• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

Maaş yatıyor, çoğunluğu ödemelere gidiyor. Maaşınızdan size ne kadar kalıyor?

kendineMühendis096
kendineMühendis096 Takip Et
Xper 5 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Yapay Zekaya Sor

Maaşı alıyoruz büyük çoğunluğu ödemelere gidiyor :(

Maaş yatıyor, çoğunluğu ödemelere gidiyor. Maaşınızdan size ne kadar kalıyor?
Cevapla
Maaş Soruları Ödeme Soruları Ödeme Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • AsteriaTitan
    AsteriaTitan Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Asgari ücret alıyorum. Bu ay sağlığım için 3bin TL harcama yaptım. Malum devlet hastanesinden sıra bulamadım, özel hastaneye gittim. 7bin TL kadar babama yardımcı oluyorum zaten her ay. 6bin TL kadar köşeme ayırdım. Masrafım olur, lazım olur zor da kalmayayım diye. Bin TL kadar da anneme verdim.

    1
    3 Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Allah yardımcın olsun.

      Yorumla
    • AsteriaTitan
      AsteriaTitan
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • crimsoon
      crimsoon
      +1 yıl

      sana bi gençlik borçları var

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Öğrenciyim. Babam her ay 10k ₺ para gönderiyor. Bir ev arkadaşım var kiramız toplam 8k. Senin anlayacağın 4k kiraya gidiyor. 2k elektrik, su, internet, telefon, akbil, aidat falan filan derken gidiyor. 2k market harcaması desek en sonunda bana 2k kalıyor. O da nasıl oluyorsa ay sonunu zor getiriyorum

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hatırladım o 2k da kredi kartına gidiyor

      Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Herkesin öyle aşağı yukarı ya

      Yorumla
  • TurkPars
    TurkPars Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Kendi maaşım bana kalıyor evim arabam var araba çok yiyor her hafta başka bir şehirdeyim bol bol geziyorum yani tek başıma benim maaşım bana yetiyor aslında sadece doğalgaz elektrik su telefon gibi şeylere gidiyor bide giyime çok gidiyor. Paranın da değeri yok zaten eridi gitti

    0
    0 Yorumla
  • 06romeo
    06romeo Takip Et
    Master Yaş: 60 , eic 98%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 369 cevap paylaştı.

    Maaş yetmiyor artık. Önceden biriktirmiş olduklarımdan takviye yapıyorum. O da bitince ne yapacağım bilmiyorum. Umarım ülkemiz durumumuzu anlar da bir hal çaresi bulur. Her geçen gün ekonomik çıkmaz derinleşiyor… 😎

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

60

Cevap

66

Cevap

  • Ksproff
    Ksproff Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Bu ay -4500 tl maastan kalan

    1
    0 Yorumla
  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Aylık en az 500-600 dolar birikim yapma şansına sahibim gadası

    Geri kalanı bana hayli hayli yetiyor

    1
    0 Yorumla
  • eduussaa
    eduussaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    çünkü çoğumuz kazandığımız kadar harcamıyoruz. hep daha fazlasını istiyoruz doğal olarak. örneğin, aylık 50k geliri olan birinin 60k gideri olmamalı. bu paranın bir kısmını yatırım olarak kullanmalı. diğer kısımlarını ise ihtiyacına göre harcamalı. basit bir mantık aslında. son olarak yatırım tavsiyesi değildir

    2
    2 Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Öyle tabi ama bir çok insan için o yatırımı yapacak parası kalmıyor işte.

      Yorumla
    • Damla03530
      Damla03530
      +1 yıl

      Merak ettim doğrusu nasıl kalmıyor gerçekten anlatırmısın

      Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Aynen öyle normal düzende yetiyor kalıyor okey de, ekstra masraf çıkınca araba sigorta sı cart curt bide kaza yaptım tampon vs valla maaş gitti üstüne eksi girdi kartı patlattik kara kara düşünüyoruz yasasin ekonomi

    1
    1 Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      O düzende de ne kadar kaliteli yaşadığımız şüpheli

      Yorumla
  • dorelendiniz
    dorelendiniz Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Maaş mı diyeyim yoksa sen mi gerçek adını söylemek istersin borçlarımın parası 😄

    3
    2 Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Ahahahahah birde şey var kredi kartımın maaşı yatmış

      Yorumla
    • ztrmax
      ztrmax
      +1 yıl

      Bu yüzden borç yapmayı sevmiyorum 😄

      Yorumla
  • Alaçatı_mavisi
    Alaçatı_mavisi Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 539 cevap paylaştı.

