Kadınlar erkeklerden daha iyi pazarlık yapmıyor mu?

Dikkatimi çekti artık kadınlar pazarlık işinde erkeklerden daha girişken ve aktif, bazıları kadınsı hareketleri kullansa da geneli normal pazarlık konuşmalarına giriyorlar. Ben pazarlığı bırakalı çok oldu. Artık fiyat neyse ödeyip geçiyorum :D

Kadınlar erkeklerden daha iyi pazarlık yapmıyor mu?
Cevapla