Çok berbat bir borcun içine düştüm, çıkamıyorum. Önerileriniz neler?

Merhaba, 2 sene kadar önce, yaşıma göre iyi kazanmaya başlayınca bol bol taksitli/kredi kartı borçlu alışveriş yapmaya başladım, gayet yolunda ilerliyordu işler. Ben istedikçe KK limitim yükseltildi ve ben düşünmeden çok fazla harcadım, şu an aylık giderim 60k civarı gözükürken gelirim 30k~ (TRY). Bir süredir kredi kartlarına takla attırarak yaşıyorum ama güncel dönem borcum sürekli kaldığı için faiz işliyor maaşımın yarısını sadece faize veriyorum borcumda azalmıyor ve bunu nasıl bitirebilirim bilmiyorum. Bunun dışında tüm borçları tek bir kredi altında toplamayı düşündüm ama çıkması pek muhtemel gözükmüyor (%99 çıkmaz). Alternatif bir önerisi olan var mı? Birinden borç alma, tefeci gibi şeylere kapalıyım.

Borç bilgilerim:

  • Kredi 1: Aylık: 2.462,52 TRY Kalan Ay: 16
  • Kredi 2: Aylık: 2.415,73 TRY Kalan Ay: 22
  • Esnek Hesap: -32.900
  • Aylık Minimum kesilen Faiz: Yaklaşık 2.900 TRY
  • Kredi Kartı 1: Limit: 50.000 TRY Borç: 50.000 TRY (Asgari ödeme dışında aylık 2.100 sadece faiz)
  • Kredi Kartı 2: Limit: 31.000 TRY Borç: 31.000 TRY (asgari ödeme dışında aylık 1.400 sadece faiz)
  • Genel toplam borç:206.445 TRY
Güncellemeler
+1 yıl
Siz yazar mısınız
Çok berbat bir borcun içine düştüm, çıkamıyorum. Önerileriniz neler?
Cevapla