Bedelsiz sermaye artışı sonrası hisse sahiplerine hisse lotu dağıtımı mı yapılıyor?

Dün bir şirketin sermaye artırımı yapıldığına dair mesaj aldım. Ardından portföyümde o şirketin hissesine baktım. 15 lerde olan hisse lotumun sayısı 298 e yükseldi ve zararım 200 TL lerden 5 bin TL lere yükseldi. Neden böyle oldu? Bu konuda beni aydınlatacak birileri var mı?

Bedelsiz sermaye artışı sonrası hisse sahiplerine hisse lotu dağıtımı mı yapılıyor?
Cevapla