Sevgilimle buluşunca hesabı alman usulü ödüyoruz , bazen bende ısmarliyorum komple. ama kuzenim bana kızıyor " benim öyle erkekle işim olmaz , ben eril ve dişillige çok inanirim , erkek hesabı yanındaki kadına odetmemesi lazım , bana hesap ödeten adama saygimda kalmaz , ben burada çok lüks restorantlardan bahsetmiyorum , parası yettiği kadar bı donerciye götürür veya bı çiğköfte yedirir ama o hesabı öder , ya da bı çay ismarlar ama erkek öder , yani açık konuşayım bı yemeği bile odeyemeyen adamla işim olmaz diyor...
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılYani bu baştan benim ineğim ol demek. Eril ve dişillik muhabbetine inanıyorum diyorsa, o zaman o iş sadece hesapta bitmez kusura bakma yumruğu masaya vurdummu benim sözüm geçer. Sosyal medya hesaplarını kapatacaksın, usturuplu giyineceksin. Erkeklerin bulunduğu ortamda bulunmayacaksın. Denize gireceğimiz yeri ve kıyafetini ben belirlerim. İlişkide beyim ne derse o olur kafasında olacaksın. Benim sevdiğim şeyleri sevecek, benim hoşlanmadıklarımdan hoşlanmayacaksın. Kızıp bağırdığımda beyim haklı ki kızdı diyeceksin. Alttan alacaksın. Pikniğe gidersek eğer bütün hatun işlerini sen yapacaksın. Arada bana yaptığın poğaça börek vs. getireceksin benim bütçemi de düşünmen gerek bir hatun olarak. Bende senin ne yersen ne içersen ödeyeceğim. Bana uyar.
İkiyüzlülük nedir. Bütün eşitlik masallarını uydurup sonra hesabımı erkek ödesin. İnstadan post atmaya devam edeyim. Önce sadece benim olduğunu göster. Sonra ben seni baş tacı da ederim.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
"Kadına hesap ödeten erkek erkek değildir" gibi bir söylem, cinsiyet normlarına dayalı eski düşünceleri yansıtır. Erkeklerin daima ödeme yapması gerektiğini söylemek, erkekliği sağlayıcılıkla, kadınlığı ise pasiflikle ilişkilendirir. Ancak günümüzde ilişkilerdeki roller çok daha çeşitlidir ve masrafların nasıl paylaşılacağı tamamen kişisel tercihlere ve çiftin kendi dinamiklerine bağlıdır. Önemli olan, karşılıklı saygı, eşitlik ve anlayış. Yani, bu tür kalıplara takılmak yerine, ilişkideki dengeyi ve eşitliği gözetmek daha sağlıklı bir yaklaşımdır.
Şunu da söyleyeyim; Türk gelenek, örf ve adetlerinde genel olarak böyle bir anlayış olduğundan iş arkadaşlarımın çoğunluğu olsun ya da sevgilim olsun hep hesabı kendileri ödemek istedi.00 Yorumla
Bence ellinde ağir bisey varsa agirmi tasiyayim diye sormazsi (2-3 torba) kiyafet aliş verişi değil, gercekten ağir olunca.
Sonra öylesine nasilsin değilde, seninle ve gününle ilgilendiği icin sormazsi ve kendisi ne kadar ve nasil anlattiği. Davranişi, ve oturuşu
Garsonlara, Arkadaslarina, zamanla imkan olunca uzun yolda ve Ailesine, aliş verişte kalabaliğa, sabir gerektiğinde, öfkesi vs nasil davraniyor bence bunlar daha cok önemli. Sohbet konulariniz, muhabbetiniz ve hayalleriniz vs bunlar önemli.
Ve asla birbirinizden Para istemeyin Annenizden, Babanizdan para istenilir (sorumluluk onlar vermeli) ama Sevgili değil.
Allah iyi insanlarla karsilaştirsin ve yanlişlardan korusun
00 Yorumla
+1 yılTabikide haklı bir zahmet davet ettiğin kadının hesabını ödeyecek kadar gururun olsun. Hediyeleşmek ayrı ya da içinden gelir bişey alır bişey ısmarlar tabikide kadına saygı duyar kabul edersin ama yok yarısını öde yok bunu sen öde diğerini ben ödiyim saçmalık resmen o kadın kendi hesabını ödedikten sonra yanında çalı süpürgesi gibi gezmene gerek yok bence insanda biraz utanma olur erkekler yakında regl de olcak öyle bi devirdeyiz yanındaki kadına bakamayan evine hiç bakamaz öyle boş boş patronun altında ezilir
02 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
47
Cevap
60Cevap
- Para & Ekonomi konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılKadına hesap ödetilmez ya yani ben asla yapamam böyle bir şey mümkün değil...
