Yatırımlarınızı nasıl/nereye yapıyorsunuz?
Dolar
Altın
Gümüş
Yorumda belirtiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
53Cevap
Dolar
herşeyi tutuyorlar doları bile ki normalde daha yüksek olmalı ama altını tutamazlar o hep artışta hisse ve kriptoda kısa vadede kaybetme riski var uzun vadede ben anlamsdgm için yatırmıyorum o sistem karışık
Borsa. Düzenli olarak hisse senedi alıp satıyorum. Ama garanti olarak yüksek mevlalari altında tutuyorum.
Birden fazla yatırım yapıyorum. Aylık net 57 bin kazanıyorum, bunun 7 bini harçlığım, 2.500 kiram 1000 faturalarım Arabam için aylık 1000 kadar bir yakıt harcıyorum. İşe giderken toplu taşıma kullanıyorum. Geriye kalan mevla ile birikim yapıyorum, daha önceki birikimlerim ile balıkesir, muğla, antalya ve bursadan min 2 dönüm olacak kadar arsa aldım.
1000 tl yakıtla nereye gidiyorsun 😂 çeyrek depo 😂 ayda 2500 tl klra nerede var ben ayda 3 bin tl sadece sigaraya veriyorum 😂 benim net maaşım 48 bin tl öğretmenim ben 😂 öğretmen evinde kaldığım halde benden az kira veriyorsun 😂 ben tek kalıyorum abur cubura verdiğim miktar senin yakıt parandan fazla 😂
2500 e motor kiralayamazsın djdjdjfj
Daire kuzenime ait o yüzden çok makul bir fiyat, yakıt çok gezen bir insan değilim o yüzden çok oynamıyor, işletme bana ait olduğu için en kötü neti bu kadar oluyor 57 bin iş yerim de evimden 17 dk uzakta toplu taşıma ile, sağlık durumum gayet iyi unutkanlık gibi bir şey yaşamıyorum. Tarih 10.06.2024
Seçeneklerde sadece altına yatırım yapılır. Altın dışında fon, hisse senetleri alımı yaparım.
Neye yatırsam aşağıya doğru gidiyor bir ara altın bile gittiydi
Toprak düşmez, toprak al
Taşınmazlara-Kıymetli Madenlere-Kripto Para Borsalarına
Borsa altın hurda (elektronik hurda, örneğin bilgisayar ram kilosu şu an 1100 lira civarı) ve arabama🤣
İki günlük dünya yeme içme gezme ne yaparsam yanıma kar kalır öldüm bankadaki para kime yarayacak ha evli olsam o ayrı olurdu
Su an icin yatırım olarak endüstriyel makina benim Favorim ona karşı yatırım yapıyorum
Bankada aylık vadeli var. Birkaç tane de altın takı var. Borsadan falan anlamam.
Gayrimenkul. Ölme yatırım. Öncesinde altın tabiki.
Ben euro olarak yaptım 6 bin
Kaç ayda ulastin acaba?
Baya da uzun süre ama iyi birikim her zaman iyidir. Askeri ücretle çalışıyor sun
Tabi iyi yinedi memlekette para biriktirmek çok zor şuanda
Aynen kardeşim benim mesleğim 3 yılı ocak ayına kadar hiç para biriktir medim artık tövbe ettim para biriktirmeye başladım ilk 5 ayda 66.5 gram altın yaptım. Oda 155 bin TL civarında yapıyor 2 ay sonra seni geçerim haberin olsun 😊
Maddi imkanım olsa bı tane kadın için yatırım yapardım
Günlük yiyorum iciyorum noo yatirim
Teksil ürünleri bilişim ürünleri faiz
Az dolar var çoğu Euro da
3 e böler altın dolar borsaya yatar
Altin simdilik
Borsa ağırlıklı
Altın alıyorum ya da marka kıyafetler alıp daha sonrasında satış yapıyorum
nerde ihtiyac olmayan bir şey varsa ona sırf mutlu olıyım hissediyim diye neye harcamak istersem
Borsa en iyi seçim. Bu yılki analizleri incelerseniz en çok getiriyi borsa sağladı
Gümüş alin 😊
Hisse
Kocol
Enjsa
Tr'den arazi alıyorum.
Arsa olarak mı tarla olarak mı?
Zeytin bahçesi mantıklı
Ben bütün yatırımını kıyafete yatırıyorum😆
Kripto borsasına yatırıyorum
Yatırım yapamıyorum 😑
Borsa
Ve Amerikan borsası
Varsa altın yoksa kol saati
Kendi işimi kuruyorum
Kumbaramda😶😄
Altın çünkü hiçbir zaman düşmez
Borsa ve arsa
Altın
Kullanımı kolay
Kripto
Borsa
Borsa , arsa...
Gayrimenkul ve BES
Para yok
Diş yaptırıyorum
Altın hesabımda tutuyorum
Makyaj malzemelerine
Uzun vadede altın kısa vade dolar
Arsa tarla
Pavyona
Faize yatırım yapılmaz intihar sebebi
Arsa
Paso borsa
En doğru yatırım bence karına yaptığın yatırımdır
Direk karıya yatırıyorum
Kıyafet 🤨🤭
Kripto ve hisse senedi. Temettü olan hisseler.
Dolar tavsiyedir
Parayı kaybetme riski daha az
Altın
Ah ah altına yatırım yaparım
Kendime 😂😂
fonlara yatırıyorum en karlı bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yatırımlarımı kısa ya da uzun vade fark etmeksizin ağırlıklı olarak borsalarda değerlendiriyorum. Bu borsalar Türkiye borsaları olduğu gibi Amerikan borsaları hatta kripto borsaları da olabiliyor. Çünkü uzun zaman diliminde baktığımda borsa her daim en fazla kazandıran yatırım alanı olmuştur.
🙏🏻😇