
Gün sayısı farklı olsa da sonuç değişebiliyor.
Hafta içi
Hafta sonu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Gün sayısı farklı olsa da sonuç değişebiliyor.
Her şeye o kadar çok para gidiyor ki, hafta içi mi çok hafta sonu mu bilmiyorum. Kapıdan dışarı adım atınca en az 1000liksin, plan varsa en az 3000lik, etkinlik konser vs varsa daha da artarak gidiyor. Plan program eğlence ya da alışveriş hangi gün ise o gün çok harcıyorum.
Güzel bir analiz olmuş hem soru hem de kendi bütçen konusunda.
Vergi alınmayan alan kalmaması isteniyormuş en son, kapıdan adım atmadan da benzer duruma gelknmez umarım.
Hafta içi ya da hafta sonu olarak ayırırsam, hafta içi daha çok para harcıyorum. Hafta bitince elimdeki paraya bakıyorum, nereye harcadığımı anlayamıyorum😃
Hafta sonuna da kalıyor olması da iyi sanki.
Nakitin hesabı ve kullanımı iyice zorlaştı, kart en iyi çözüm gibi.
Bir market nakit almıyormuş artık.
Aman aman o çok tehlikeli, o zaman nakitte kal sen. Karttan kullanılan para harcanmıyormuş gibi gelirse, sonra borçlar bak biz de buradayız demeye geliyor.
Nakit harcamaya devam o zaman.
Ooo gayet bilinçliyiz, bu çok güzelmiş.
Rastgele çıkıyorum ve pek harcamıyorum.
Hatta harcamaların da gereklilik durumuna göre mi oluyor?
Sadece yol parası veriyorum 🤔
Geçen gün çakırken kulaklığı kopardım çok da sevmiştim kendisini. Yenisini alacağım da uzun süredir ilk harcamam bu olacak.
Gayet mantıklı, şaşırmadım.
Teknik olarak evet harcama ama ben senin ödemelerine harcama demem mesela. Harcanmış olmuyor aslında.
Rekreasyon ve Rekreasyonist de öğrendik, kısa günün kazancı oldu.
Kulaklıklarda özel tercihin var mı?
Ne ka ucuz o ka iyi 🤔
Bende kedi köpek çok, zaten onlardan kurtulsa benim elimde kalıyor. Garanti de kullanıcı hatası diyerek başında savıyor. Ayirca yüksek seste dinlemeyi severim. Yani ucuz olanları seviyorum 🙂
En iyisi, en pahalısını da alsan o dost canlılarının yaramazlıkları sebepli illa bir şey olur. O yüzden burada da mantıklı bir seçim olmuş.
Yüksek seste hangi tür/türler dinliyorsun peki?
FU In My Head çalıyor şu an kafamda. Yabancı ortaya karışık bir listem var.
www.bing.com/.../search
Önceki şarkıya da bakınca evet karışık ama kaliteli bir liste, güzelmiş.
Kulaklık almam gerektiğini iyi hatırlattın.
Sevindim.
Sen de merak duygumu hatırlattın, ödeştik.
👍🏻🤝🏻
Cevap
9Cevap
Hafta içi ya da hafta sonu benim için fark etmez kontrollü harcamadan yanayım...
Hafta sonu genelde
Para harcamak için doğmuşum sanırım. Elimden maddi gücümün alınması gerekiyor. :D
Olmaz, senin harcaman lazım ki para diğerlerine de aktarılsın.
Hafta içi veya sonu fark ediyor mu harcamalarında?
Gider. Azdan az çokdan çok.
Dışarıya ne zaman çıkarsam o zaman. Gün fark etmiyor pek. Alacak bir şeyler buluyorum mutlaka.
İhtiyaçlar bitmiyor, iyi de yapıyorsun o fiyattan bir daha bulamamak var işin ucunda.
Farketmiyor evden dışarı cikmamla en az bin TL gidiyor cebmden
Geçen gün birisi bin tl yüz tl gibi oldu diyordu dışarıda, diyemedim ondan da azı oldu diye. Haklısın.
7/24 para harcarim ister istemez ihtiyacım oluyor gunluk
Güzel yorum. Buradan yola çıkarsak cevap hafta içi mi oluyor 5 gün olduğu için?
Hafta içi haft sonu değil hafta bütünü money money gidiyor.
Money money gitme ifadesi ne güzel olmuş, otosansür gibi de olsa.
İngiliççe söyleyince sanki insan üzülmüyor gibi para para diyince yok oluyor
Bu aralar hafta içi çünkü bayağı bir şey aldım üst -baş yeter artık.
Merhaba, bir yorumunuzu okudum da size sormak istediğim bir şey vardı. Puanim yetmiyor istek atsam konuşabilir miyiz acaba
Tabi ki
Rastgele çıkıyorum çoğu para yeme içmeye gidiyor
Oraya gidince de güldürmüyor tabi ki.
Hiç hem de
Hafta İçi İşler Yoğun Hafta Sonu Kala Bilir Herkes
hafta sonu daha fazla
Hafta sonu
Kullanıcı adının V for Vendetta filmi ile ilgisi var mı?
Güzel seçim olmuş.
Boş durduğum her dk
Paket halinde dert sahibi olunca mı oluyor o?
Yok kanka ruhsal hastalık + zihinsel zihinsel + ailesizlikle gelen bir paketle oluyor.
Zormuş.
Kullanıcı adı yaratıcı ve güzel.
veteran hissediyorum kendimi, sağol iyi akşamlar
Hep. Aynı harciyorum standart
Harcaman mı sabit yoksa ortalama olarak mı aynı oluyor?
Degisiyor keyfime gore
Hafta içi
Hafta içi
Hafta sonu
Hafta sonu
Hafta sonu daha çok harcarım
Hafta içi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?