Dedemden bir hayli tarla miras kaldi. Tarlaları satıp abimle beraber İstanbul'da merkezi yerde 4-5 tane daire alip, iç mimarla güzelce dayayıp döşeyip, kisa süreli kiralama işine gireceğim. Abim burada değil sadece parasal olarak ortak olacak. Ben internetten ve acentelerden haftalik aylik kiraya verip, daire teslim ve kontrolleri ile ilgilenip, temizliğini yapacağim.
Nasil sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Gayet iyi ama bunu arsalarini satmadan daireleri yillik kiralayıp kendince düzeltipde yapabilirsin veya ev sahipleri ile direk anlaşıp uzun sözleşmeler yaparakda
Ama bana sorarsan memuriyetini yasa arsalarin kalsin :)
Kimse evini başkasinin kiralamasina izin vermez
Emlakcilar nasil para kazanıyor oleyse
Emlakçi pazarlama yapiyor, alt kiralama değil
Sende bu yönde anlas
Sonucda eve tadilat yapacaksin
Yillik veya 5 yıllık sözleşme yapıp odeyecegin bedeli söyleyeceksin
Değişen birsey yok
Saçmalama alt kiralamayı kimse kabul etmez. Ben senin evini 15 bin liraya kiralayıp o evden aylik 150 bin kazansam sen kabul eder misin? Kimse ap, tal değil. Kimse kabul etmez
Sen kendini zeki sanıyorsan bu durumda tek ap.. tal sen oluyorsun :) haberin olsun :) bu isi yapacağını ve kirayida 15 degil 30 dersen 50 dersen :) sözleşme dedim sartlar dedim :) sen zaten bu anlayış ve yorum farkıyla ticareti boş ver gevrek satamazsin:) neyse :) Bol sans
Sen ne iş yapıyon gevrekçi 😂
Bos gezene kalfayım :) lazim olursam seslen sen
Belli 😂
Ne gereksiz yorumlar yaptim demi :)))) is bilen biri :) olsam mafya dan zina dan falan bahsetmem gerekirdi tüh :)))
Tek başına zor olur o iş umarım mafya çökmez
Mafya niye çöküyor kardeşim? Oteller zinciri değil, eğlence klubu değil 😂
Seni yalnız görsünler o kadar ev vs para kazandığını anlasınlar görürsün. 3-5 bin TL için adam öldürürler öyle gülme
O mantikla her çalışıp para kazanana musallat oluyorlar mi? 😂 bura İstanbul burada millet ticarette para basıyor
Sen yinede dikkat et
O parayı çatır çatır yesen daha karlısın.. 3 sene yaptık biz o işi bizim illegal tarafımız da var yani ona rağmen
Nası yani? Biraz anlatir misin?
Bak şu an günlük kiralık ev işinde çok farklı işler dönüyor yani sucun üzerinize kalması çok yüksek ikinci olarak mutlaka size bir koruma lazım yani bu sektörde kafana göre iş yapamıyorsun. Polisten tanıdığın olması lazım. Yani eğer telegram'ın varsa konuşalım
Sen olayı çok farklı anlamışsın 😂 ben günlük kiralik fuhuş evinden bahsetmiyorum. Haftalik aylik turimz konutundan bahsediyorum. Yani konaklama amaçli ve acenteler aracılığıyla yasal yapılan işten.
Kimseye 1 günlük ev kiralayacak değilim. Mafya ne alaka? 😂
Ben seni yanlış anlamadım sen yanlış anladın soruyu silme açtığın zaman görüşelim seninle
Aibnb işini binlerce kişi yapıyor farkında misin? Sen beni başka bir işi yapanlarla karıştırdın galiba
Ablacığım ben karıştırmıyorum sen düşünüyorsun ben o işin içinden geliyorum senin acenteleri dediğin insanların arka planında neler döndüğünü ben çok iyi biliyorum İnşallah başarırsın inşallah ben yanılırım anladın mı
Benim eski manita bu işi yapiyordu. Patronu çok zengindi bir sürü rezidansı vardı adamin bu da bu işlerin peşinde koşuyordu maaşla. Hiç de dediğin gibi şeyler olmuyordu. Parayi kırıyordu patron
Bak kesinlikle parayı kırarsın ama şunu demek istiyorum bu tek başına yapılacak bir iş değil. O patronun arkasında kimlerin olduğunu tam biliyor musun nelerin döndüğünü aynı işe git Yunanistan'da yap kafan rahat olur ama bizim ülkede çok garip işliyor her şey. İstanbul'da bir kadın başına parayı kıracaksın ve korumaya ihtiyacı olmayacak bu sence ne kadar normal. Dışarıdan baktığımda her şey pürüzsüz görünüyor tamam ama için içine girdiğin zaman çok farklı
Yahu ne saçmalıyorsun? Her arbnb yapan mafyaya haraç mı veriyor 😂
Ablacığım İnşallah başarılı olursun inşallah ben yanılırım konuşmak zorunda değilsin konuşacaksan da düzgün konuş. Tekrar diyorum inşallah sen haklı olursun
Bir sektörün adını öğrenmişsin başka hiçbir cacık bildiğin yok eğer gir gel tamam mı başarılı ol burada anırmazsam
Senin fuhuş sektöründesin fark bu
Tamam ablacığım İnşallah başarırsın İnşallah konuşmayı öğrendiğinde gelirsin konuşuruz...
