Kadına hesap ödeten erkek erkek değildir diyor haklı mı?

Sevgilimle buluşunca hesabı alman usulü ödüyoruz , bazen bende ısmarliyorum komple. ama kuzenim bana kızıyor " benim öyle erkekle işim olmaz , ben eril ve dişillige çok inanirim , erkek hesabı yanındaki kadına odetmemesi lazım , bana hesap ödeten adama saygimda kalmaz , ben burada çok lüks restorantlardan bahsetmiyorum , parası yettiği kadar bı donerciye götürür veya bı çiğköfte yedirir ama o hesabı öder , ya da bı çay ismarlar ama erkek öder , yani açık konuşayım bı yemeği bile odeyemeyen adamla işim olmaz diyor...
Kadına hesap ödeten erkek erkek değildir diyor haklı mı?
Cevapla