Arkadaşlar bu cimere yapılan şikayet sonrası sizin adinjza bişey oluyomu?

Bulunduğum lisede şerefsizin teki bı müdürümüz vardı ve ben şu an mezun oldum şikayet edicem cimere ama şikayet sonrasında benim ismim duyulurmu ya da ailem falan şey ölümü şikayet ettiğimi kimsenin bilmesini istemiyorum çünkü ama yaptıkları yanına da kar kalmasın istiyorum korkuyorum isimsiz kullanıcı olaraka mi geçer yoksa su kişi sizi şikayet etti gibisinden bı isim meselesi söz konusu olurmi
Arkadaşlar bu cimere yapılan şikayet sonrası sizin adinjza bişey oluyomu?
Cevapla