Benim zengin olmamama rağmen insanlara kıyamayıp para yedirme huyum var bu huyumdan nasil vazgecebilirim?

Ya iş yeri ortamında özellikle yakın bi arkadaşım var benden 3500 istedi bana göre çok para bu. Ya lazim olur bana daha yeni yatti maaş dedim fakat arkadaş lazım olursa veririm ben sana abimden isteyip Ya dedi verdim böyle aradan 4 5 ay geçti param verilmedi (abisi bu esnada dolandirildi durum iyice vahimlesti) ama bu arkadaş yinede yediğinden içtiğinden giydiginden geri kalmayıp paramı vermiyo hala bende diyemiyorum. En son dün yine 3 arkadaş avm ye yemeğe gittik durumu iyi olan arkadaşımız ödeme yapmadi (erkek) bana borcu olan arkadaş 750 liralık ödeme yaptı. Ordan tatlı yiyelim dediler gittik (durumu iyi olan arkadaşın eşide geldi) orada da ben ödedim hesabı 850 lira. Anlamadığım şey bana borcu olan arkadaş sızlaniyor fakat güzelce para yiyebiliyor. Kıyafetler ayakkabılar değişir sürekli bende gariban bu ay bisey alırım param kalmaz bu ay kalsin derdindeyim. Ben mi bu durumu abartıyorum yoksa ya arkadaşlar arasında olur öyle fazla takılma mi dersiniz?

Benim zengin olmamama rağmen insanlara kıyamayıp para yedirme huyum var bu huyumdan nasil vazgecebilirim?
Cevapla