01 Yorumla- +1 yıl
Sizin yüzünüzden zaten bu karıların götü başı kalkıyor
- Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet doğru kadına hesap ödetmem ben
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHesabı yanımdaki erkeğin ödemesini isterim aslen. Ama paradan kaçtığımdan değil. Erkeğin koruyup kollayan, kanatları altına alan, güçlü biri olması gerektiğinden. Bunun beni iyi hissettireceğinden. Ama günümüz şartları düşünüldüğünde ekonomik krizde var malum sürekli hesabı erkeğin ödemesini beklemek bencillik olur. Bu şartlar altında elini taşın altına koymak gerek. Dışarda yemek yenilecekse bile arada ben evde bir şeyler hazırlarım parkta falan yiyebiliriz. Ama hesabı ben öderken kendimi bir parça kötü hissedebilirim. 🙈😂
129 Yorumla- +1 yıl
Ödeyince kendini kötü hissediyorsan o zaman hiç hesap ödeme sevgiline ihtiyacı olan şeyleri hediye adı altında al bu kadar basit
- +1 yıl
Teşekkürler gerçekler
- +1 yıl
@bengizliiüyee evet bunu kabul eden kızlar cogalır umarım , 🌹
- +1 yıl
Umarım🙏🏽
- +1 yıl
@bengizliiüyee ve umarım artık TC kızları olarak eli yüzü düzgün temiz tipli tatlı erkekleri de erkek yerine koyarsınız sırf tatlı diye etrafında kız yok diye eril değil degmezsiniz
- +1 yıl
Ben bu işlere hiç bulaşmadım açıkçası ilişki falan o konulara uzağım
- +1 yıl
@bengizliiüyee niye güvenin mı kalmadı
- +1 yıl
Hayır ailem bu konulara çok karşı ve utanarak söylüyorum ailemden korkuyorum
- +1 yıl
@bengizliiüyee anladım peki sana göre benim gibi tipler yakışıklı mı
- +1 yıl
@bengizliiüyee mesela ben
- +1 yıl
Olay yakışıklılık veya tip değil bence anlayışlı, düşünceli, değer verdiğini sevdiğini belli eden insanlar yakışıklı gelir zaten insana ama hiç ilişki yaşamadığım için bilemiyorum hoşlandığım oldu içimde yaşayıp bitirdim
- +1 yıl
@bengizliiüyee hayır öyle olmuyot
- +1 yıl
Sen sana göre diye sordun ben de bana göre cevap verdim
- +1 yıl
@bengizliiüyee ama yalan söylüyosun öyle olmuyor sert mizaçlı değilse tatlı biriyse hatta olmuyor , sevmesini istemiyosunuz seni iyi ki uzak tutuyorlar ailen , devam etsinler sende şimdi serserinin kaba tipli herifin tekine şans verirsin , bahane olarakta bana sahip çıktı bana nazik davrandı dersin neyse iyi geceler
- +1 yıl
Niye yalan söyleyeyim açıkçası en ufak değer görünce çok mutlu oluyorum kim olursa olsun kız erkek fark etmez ama kimseye kanmıyorum çünkü dünya üzerinde hiçkimseye güvenmiyorum
- +1 yıl
@bengizliiüyee evet pislik erkeklerin faturasını düzgün erkekler ödüyor
- +1 yıl
Düzgün erkek var mı bilmiyorum çünkü arkadaşlarım var ve onların nasıl insanlar olduğunu biliyorum iş ortamı var dışarı çıkınca gördüğüm ve maalesef yaşadığım kötü olaylar var. Var da var yani gerçekten sadece bir bizim bakkal abi var bir de başka abi dediğim biri var 4/4'lükler maşallah
- +1 yıl
@bengizliiüyee vallaha düzgün erkekler istenmiyor bu ülkede
- +1 yıl
@bengizliiüyee yakışıklı bulduğunuz tipler pislikler oluyor genelde neyse kendine iyi bak
- +1 yıl
Yani hayatım boyunca ailem haricinde tanıdığım erkeklerden 2 kişiyi saydım farkındaysan. Devir çok aşırı kötü birine giç sevgilim olmadı diyorum mesela asla inanmıyorlar inananlar da beni kusurlu zannediyorlar kimisi psikolojin bozuk bile diyor sırf hiç sevgilim olmadığı için 😂
- +1 yıl
Sen de kendine iyi bak teşekkür ederim sohbet için allaha emanet
- +1 yıl
- +1 yıl
@bengizliiüyee doğru etraf pisliklerle dolu ama sevgili konusunda önün açık olsaydı beni begenemzdin mesela buna eminim
- +1 yıl
😂beni bulaştırma bu işlere hadi iyi geceler
- +1 yıl
@bengizliiüyee çünkü sen şimdi sana sevgi gösteren ilk erkeğe asık olursun karakterine bakmadan o nedenle sen böyle kal , dış dünyadan haberin yok kolay kandırılırsın
- +1 yıl
@bengizliiüyee iyi geceler sana da
+1 yılBence doğru bir yaklaşım değil. Birilerinin sırtından geçinmekten gocunmayan tipler onlar.
