İkimiz de aynı yerde çalışan doktorlarız. Hesabı ben ödemek istesem ayıp mı olur? (Sayfa 2)

İkimiz de aynı yerde çalışan doktorlarız. Hesabı ben ödemek istesem ayıp mı olur?
Cevapla