Çorum'da zabıta ekipleri tarafından, dilencilik yapan kadının kontrol edilen banka hesabından 191 bin TL çıktı. Sizin banka hesaplarının durumu ne?

Çorum'da zabıta ekipleri tarafından, dilencilik yapan kadının kontrol edilen banka hesabından 191 bin TL çıktı. Sizin banka hesaplarının durumu ne?

Son 4 aylık performans artışı dikkatimi çekti. Kadın güzel yardırmış. Dilencilerle dinci hocaları aynı görüyorum. Bir de malum partiyi. İnsanların acındırma, merhamet ve dini duygularıyla oynayarak para kazanıyorlar.
Yatan paralar dilencilik parasıysa 5 ile 25 bin lira arasında günlük kazancı var. Yazıklar olsun ihtiyaç sahibi insan tolüne bürünüp onların hakkını yiyenlere, iyi niyetli insanlarımızı kandıranlara
Cevap
67Cevap
Bende de biraz para var
Hesabimda daha fazlası var ama alın teriyle hepsi kazanıldı 😄
Ne iş yapıon iii kazanmışsın
@alttantire19 Alnı çok geniş
@alttantire19 yatırım danışmanı
Bitcoin Var mı waves vardı hesabımda gitti
Valla dilencinin hesabında bile benden fazla para var herkeste para var kimde para yok ben de para yok 😂😂 bu dilencilere kesinlikle para vermiyorum kesinlikle siz de vermeyin
Para biriktirmek bu kadar kolay işte. Bazı gençlere ders olsun bu durum.
Hem yatırım yapıp, hem harcayabilirsiniz. Dilenci sadece yatırdığı halde min harcama ile neler yapmış görün.
Bugünde fakiriz elhamdülillah
Baya sektör olmuş bunlar ben vermiyorum şahsen dilencilere benden çok paraları var 😜
Sadece üzerlerindeki para alınıp serbest bırakılırlarsa daha coook duyarız bunları. Cezai yaptırımı olmalı mesela hapis gibi..
Hesabımda para yoktur evimde vardır
3200 euro
1000 dolar
520 sterlin
2000 tl
Vardır evde.
O sadece bankada olan aktifidir. daha altin alip yastik altina atmis ya da gayrimenkul de almistir o.
Azim var kadın da arttırarak yatarmış hesaba parayı😂 şaka gibi gerçekten bizim hesaplar nanay teyzenin yanında düzelicek inşallah
Topladıklarını hesaba aktarmış 😂 191 bin bu devirde para değil bu arada bence. Benim hesaplarım şu an nanay ama düzelecek inş 😂
Bizde kredi taksit öyle yaşayıp gidiyoruz işte. Bundan sonra ben dilencilerden para isticem 😅😄Allah korusun fjfjfbdj
Tek başına mı ödüyorsun taksitleri nasıl oluyor?
Evet. Öyle büyük ödemeler değil zaten yaa. Borç yapmamaya çalışırım zaten elimden geldigince
Yardım lazım mı
Yok
Şöyle durum var hesap cüzdanındaki tarihler gözükmemiş bir aylık para girişi mi 3 aylık para girişi mi bilmiyoruz.
19280 TL iş
74586 TL ziraat
322114 TL yapı kredi
Ayrıca kasada toplam 190 gr saf altınım var. Bunlardan hariç olarakta 1 adet ev 80 dönüm arazim
2 adet aracım var
Aylık gelir de 70 bin civarında oluyor genelde :)
Dilber aranıyor
Yok babam gerek yok dilbere..
Var biraz da bunlar normal artık. Bizim ülkede duygular hep kolay sömürülmüştür
Neee disarida para isteyince verdiğim kişiler aklıma geldi
Yine de sorun yok toplumca dilencilere destek vermeye devam ederiz
2012'den beri hiçbir dilenciye acımıyorum ve para vermiyorum.
Enflasyon dilencilere de vurdu. Eskiden mal varlıkları şok ederdi artık pek haber değeri yok
Aslında bu dilencilere 2 milyon para cezası keseceksin bak bakalım dilenebiliyorlar mı?
Var ya azıcık arsız utanmaz olsam yapacam da. İşte yapamıyorum
Dilencilere zaten para vermiyordum. Vermemekle bir kez daha haklı çıktım...
Banka hesabını nasıl incelediler diyecektim hesap cüzdanıymış, teyze iyi mesai yapmış.
6 ış kolumuz var hepsinin hesapları ekside dilenciye maşallah
Kimseyi ilgilendirmez. hem dilencinin illa fakir olması gerekmiyor
İşte bu yüzden hiçbir dilenciye 1 kuruş bile vermem. Gider bir çocuğa veririm daha iyi ya da bildiğim biri varsa ona
En azından teyzem çalıp çırpmamış, herkes gönül rızasıyla vermiş. Siz anladınız.
offf slkfls fs
Off slkfsl fs sna bzr
güldük iştee random ne diyon
0 tl abartısız ve yalansız. Hayatımın en fakir yılları. Allah daha beter etmesin
bir şey olmaz en azından milletin parasını çalmıyor
Lan içim acıyor yaşlı beli bükülmüş diye yaptıklarına bak ya
Bence kadının kemiklerini kırana kadar dövüp atsınlar sokağa; bir daha yapmaz dilencilik
Neden dilencilik yasak? Dilencilik yasakta tiktokta orada burada dılenmek gtnu başını açıpta dılenmekte yasak olsun hiçbir farkı yok.
Çorum çok sıkıntılı memleket sadece bu olay değil her türlü suç pislik hep o şehirde var
Isler yolunda gitmiyomus heralde. Eskiden dilenciler altina mercedes cekiyodu kdhdjdkdk
Kadın alın teriyle dilenmiş kazanmış veren cahiller vermesin kardeşim bizim millette öküzlük
75 TL kötü günler için saklıyorum harcamamak için de kartı kaybettim
Söylemem niye söyliyeyim
Vay arkadaş hesaba bak bizde 191 tl bile yok
Hesabı devlet tarafından hibe olarak alınsın!
Bu dilenci kadar zengin olamadık ya 😂🤣
568 bin de ben de var gelsin ortak işyeri açalım
Şimdi gelde bu dilenciyi zi. kme
370.000 liram var
Bunlara vermiyorum kimse de vermesin ya
Duygu sömür zengin ol mal çok
Dilencilik çok güzel bir meslektir. 👌🏻
Bir de banka hesabı varmış
Böyle haberler yapıp kafamı karıştırmayın
Yarın başlıyorum dilenciliğe
Gel gel en azından elimize Bi 191 bin geçer dkdkmdkd
Elbise giyer acıtasyon yaparız çokta şey etme dmmdmdkd
Yok fikir benden çıktı 92 sen 99 u benim anlaştık mı
Neee
Bu iş yatar
Öyle hadi iyi geceler
Trde duygu sömürüsü sürekli kazanır
Yeni işim belli oldu kvsfhj
İşte benim hesabımda da bir kuruş yok şu an.
Dilenciler bizden zengin MK
ee fakirmis iste geri versinlet parasini
Bnde o kadar yok 😌😃
ondan fazlası var da
ben helal kazanıyorum
Bizimkiler hepsi eksi de
Dilenciler bile bizden zengin 😅
Sırıf sermaye ful kar :)
Sanırım bir iki üç birşeyler var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?