Şöyle olabilir sevgiliyle. Bazen kadın bazen erkek öder. Erkek bir tık daha fazla ödeyebilir belki.
Ama hep erkeğe yüklenirsem kendimi kötü hissederim
40 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkek hesap ödüyorsa kadın güçsüz ve muhtaçtır...%50 ihtimalle de gold diggerdır. Eşitlik istiyorlarsa hesabı da ödiyeceksiniz... ev de geçindiriceksiniz beraber... Ya onlyfansta bedeninizi ve ruhunuzu 2-3 dolara satıcaksınız ya da güçlü kadın olucaksınız... Tüm bunlar için feminizme teşekkür edebilirsiniz 😉 Sadece 2-3 dolar ederi olan bir meta yaptığı için borçlusunuz bir teşekkürü feminizme 😐 30 yaşına kadar bekleyin güçlü kadın olun küfür edip siğara için erkek kotu giyin vs dogmları da feminizim kadınlara aşıladı... Evde yanlız kalan kadına da faturayı kadına kesen gene aynı zihniyet... Sonra evde kalıp mutsuzluktan ve ilgisizlikten intahar etmemek için et satmaya devam edin çeşitli sitelerde.(2024 de HİÇ BİR ERKEK HESABINIZI ÖDEMEK ZORUNDA DEĞİL. ANANIZ BABANIZ DEĞİL HİÇ BİR ERKEK SİZİN! ) Feminizim öncesiydi "o kadın... ödiyim, yardım ediyim, yanında hep olıyım" gibi pozitif ayrımcılık işleri.
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 301 cevap paylaştı.
+1 yılGünümüz ekonomisiyle de pek bağdaşmadığı gibi erkek-kadın eşit şartlardadır. Hesabı tek bir kişinin üstlenmesi uygun değil. Hele bir de baba parası yiyenleri hiç hesaba katmıyorum bile. Ancak bir tarafın çok müstesna iyi bir maddi durumu vardır, arzu ederse tüm masrafı karşılayabilir ama zorunda değil.
10 Yorumla - Para & Ekonomi konusunda 341 cevap paylaştı.
+1 yılBen hiç ödetmedim yerin dibine girerim herhalde, herkesin yetişme tarzı farklı tabi, biz böyle gördük, erkek hesap öder, korur, kollar, kadın yanında güvende ve mutlu hissetmelidir. Günümüzde işler değişmeye başladı, bunun sonucunda kadınlar;erkekler neden kadınsılaştı diye söyleniyor her yerde.
25 Yorumla- +1 yıl
Helal biz bunu deyince paragöz diolar
- +1 yıl
@nsnsnejejejej paragöz olmak başka bu konu başka onlar malına mülküne komple göz koyan tipler ve çok zenginlere takılırlar, bu her çift için geçerli fakir veya zengin erkek dediğin centilmen olacak, cömert olacak, korumacı olacak ben böyle bilir böyle yaşarım.
- +1 yıl
Ayy evet hayalimdeki adam umarım kalmistir boylesi
- +1 yıl
@nsnsnejejejej benim çevremde böyle umarım bulursun çok var buradakilere tek bakma 🙂
- +1 yıl
Sanaldaki erkekleri gördüğümden beri reelde erkek tanımaya korkar oldum ga
Eşitlikten bahsedip, üç kuruş hesabın peşine düşen bence zavallı tiplerdir. Ileri de eşin olsa, bir dönem işsiz kalsa hemen boşanacak mısın? Sen adam değilsin git kestir mi diyeceksin?
