Fizyoterapistim bir iş ilanı aldım ufak bir yerden şartları da şunlar
-Asgari ücret
-yol yok
-yemek yok
-10 saat çalışma
Fizyoterapistim bir iş ilanı aldım ufak bir yerden şartları da şunlar
-Asgari ücret
-yol yok
-yemek yok
-10 saat çalışma
Her yer böyle aslında biliyor musun?, ve Sakarya da bu hep böyle insanların mesleklerini küçümsüyrlar çünkü sen kabul etmezsen başkası kabul eder gözüyle bakıyorlar hep
Ondan dolayı çok çalışıp az para kazanıyoruz, herkes şikayet etse de kimse kalkıp beni çalıştıramazsın demiyor. Dese de azınlık olduğu için yine ses edemiyorsun. Bende diyorum ki haftalık 45 saati geçmesin ve sonra insanlar fazla mesaisini alsın bak kimse şikayet ediyor mu?
Ne yazık ki ihtiyaçtan fazla mezun veren mesleklerde nasılsa yerine hemen birini buluruz diyerek son derece kötü koşullarda çalışma teklif ediliyor.
Hemşireler de öğretmenler de özelde farksız
Cevap
9Cevap
adil değil çünkü
Sani ülkede diyer çalışan ücretlilerin şartları düzgün ki sizinde öyle olsun
Denetimi standartı yok ve işveren tuttuğunu s. kiyor ayrımcılik var ülkede o yüzden.
Fizyoterapist 10 saat çalışınca ne olacak merak ediyorum 10 saat boyunca ne yaptiracaklar
Ftr uzmanı olsaydın o zaman
Sigorta var mı? 10 saat çalışma günlük mü?
Tecrübe olmadığı için.
Ee millet 30 sene aynı şartta çalışıyor, ne bekliyon ki
Asgari ücret vermisler
Yeni diye
Sömürücü düzen
arz talep
Hangi ilde ariyon is
Hangi ilde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?