Çok sıkışık bi durumdayım işsizim sevmediğim biriyle para için görüşmekten pişman olur muyum?

Bahsettiğim kişiyle aramda 20 yaş var ruhum bir tek onunla konuşurken dinlenip huzur buluyor hayatımı size anlatsam siz bile bana yapılanları kaldıramazdınız boğuluyor gibiyim ama o bana iyi geliyor aşık değilim ama varlığı çok güzel ve ilişkiye döndürmek istemiyordum ama faturalarımı bile ödeyemiyorum borç alacak kimsem yok alsam ödeyemem benim iş bulana kadar en az 10 bin liraya ihtiyacım var o bana hep bu teklifi yapıyordu ama ben reddediyordum yani bi şeye ihtiyacın varsa söyle diyordu böyle şeyler şimdi sevgili olursak bunu yaparsam daha az utanırım gibi bakın alışveriş yapmayalı aylar oldu en son ağustosta yaptım yani derdim bu değil ama cebimde bi kuruş para yok ve ben bi kadınım siz olsanız ne yapardınız
Çok sıkışık bi durumdayım işsizim sevmediğim biriyle para için görüşmekten pişman olur muyum?
Cevapla