Erkek ödesin, erkek eve para getirsin, kadın olarak kazandığın sadece sana kalsın (ki bazı modeller ben ne çalışcam, herif çalşsın ben gezer tozar, yer içerim modunda) vs. vs. Bu böyle uzayıp gider.10 YorumlaLan onun eril enerjisini ben... ya hesabı yarı yarıya ödersin , diyelim ki ilk buluşma yarı yarıya öderler , he ama erkek cagırdı o ödemez mi yoo hayır sonuçta tanışmak için ikisininde çıkıp bulusması gerekiyor , kız da istiyor sonuçta yemeği bir zahmet paylaşsınlar yani , ayrıca ekonominin durumu belli , ayrıca günümüzde çok rahat erkek seçebiliyosunuz ben ödemem , yani benim paramla yemek yiycez ama beni reddederse nolcak
01 YorumlaKuzenin çok haklı. Bazı şeyler yazılı olmayan kurallardır. Tercih edenlere bir şey demem ama o ilişkide beğenilmeyen erkek gibi görünen taraf olur kadın dişiliğini kaybederse. Veya Aynı şekilde erkek hesap ödemedikçe kadın onu ezer erkek erilliğini kaybettikçe.
00 Yorumla
+1 yılSonuna kadar haklı olması gereken de bu zaten ama. ne yazikki bu durum. yanlis anlaşılıyor çünkü her şey gibi bizimde genlerimiz lenoybadilar erkler erkiligini unuttu guru nedir unutu kadın gibi tirip atar oldu bı eve erkek bakmakla sorumlu dimi bu sorumluluk erkeğe ait buda ona benzer bişi
00 Yorumla
+1 yılya soyle simdi kadın calismiyorsa ya da okuyorsa erkek calisiyorsa oder ama simdi iki taraf da okuyorsa veya calısıyorsa erkek hesabı oder demek sacma olur. bir de neden su sitede surekli su soru donuyor anlamış değilim. yani teknik olarak her seyi erkek odeyip yapacaksa biz daha niye okuyoz sacmalamayin kizlar
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende senin gibi düşünüyordum ama geçen yıllar bana gözlemlerimden (çevremdeki ilişkilere bakınca) hesap ödeten kadının kıyöete bindiğini doğruladı. Birde bunu kötüye kullanıp kadından borç istemeye kadar yüzsüzleşen de tanıdım arkadaşımın exi mesela. Yani ölçüyü aşmasına izin vermeden mesela yemeği o ödedi kahve de senden olur en fazla bu.
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılKıymete*
Gizli Üye(25-29)+1 yılO yuzden kuzeninin sevgilisi yok zaten 😃 hayat ezbere izledigin 'dişillik videolari' ile yürümez. Veya erkekler için de redpill sacmaliklari ile. Kadin da bir insan neden ödemesin? Karsilikli ödenir ama ne var? Gecen sen odemistin bu sefer ben simdi sira sende sonra bende vb. Hesap yapilmaz.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılsen adamsin, yani bizde insaniz tamam odemek geliyor genelde icimizden ama bizde dogustan zengin gelmiyoz herhalde gucumuz de bir yere kadar bazen, sen boş ver kuzenini para gozmus o da karsi taraf her seyimi odesin aman elimi cebime atmayayim aman param gitmesin bitmesin yok oyle bir dunya, bu isler karsilikli bazen
00 Yorumla
+1 yılSaçma, herkes kendi perspektifinden görüyor, oysa doğrusu alman usulü olmalı bence. İki tarafta parayı havadan kazanmıyor. Heee yeni tanışmışsındır duruma göre ödersin ama her seferinde doğru değil erkeğin ödemesi.
00 Yorumla
+1 yılBeraber yiyip içeceğiz de neden hepsini o ödeyecek sürekli? Ben sürekli ona ödetirsem para konusunda onu kullanmış gibi hissederim. En iyisi beraber ödemek. Yemek sürprizi ayarlar onu kendisi öder sadece.
00 Yorumla
+1 yılAlma verme dengesi ilişkide olsun gerisi önemli değil, kuzenin sadece şöyle haklı genelde erkeklerin çoğu ciddi gördüğü kadına hesap ödetmek istemiyor. Ama bu sürekli erkeğin ödemesi gerektiği anlamına gelmez.
00 Yorumla
+1 yılHaksız yaa, erkek niye ödemek zorunda bir ilişki iki taraflı yürür ve birisi cüzdan muamelesi görmemeli. Kim ısmarlamak isterse ısmarlar onun dışında alman usulü.
