Market kasiyerliği kadar kötü bir meslek var mı? 10 TL den kim zengin olur para bu kadar kıymetli mi?

Kariyerler de insan değil mi biz de hata yapamaz mıyız? 10 yaşlarında bir çocuk doner almış ben de para üstünü eksik vermişim. Sonra babası geldi ben çocuğa 100 TL vermiştim siz 44.50 vermişsiniz dedi. Fiş var mi dedim. Çocuk almamış insanları kandırıyorsunuz dedi. İnsanlık hali değil mi bir dalgınlığıma gelmiş olma ihtimali yok mu? 10 TL eksik vermem büyük bir hata mı? Döner de 55 TL ydi sanki 10 liradan kim zengin olacak. Kasadan fazla çıkan para markete kalıyor. Sanki kendi cebime atıyormuşum gibi kızıyorlar

Ben nerden bileceğim çocuğun 100 TL verdiğini ben her müşteriye fişini veriyorum çocuk fişi almadı diye de mi ben suçluyum

Market kasiyerliği kadar kötü bir meslek var mı? 10 TL den kim zengin olur para bu kadar kıymetli mi?
Cevapla