Evlilikten sonra erkek ve kadının kazancı ortak mıdır? Herkesin kazancı kendini mi ilgilendirir?

Buraya bir Ramiz Karaeski sözü bırakıyorum, "Bizde para masaya konur, herkes ihtiyacı kadarını alır." :D :D Bence evlilikte kazanç ortak olmalı, yani kazanılan paralar ortak olarak hesaplanıp ev ekonomisi yönetilmeli diye düşünüyorum.

Evlilikten sonra erkek ve kadının kazancı ortak mıdır? Herkesin kazancı kendini mi ilgilendirir?
Evlilikten sonra erkek ve kadının kazancı ortak mıdır? Herkesin kazancı kendini mi ilgilendirir?
Cevapla