10 Yorumla
+1 yılSevgili flörtün olan kişi ile bir yere gidiyorsan hesap erkek öder olması gereken kural budur ortak hesap ödeme doğru değil o zaman arda para çıkar ilişkisi olur
00 Yorumla
+1 yıleğer biri ile amacın duygusal bir ilişki kurmaksa saçma bir düşünce. yeri gelir onda olmaz sen ödersin yeri gelir sende olmaz o öder. bu durumu eski köye yeni bir adete çevirmek saçma bir hareket bence. bunun hesabını yapan kadından da kmlerce uzakta durmayı tercih ederim.
00 Yorumla
+1 yılŞey çok yedimde bir tuvalete gidiyorum müsadenle
00 Yorumla
+1 yılO öyle değil, erkekler kadınları için bir şeyler yapmak ister o yüzden o fırsatı vermek lazım hesap ödeme konusu da böyle. Evet arada öde sende ama alman usulü nedir ya
00 Yorumla
+1 yılPardon ama niye? Kadın ödeyince bir yeri mi eksiliyor... Ya da erkek ödeyince en erkek o mu oluyor... Erkekler kadınları anlamıyordu şimdi bende kendi hemcinslerimi anlamıyorum vallahi deliricem mevzulara bak ya ne bøktan işler. Milyonlarca insan yemek bulamıyor bunlarda hesabı erkekler ödesin derdinde. Zıkkım yiyin.
00 Yorumla
+1 yılBazı kadın tipleri menfaat sağladıkları yerde erkeği sömürmeye, aksi durumlarda da kadın-erkek eşittir'e sığınmayı severler. Pragmatist yönelimi keyfine göre dizayn ederler
00 YorumlaEv işlerini erkeğe yaptıran kadın da kadın değildir o zaman bu mantıkla hareket edildiğinde. Ev işleri nasıl paylaşılmalıysa, hesap ödemesi de aynı şekilde paylaşılmalı.
00 YorumlaKadın yer
Erkek öder
Bu işin raconu budur.31 Yorumla- +1 yıl
Helal olsun. Tüm erkekler ağlamış, adamsin
- Para & Ekonomi konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılBunu diyen kadınlar genelde işi gücü olmayan, erkeği sömürmek için komutlanmış tipler.. Allah erkekleri böyle karılardan korusun.
10 Yorumla
+1 yılSaçma ya bu düşüncede insanların olması üzücü gerçekten biraz onur biraz gurur ve kendine saygı lazım
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKuzenin koylulugu, ben kadinla buluştugumda 2 ben odersem 1 o öder, niteliksiz issiz kadinlarla hic bulusmadim bu güne kadar, eger ben paramı o da bedenini ortaya koyacaksa zaten bunun escortluktan ne farki var, para veriyosun birlikte oluyosun 😃
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHesap ödeyen kadın değil yani , ikimizde ödeyelim diyen saygıdan erkek hesap öderken çantasına bakan kadınlar kıymetli olmuyor maalesef. hesap ödeten kadin değerli ve kıymetli oluyor o yüzden kuzenin dediği gibi ödetin , ödesinler. Hak ediyorlar
00 Yorumla
+1 yılHerkesin fikri kendine. Ben de sürekli bir erkeğin hesap ödemesini kaldıramam. Çalışıyorsam neden o ödesin ki bazen o bazen ben öderim.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHesabi erkekten bekleyen karilar sozum size siz zavalli misiniz fakir misiniz paraniz mi yok? Yoksa erkeklerin finansal kole mi olmasini istiyorsunuz? Hesabi erkekten bekleyen karilar karaktersizdir sen dogru olani yapiyorsun bu kadar net
00 YorumlaEril enerji dişil enerji lafı çıkalı 2 hafta oluyor ama herkes uzmanı olmuş :D :D
00 Yorumla
+1 yılBüyük yalan adamın patronu kadın neden maaş ödüyor?
00 Yorumla
+1 yılErkeğine vermeyen kadın kadın değildir!!
Herkes işine gelenin iddiasında 😎00 Yorumla
+1 yılDoğru demiş kuzenin. Hesabı ben odeyeceksem eteğini de alıyım
00 Yorumla
+1 yılKuzenin biraz eskide kalmış. Oyle olmuyor artik o işler.
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 369 cevap paylaştı. Kadına ödetilmesi bence kesinlikle etik değildir.
