Bugün kasada 600 TL açlık yaptım. Daha 6. günüm. Herkes bana çok sinirli çıksam mı işten detayı da okur musunuz?

Kasa açığını hep birlikte ödüyoruz. Dün 300 dü bugün 600 ymüş. Bu kadar yüksek sayılar benden sonra olmaya başlamış ima ettiler bunu. Bugün kasaya maksimum 6 defa geçtim nasıl böyle bir açık çıkar aklım almıyor. Bir yandan da hak veriyorum insanlara. Neden benim yüzümden maaşları kesilsin ki.. Ne yapmalıyım sizce? Moralim bozuldu çok sinirliydi müdür
Bugün kasada 600 TL açlık yaptım. Daha 6. günüm. Herkes bana çok sinirli çıksam mı işten detayı da okur musunuz?
Cevapla