İkimiz de aynı yerde çalışan doktorlarız. Hesabı ben ödemek istesem ayıp mı olur?

İlk buluşmada kim hesabı ödemeli? Acil soru

Güncellemeler
1 yıl
Bazen kızlar yanlış anlar. Sanki ekonomik özgürlükleri yokmuş gibi anlaşılıyor. O yüzden sordum. Bıraksa herşeyi ben öderim. Bugün ben herşeyi ödedim. Baktım kendisi de bana kahve ısmarlamak istedi. Kabul etmek zorunda kaldım
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar ödeme sorunu olmadı ama buluşma güzel tatlı geçti ama sanırım ilişki olmayacak. Çünkü flörtleşme isteğime hiç olumlu bakmadı gibi. Erkeklere küsmüş
İkimiz de aynı yerde çalışan doktorlarız. Hesabı ben ödemek istesem ayıp mı olur?
Cevapla