
Mezara gömdük, evde geldik hemen mirasyediler evi satılığa çıkarttı!!!
Halbuki yazlık daha iyi para ederdi 😒😏

Kimse için yaz tutmayız biz çünkü hepimiz olecegimizi biliriz. Olecegimizi bildiğimiz için ağlayıp zirlamanin bir manası ya da anlamı yoktur. Üzülmek ayrı bir konu. Mirasa gelince de zamanı geldiğinde avukat herkese tebliğ eder
Birimizin ağzından satmak falan çıkmadı 2 yıl oldu... Allah'ıma çok şükür bağlarımız kuvvetli, sevgimiz, saygımız güçlü çıktı
Gözüm kapalı güvenirim bu yüzden
Kuvvetli bağlar! Kesinliklr katılıyorum maalesef bağ sadece çıkar bağı !
Öyle bağ olucaksa olmasunu
Teşekkür ederim 🌸
Rica ederim ☺️
Hayattayken hakkımı yemişse yasını tutmam. Kendime sözüm var..
Bence de, aynı düşüncedeyim.
Günaydın. Rica ederim 💐
Cevap
10Cevap
Ben yas tutarım tabi ki de
Ölen sevilmiyormuş demekki? Biz hala dokunmadık bir şeye, 2017 den beri
Söz de seviliyordu 😏
Ölmeden önce isterim. Şerefsiz akrabalarla ugraşmamam
😊en mantıklısı
Türkiye de yasayan biri olarak bunu sorman bir akil şaheseridir bizzat tebrik ettim seni
Teşekkür ederim 🙏
Ah rahmetli amcamla rahmetli eniştem geldi aklıma
Mekanları cennet olsun
Güzelim evi sattırmışlar dı
Bizde de var onlardan
Ne diyor her sülale de. Herkesin hakkını yiyen bir amca, bir dayı vardır. Haa bu amca dayı yoksa o kesin senin babandır 😀
😅😅😅
Yazlığa talibim kaça bırakıyorsunuz
10 trilyona sana bırakırım ama benim hesaba at sen 🤣
Bana yolla da 😂
Kimin öldüğüne bağlı.
Baba, bizim dedemiz
Kimseden miras vs bir şey kabul etmem.
Yazlık varsa okeyim ben.
Umurumda olmaz.
İhtiyaçları vardır belki
Mirası 😃
😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?