Kadinlar mi daha iyi yatirimci yoksa erkekler mi?

Yapilan bazi arastirmalara gore kadinlarin yatirim konusunda erkeklerden daha yetenekli oldugu sonucuna varilmis, bende kadinlarin yatirimda iyi oldugunu dusunuyorum. Ya siz?
Kadinlar mi daha iyi yatirimci yoksa erkekler mi?
Kadinlar mi daha iyi yatirimci yoksa erkekler mi?
Cevapla