Borsada kar/zarar durumunuz nedir? Ve ne kadar yatırımınız var (belirtmek isterseniz)?

Ben borsaya gireli 6 ay oldu. bügüne kadar 23500 tl yatırdım. şuanki karım 1300 lira. ama borsa çıktı düştü, dolayısıyla bu rakam kardan zarar etmiş halim.

borsada yokum
borsada anaparadan zarardayım
borsada kardan zarardayım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
endex yükseliyor bayadır ama hisselerde kıpırdama yok hatta düşüş var.
Borsada kar/zarar durumunuz nedir? Ve ne kadar yatırımınız var (belirtmek isterseniz)?
Cevapla