Yalan mı? 😂
Yani senin gibilerin doğmasına vesile olmuşuzdur ya da senin gibileri düdükleyecek yel ayarlamada
Sonunda itiraf geldi 😂 fuhuş işi yaptığını kabul ettin. Kesin toz işi de vardir sende
Ya sıkıntı çıkarır o evler. Afedersin de çoğu fuhuş yuvası olur
O mantikla kimse otel yapmasin
Binada yaşayanlar sürekli baskı uygular. Bu yüzden diyorum
5 katlı bina alacaksan sorun yok. Diğer türlü aldığın her binadan komşular sık sık rahatsız edecek
Komşulardan izin kağidi alacağim zaten. Aidatları ben ödeyeceğim desem hepsi kabul eder
İnan bana çoğunluk kabul etmez.
Sen kabul eder misin? Aylik 500 lira aidatin var diyelim
Etmem tâbi ki. 500 lira için binama giren çıkanın sınırı yok
Diğer türlü de bekar adamlara , öğrencilere, yabancılara evi kiraya verince gelen gidenin hesabı olacak mi? Sana mı soracak adam kendi evine misafir çağırdığında? 😂
Bizim milletimize azıcık insiyatif versen havaya giriyor
Tek kişiye ev kiralamakla bu dediğin aynı şey mi? Memur olduğuna emin misin? Memur olmak için kpss Türkçe paragraf sorularında başarı şart
Tek bir tane Türkçe hatamı gösterebilecek kapasitede değilsin 😂
Bahsedilen iki durumun aynı olmadığını görememek?
Türkçe hatamı göster dedim 😂😂😂 kisa devre yapti yazik
Bu bahsettiğim şey okuduğunu anlama ve yanlış yorumlama değil mi?
Değil çünkü saçmalayan sensin 😂 hem eğitimsiz hem de bana eğitimden dem vuruyo, fıkra gibi ülke
Eğitimsiz olduğumu nerden çıkardın:) konumumla döverim seni. Sen sırf kaybetmemek için kabullenmiyor reddederek kaçmaya calisiyorsun aklınca
Konumun ne? P. vnk lik mi? 🤣🤣🤣 toz işi mi?
Al işte ahlak da sıfır. Mizaç anlayışı desen yerlerde. Nasıl memursun dedim de hata etmişim. Nasıl insansin diye sormam daha doğru olurdu. O evlerde kalan bulamazsan arkadaşlarını cagır boş bırakma 😁
burada bir güzel kardeşim varsa kim olabilir ki? Aracılık eden kim 😁
🤣🤣🤣 mizaç diyo, bilmediğin kelimeler kullanma canım. Rezil oluyorsun sonra aciyorum. Cümle kuramiyorsun daha anlam bütünlüğü kuramıyorsun. Sen kendini ifade edemiyorsun. Türkçe öğren öyle konuş
Mizaç nedir? Huy. Aracılık yapan birinin huyu da yerlerdedir 😁
Bunu memuriyetten istifa etmeden de yapabilirsin
Vakit yetmez , misafirleri karşıla evi kontrol et, temizle falan. Müdür ikide bir izin vermez çok vakir gider
Bu kısmıyla kardeşin ilgilenir, sen ise daha az vakit harcanan kismiyla ilgilen bence
Onun mesleği ve işi var üstelik şehir dışinda yaşıyor
Saçma geliyor 😂
Zina yapılır oralarda kazandığın para haram olur
Ona bakarsan evini bekara öğrenciye hatta aileye kiraya versen de aynı şey olur. Sen üzüm veriyorsun o üzümle şarap yapmak ya da sirke yapmak onlarin tercihi
Olsun fuhuşa aracılık ve yer temin etmek de suç
O mantıkla otelleri de kapat 😂
Evet
Taliban rejimine dönelim istersen? Okulu da yasaklayalim fuhuşa zemin hazirliyo nanahrem görmesin
Evet şeriat gelmeli zaten
Ondan mi o şortu giydin? 🤣
Evet çirkin olsam giymem
Şeriat güzeller şort giyebilir çirkinler giymesin mi diyor? 😂
Bence rahatını bozma