Buraya bir Ramiz Karaeski sözü bırakıyorum, "Bizde para masaya konur, herkes ihtiyacı kadarını alır." :D :D Bence evlilikte kazanç ortak olmalı, yani kazanılan paralar ortak olarak hesaplanıp ev ekonomisi yönetilmeli diye düşünüyorum.

Buraya bir Ramiz Karaeski sözü bırakıyorum, "Bizde para masaya konur, herkes ihtiyacı kadarını alır." :D :D Bence evlilikte kazanç ortak olmalı, yani kazanılan paralar ortak olarak hesaplanıp ev ekonomisi yönetilmeli diye düşünüyorum.

Ev idaresi konusunda ortaktır.. Ama çiftlerin kendi kişisel ihtiyaçları için harcadığı paraya karışılmaması gerektiği düşüncesindeyim.. Örneğin kadın bir kıyafet aldığında karşı taraf buna ne lüzum vardı dememeli sonuçta kadın kendi kazandığı parayla almış..
Ortak olmayacaksa neden evlendik? Hayatımızı ortak olmak adına birleştirdik zaten, bu yüzden kazancın ortak olması taraftarıyım. Tabi kişisel ihtiyaçlar için bütçe ayrılır.
Cevap
7Cevap
her şey ortak olmalı yoksa aile demenin anlamı olmaz gadası
Ortaktır tabi ki de
Çiftlerin kazançları ortak olmalı kesinlikle katılıyorum. 😃
Evlendikten sonra ortak kazanç yapacaklardır emin ol.
Aynen, sağlıklı evlilik için ortak kazanç yapmaları gerekir. 😃
Eşimin parası benim param. Benim param yine benim param 😌
Evet
Kadınlar kendine harcar, erkekler eve harcar, hatta kadınlar erkeklerin maaşınıda kullanır.
Tecrübe 😄
Ortak olmalıdır aslında. Ama kendi ihtiyaçları için kadın ayırabilir bence biraz.
Benim param senin paran yoktur, bizim paramız vardır.
Karşılıklı fikir düşünce alışverişi sonrası oluşan anlayış ortamı belirler bunu :)
benim anlayışıma gör eve giren para ortaktır
evlendiysen her şey ortaktır
Öyle olması daha sağlıklı bir ortam oluşturur.
Ortak ve kendine ayrılan kısmı olmalı bence
Hem eve katkısı olsun, hem de kendisine bir miktar ayırsın diyorsun.
Mantıklı buluyorum diyelim öyle olmasını
Ben sen diye bir şey olmamalı. Biz kavramı olmalı
Bence de ortak olmalı
Bence ortak olması gerekiyor
Ortak olmalı bence
ortak
düşünmek başka uygulayabilmek başka şeyler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?