Kredi kartı borçlarını bu şekilde kapatmam en mantılı seçenek değil mi?

Yani başka çarem yok kalmadı. Gelirim 33 kredi asgarileri 20yi buluuor. Ev kirası+ kreş+servis 20. Diğer fatura vs kredi kartıyla malum. Bende dönem geçmiş borçlarını esnek hesaptan ödedim biliyorum faizi yüksek ama en azından kredi kartı gibi asgarisi yüksek gelmiyor. Biraz rahatlarim diye düşündüm.

Kredi kartı borçlarını bu şekilde kapatmam en mantılı seçenek değil mi?
Cevapla