Kariyerler de insan değil mi biz de hata yapamaz mıyız? 10 yaşlarında bir çocuk doner almış ben de para üstünü eksik vermişim. Sonra babası geldi ben çocuğa 100 TL vermiştim siz 44.50 vermişsiniz dedi. Fiş var mi dedim. Çocuk almamış insanları kandırıyorsunuz dedi. İnsanlık hali değil mi bir dalgınlığıma gelmiş olma ihtimali yok mu? 10 TL eksik vermem büyük bir hata mı? Döner de 55 TL ydi sanki 10 liradan kim zengin olacak. Kasadan fazla çıkan para markete kalıyor. Sanki kendi cebime atıyormuşum gibi kızıyorlar
Ben nerden bileceğim çocuğun 100 TL verdiğini ben her müşteriye fişini veriyorum çocuk fişi almadı diye de mi ben suçluyum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer