Kocam araba alacağım diye tutturdu beni anlamıyor sizce haklı mı?

Eşim yurt dışında çalışıyor dolar kazanıyor aylığı 300 milyardan aşağı gelmiyor bizde elimizde bu fırsat varken evimizi alalım istiyoruz çünkü ben hamileyim bir bebeğimiz olacak ve kiradan kurtulmamız lazım. Bir araba aldık markasi BMW sonuçta arabada lazım dedik okey. Sonra üzerine bir miktar daha para birikti şimdi kendisi tutturdu bir araba daha alicam onu geri saticam daha iyi bir ev alcaz diye. Piyasa durgun satamazsin diyorum beni anlamıyor. Almak istediği araba 2004 model Cabrio üstü açık BMW evet albenisi var arabanın ama 750 bin istiyorlar. Ben galeriye geri saticam bı kaç ay sonra daha güzel bir ev almış olcaz diyor. Ayriyeten gelecek maaslarla oncr ki aldığımız arabada kalacak diyor. Yani tamamen yatırım amaçlı. Sizce mantıklı mı düşünüyor ben mi bencilce düşünüyorum. Ben diyorum ki ya galerici almazsa ya da müşteri bulamazsak o kadar paraya yazık değil mi bide ev daha önemli. Adam kabul ediyorsa takas yapalım üstüne verelim en azından satilmazsa daha az zarar ederiz dedim akşam bidaha konusucam. Siz olsanız ne yaparsiniz? Bu ekonomide elimizde doların durmasi mi daha mantıklı araba alıp karıyla satıp üstüne eklemek mi?

Kocam araba alacağım diye tutturdu beni anlamıyor sizce haklı mı?
Cevapla