Bu bankadaki gişe memurunun yaptığı kabuledilir mi ya da terbiyesizlik değil mi?

Kadıköyde bankaya ciddi meblağda para yatırdım ve cüzdan istedim. hani para miktarnın yazıldığı kart. ve adamın önünde de duruyor bir sürü o karttan. Bana diyor ki ne yapacaksınız bunu ya demode bunlar filan bir de üfledi püfledi. kızdım ben de çatıştık hatta, bir de dalga geçer gibi gülüyor. yahu senin işin, beni yargılamak mı. muhtemelen altı üstü her yoldan geçeni mezun olduğu işletmeden mezun, benim aldığım eğitimin yarısını almamış biri, okuduğum makalelerin bir sayfasını aç oku desem okuyamaz, koyduğum parayı, on yıllık maaşıyla biriktirir mi onu da sanmıyorum. ama demodelikle suçlandım bir müşteri olarak bunun tarafından. bir de dalga geçer gibi gülüyor, bu nasıl tutum bu nasıl iş etiği?

Güncellemeler
+1 yıl
bu kafayla eline kitap, gazete alıp okuyan insana, demode onlar e-kitap oku, İnternete bak vs de der bunlar. hangi sosyokültürel çağda yaşıyorsun diye soru sorsam, kalıbımı basarım adını söyleyemez, bu yapay kafaların/ iki makyajı, açık dötülü giyimi modernzm sanan zavallılar çağına niye düştük biz ya.
Bu bankadaki gişe memurunun yaptığı kabuledilir mi ya da terbiyesizlik değil mi?
Cevapla