00 YorumlaKuzenin çok fazla redpill videoları vs izliyor galiba hayatta ona bol şans
00 Yorumla
+1 yılO kuzenine söyle hadi ordan gitsin arada hesaba el atması lazım varı yoğu bilmesi lazım
00 YorumlaBen öderim sorun yok lakin evde yemegi ve temizliği yapmasını beklerim.
00 YorumlaSevgililikte bir bütünlük olması gerekiyor bana göre çok abartılan bir konu
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 398 cevap paylaştı. İlk buluşmayı erkek öder ondan sonra alman usulü yapılabilir
00 Yorumla
+1 yılBence saçma bi durum karşılıklı ödenebilir bu tamamıyla maddiyata dayalı bir durum…
00 Yorumla
+1 yılHakli bence de. Hos degil. Ben olsam kadina hesap odetmeye utanirim 😁
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKadına hesap ödetilmez ödeten erkek te benim gözümde erkek değildir
12 Yorumla
Soran+1 yılHaklı mı yani kuzenim
Cevap sahibi+1 yılSonuna kadar haklı sevgilin o senin yaa alman usulü de nedir o ödeyecek tabii sanki arkadasin da mi herkes kendi yedigini ödüyor saçmalık bırak erkek adamsa adamlığını gösterip bir zahmet ödesin hesabi
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu zamana kadar sadece bir kere evet bir kere bana hesap ödetmeyen sevgilim oldu o da kisa sürmüştü benle ilgilenmiyo fazla diye ayrilmistim
15 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@FreeDad eger yoksa parasi napcaz ki başka
Cevap sahibi+1 yıl@FreeDad seviyoz sonra aldatildim bakim sonra terk edildim 😂 baya iyi şeyler olmuş ya
+1 yılSen doğru olanı yapıyorsun bir sen ısmarlarsın bir o senin babanın oğlu değil ki hep o ödeyemez kusura bakmasın kimse. Kocan da değil niye seni doyursun gezdirsin ki. Ben çok karşıyım sadece erkeğin ödemesine veya kızın
00 Yorumla
+1 yılKadınlar erkekler eşit olsun da istiyordur o erkek niye hesap ödüyor kuzenin çalışmayıp ev hanımlığı da yapar kendine saygısı mı yok bir de alman usulü ödenir kimde para varsa o öder parayı bu kadar mesele haline getiren ya aç gözlüdür ya da çomardır
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBn alman usulu yaptım bu zaman kadar bir defa erkeğin ödemesine izin verdim ve huzursuz hissettim. O yüzden alman usulü devam.
00 YorumlaYa ne bilim misal parası yoksa yemeğe gidelim dememeli o zaman bana göre de ters. Hele birde cimri ise işin çok zor olur. Üstüne yüklü miktarda para isteyenler oluyor iş kurcam bahanesiyle aman diyim uzak durun bu tiplerden çok tehlikelidir
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEskiden sana katılırdım ama artık erkeğin yatırım yapmadığı kadına değer vermediğini düşünüyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen kendimi kullandırmak için kadın arıyorum millet alman usulü yapıyor
00 YorumlaHesabı kadının ya da erkeğin ödemesi mantıksız geliyor bana herkes kendi yediğinin parasını ödemeli ama bir taraf illa da "hesabı ben ödeyeceğim" diyorsa itiraz etmeye gerek yoktur.
00 Yorumla
+1 yılNiye sen bir eşya bir meta mısın
Kendi hesabını ödeyemeyecek kadar aciz mısın
Böyle saçma şeylere girişme10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 784 cevap paylaştı.
+1 yıltek derdiniz erkeğin cüzdanı. bütün hesabı ben ödersemde kızda bana bedelini öder o zaman
00 Yorumla
+1 yılEn iyisi alman usulüdür erkek parası yiyenler asalak işe yaramaz varoşlardır alman usulü olursa kimsenin kimseye hakkı olmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılErkek kalmamış piyasada ciddiyim taşıyamayacağıniz kadını bırakın yerinde kalsın hiç dokunmayın öyle bedavaya oturduğu yerden kadın sahibi olamaz kimse
10 Yorumla
+1 yılBabasının prensesleri hesabı kadına da ödetir Alman usulü de yapar.
12 Yorumla- +1 yıl
Senin gibiler ölmeli
- +1 yıl
Peynir anandr benim fikrm benim dusucm sanane lan peynir cocug
- Devamını Gör (47)
Devamını Gör(92)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer