Yatırım hesabımdan Bsmv ücreti kestiler 100 liraya yakın, bu nedir?

yatırım hesabı açalı 6 ay oldu. böyle bi şey de ilk kez yaşandı. hesabıma para yükleyince ordan kestiler. hep oluyor mu bu? yahu o kadar stopaj komisyon cart curt ödüyoruz,..

Güncellemeler
1 yıl
banka ve sigorta muameleleri vergisiymiş açılımı
Güncellemeler
1 yıl
bu bsmv hep mi vardı, sanki öyle bir şeyler okudum. komisyon ve stopaj vergisiymiş, devlet bankalardan, bankalar bizden mi kesiyormuş... öyle bir şeyler okudum ama umarım en azından her ay aynı şey olmaz...
Yatırım hesabımdan Bsmv ücreti kestiler 100 liraya yakın, bu nedir?
Cevapla