Güncellemeler
+1 yıl
maaşla oluyor mu öyle
bankasındaki milyonluk bakiyesinin fotoğrafını filan atanlar var.
Bunu söylemeyerek, hiç koç veya sabancılardan birisinin ben zenginim veya biz zenginiz diye dolaştığını gördün mü? Zengin insan (sonradan görme olnayan zengin) bunu insanların gözüne sokmaz, buna gerek duymaz.
Tam tersi olnayanlar da gerekirse foto ile oynar vs. bunu o şekilde gösterir. Çünkü öyle yapmasının ona çeşitli şeyler kazandıracağını düşünür.
Cevap
3Cevap
ne geçecek ellerine yalandan
Aha boyle sizin düşünüp moralinizin bozulması...
Ya kız düşürürüz gibi
Herkesin zenginlik anlayışı farklıdır.
Ne yapacam çok parayi
Cok mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?