Yapilan bazi arastirmalara gore kadinlarin yatirim konusunda erkeklerden daha yetenekli oldugu sonucuna varilmis, bende kadinlarin yatirimda iyi oldugunu dusunuyorum. Ya siz?
Erkekler daha fazla risk alabiliyor. Biz biraz daha garanticiyiz. O yüzden çok kazanmasak bile kaybetmiyoruz. Erkekler kimden ne duysa atlıyor. Sonra batıyor.
Yalan, ben elimdeki tüm parayı marka çanta ve ayakkabılara vermekten ay sonunu göremiyorum. Ne yatırımı bu? Kıyafet mi? Eşya mı? Kim yapmış bu araştırmayı?