Yatırım Fonu Almayı Neden Saçma Görüyor Birçok İnsan?

Hisse alalım diyorlar ki evet siz de haklısınız ama ben daha az risk sevdiğim için fon alırım genelde ve getirisi hatta bazı fonların hisselerden daha yüksek bile. Ha hisse de alıyorum bu arada ama genelde garantici bir insan olduğum için öyle her hisseden almam

Yatırım Fonu Almayı Neden Saçma Görüyor Birçok İnsan?
Cevapla