Çok zor durumdayım ayakta duramıyorum ne yapmalıyım?

Abilerim ablalarım kardeşlerim merhaba. Fikirlerinize ihtiyacım var. Ben üniversite öğrencisiyim. Okurken zorlandığım için kredi kartına yüklenmek zorunda kaldım ve 10k altında bir borca girdim. Hiçbir gelirim yok. Bu borcu ödeyemiyorum ve her geçen ay artacak. Okul saatlerinden dolayı çalışamıyorum ve ailemden de destek isteyemiyorum hem haberleri yok hem de kendi durumları kötü. Bir sürü bursa başvurdum ya kontenjan dolu ya da süresi geçti dendi. Bursu da artık torpilliler alıyor zaten. Ne yapmalıyım bu borcu nasıl kapatırım. Belki sizler için büyük bir para değil ama benim gelirim hiç olmadığı için kapatamıyorum. Geceleri uyuyamıyorum çok kötü hissediyorum. Fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.

Çok zor durumdayım ayakta duramıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla