Yoruldum ya, aylık 40 bin lira birikim yaparak nasıl yol katedicez ☹️ ?

aylık 50 ya da harcama artınca 40 bin tasarruf yapabiliyorum ve yatırım da yapıyorum ama biriken para hiçbi işe yaramıyor☹️ şimdilik elimde 2 milyon var ama almak istediğim evler 5 / 6 milyon civarı. cidden yoruldum. karınca gibi ilerliyoruz.

Güncellemeler
+1 yıl
nankörlük etmeyeyim ama fakirlikten sıkıldım.
Güncellemeler
+1 yıl
bir ben değilimdir tabiki yakınan, herkese zor farkındayım.
Yoruldum ya, aylık 40 bin lira birikim yaparak nasıl yol katedicez ☹️ ?
Cevapla