizik kurallarını bilmiyorsun. Benzerler birbirini çekmez, zıt olanlar birbirini çeker. Fizikte zıt kutuplu olan mıknatıslar daima birbirlerini çekmişlerdir. Hayatıma giren kizlar kötuyse veya sorunluysa, o zaman bu benim çok iyi kalpli birisi olduğumu gösterir. Bu arada iyi dileğin için teşekkür ederim, inşallah sende kendine göre birisini bulursun.

      Yorumla
  • yarenimsii
    yarenimsii Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    simdi daha cok ortaklasa yapiyolar ama haklisin kalan kisim icin bi lafim yok

    1
    0 Yorumla
  • haticee_arii
    haticee_arii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    1 yıl

    Yok artık hiç böyle değil. Çevremde evlenenlerin yüzde 90i artık her şey ortak şekilde ilerliyor.

    Bu anlayış geçmişte kaldı artik

    1
    3 Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Farkındayım, çoğunluk imece usulü halletmeye başladı.

      Yorumla
    • haticee_arii
      haticee_arii
      1 yıl

      Mesele mutlu olmak ve ahlaklı insan olması. Evdir arabadir hepsi olur zamanla. Allah insan olanına denk getirsin

      Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      İnşallah.

      Yorumla
  • Liliyse
    Liliyse Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Evin temelini erkek kurar ve evide ev yapan devamlılığı sağlayan kadındır.

    1
    0 Yorumla
  • sitc4nty
    sitc4nty Takip Et
    Xper 1 Yaş: 19
    1 yıl

    Cocugu o doguruyor o yuzden bu zamanda soylenmıs bı soz degıl oyle bakmak lazim

    2
    1 Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Biliyorum :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Yanlış düşünce erkeke alıyor ama evi tertip düzenleyen, evi ev hissi yaşatan yine kadınlar. Al bakalım otur yalnız yalnız beyaz eşyalarınla

    1
    0 Yorumla
  • Femboyarzu
    Femboyarzu Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    1 yıl

    Günümüz dünyasında kadınlar hep ön planda tutulmak istiyorlar ve eşitlik adı altında erkeklere haksızlık ediyorlar. Yani sorunuzun cevabı olabilicek bir yanıt olduysa ne mutlu bana 😁.

    2
    3 Yorumla
    • Nocxks
      Nocxks
      1 yıl

      Bir kadın olarak şu yorumu yazman... Kadınlar eşitlik adı altında çalışıyor eve destek sağlıyor ama erkek aynı şeyi eşine yapmıyor destek vermiyor. Kadın işten eve gelince tek başına ev işi yapıyor erkeklere haksızlık ediyoruz dimi? Erkekler bize haksızlık ediyor olmasın sende onları tutuyorsun pick me.

      Yorumla
    • Femboyarzu
      Femboyarzu
      1 yıl

      @Nocxks rezil bi insansın. Sırf kadın olduğun için toplumun sana yol vereceğini düşünmeye devam et. Türk aile yapısı kültürel olarak bu her zaman böyle kalıcak eğer kocanız/eşiniz aldatıyorsa tölere etmenize gerek yok çocuğunuzu da alın gidin? Nafakayı bile erkek ödüyor gelmişsin burada boş boş konuşuyorsun.

      Yorumla
    • Nocxks
      Nocxks
      1 yıl

      Rezil bir kadınsın kadınlığından utan burada hemcinsini satıp erkekleri koruyorsun birde erkekten alkış bekliyorsun. Bu kadar erkek meraklısı erkek yalaması olma. İnsanda bir utanma bir ar olur. Sen arsız bir kadınsın. Kadın neden aldatiyorsa çocuğu alsın gitsin? Babasının evinden mi getirdi. Essek gibi nafaka ödemek zorunda. Ya da erkek alır paşa paşa çocuğa bakar. Sen erkeksin aslında arsız utanmaz küstah pislik. Def ol buradan.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    tabi kesin öyledir. o yüzden mi porselen takımları 30 bin lira?

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Bu sebepten dolayı tüm masrafları kız tarafı üstlenmeli

    1
    2 Yorumla
    • snaçkır0
      snaçkır0
      1 yıl

      Aynen kanka regl olmadığınız kaldı bi

      Yorumla
    • snaçkır0
      snaçkır0
      1 yıl

      Nerde sizin adamlığınız hadi bakalım adamlık deyince evinde sadece oturup içmek mi geliyor

      Yorumla
  • Franciskofaniyim
    Franciskofaniyim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Evlenme o zaman

    2
    1 Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Olur.

      Yorumla
  • LastGuest s
    LastGuest Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 327 cevap paylaştı.

    Valla bilmiyorum ya nasıl olacak :D çekecez galiba.

    0
    0 Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 657 cevap paylaştı.

    Maddi olarak erkekler yönetir maneviyat olarak kadınlar yönetir

    0
    0 Yorumla
  • KaradenizBeyfendisi
    KaradenizBeyfendisi Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    1 yıl

    Onun anlamı maliyet demek değil, huzuru ve mutluluğu dişi kuş sağlar demek

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (30)
Devamını Gör(75)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > "Yuvayı dişi kuş yapar" diyoruz ama evlilik maliyetinin çoğunluğu erkeğe kalıyor. Nasıl olacak?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

"Yuvayı dişi kuş yapar" derler ama evlilik maliyetinin çoğunluğu erkeğe kalıyor. Nasıl olacak? 17 cevap verildi
Evlilik masrafının çoğunu neden erkek tarafı ödüyor ? 15 cevap verildi
Evlilik masraflarının büyük kısmı neden erkek tarafına aittir? 6 cevap verildi
Evlilik konusunda neden masrafların büyük kısmı erkeklere ait? 10 cevap verildi
Evlilik sürecinde masrafların çoğunu erkek tarafı yapıyor ya tam tersi olsaydı nasıl olurdu? 5 cevap verildi
Evlilik masrafları neden erkek tarafına yıkılıyor? 26 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