Neden yeni mezunları bu kadar ucuza çalıştırıyorlar?

Fizyoterapistim bir iş ilanı aldım ufak bir yerden şartları da şunlar

-Asgari ücret

-yol yok

-yemek yok

-10 saat çalışma

Neden yeni mezunları bu kadar ucuza çalıştırıyorlar?
Cevapla