    Bir kısmı kredi kartına bir kısmı yatırıma kalanda ekstra seylere gidiyor o da sosyalleşme payımız olsun

    1
    1 Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Onlar önemli detaylar onlar ihtiyaç zaten bir nevi

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Maaş 24.000. Ekime 2024 e kadar Aylık,9-12.000 borç ödemem var. Bu yüzden, bir şey kalmıyor. Borçlar bitse ve sevgili de yapamasam giderim, asgari ücretin yarısı olmakta. Yani 10.000-12.000 kenara atarım. Zira kira ödemiyorum. Kira ödesem, borç da sevgili de yapamam zaten. Ancak kendime göre sevgili bulabilirsem, borçlar bittikten sonra yine kalmaz. şu an borçlar olduğu için, flört işlerini bıraktım. maalesef , durum bu..

    1
    0 Yorumla
  • gumuskasik
    gumuskasik Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 98%
    +1 yıl

    Tüm kazandığım para bana kalıyor. Ödemeler ve faturalarla ben ilgilenmiyorum.

    2
    3 Yorumla
    • zürazhr
      zürazhr
      +1 yıl

      Senin hiç harcaman yok mu gııı

      Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Gerçekten gümüş kaşıkta doğmuşsun 😅

      Yorumla
    • gumuskasik
      gumuskasik
      +1 yıl

      @zürazhr Kişisel harcamalar , çocuğa harçlık falan filan.

      Yorumla
  • Cedricsizchenn98
    Cedricsizchenn98 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Ücretli öğretmenlik yapıyorum 10-12 arası bir ücret yatıyor şu an, aile evinde olduğum için yetiyor ama öteki türlü yetmezdi 😅 birde özel ders vs veriyorum birazda oradan geliyor ayrı evde olsam acımdan ölürüm gkfkfk

    3
    10 Yorumla
    • sesizbiri
      sesizbiri
      +1 yıl

      Asgari ücret verseler bari o nasıl ögretmenlik

      Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Maalesef sömürüyorlar insanları özellikle öğretmenleri :(

      Yorumla
    • linkerboy1991
      linkerboy1991
      +1 yıl

      Kadrolu öğretmenler en iyi arabalara biniyor nasıl zannediyorsunuz kadrolu olsun o da iyi kazansın.. Türkiye’de maalesef sınavları zorlaştırdılar.. Kopya skandalı oldu ertesi 3 ay sonra sınavı kazık yaptılar

      Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Ne alıyor kadrolu öğretmen ek ders ücreti olmasa aç kalacak

      Yorumla
    • linkerboy1991
      linkerboy1991
      +1 yıl

      Benim ablam ve eşi evlerine iki tane öğretmen maaşı giriyor altlarında BMW var…kardeşim kendinizi acındırmayın.. Ben de Makina mühendisleri odası üyesi olarak söyleyim içki partileri yapıcağına mühendislerin istihdamı için hak arayışına girsinler

      Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      İki tane öğretmen maaşı iki ek ders bugün yaklaşık ayda 80 bin eder ama soru şu o BMW hı ne zaman aldılar

      Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Mühendisler odası vs onlar başka şeyler. Ama bugün bir memur asgari ücretliden çok az fazla alıyor diğerleri hep seyyanen yani adam vermeyecem derse ölürler

      Yorumla
    • Sterope00
      Sterope00
      +1 yıl

      2 öğretmen maaşı muhtemelen ikisi de uzman öğretmen ekders olmadan ortama 85 bin eder. Eğer dersleri ve kursları da varsa 20 bin daha ilave et ben burada ortalama veriyorum 105 - 110 bin kadar eder.

      Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Yani alabilirler ancak tek sıradan memur maaşıyla kirada yasıyor insanlar. İnsanları anlayabilmek lazım da işte... Zor durumdakini bilmeden goeden empati yapmak zor.

      Yorumla
    • Cedricsizchenn98
      Cedricsizchenn98
      +1 yıl

      Öğretmen atamaları 8 aydır açıklanmadı malum. Atama bekliyorum. Yks de derece yaptım. Atama için aylarca yıllarca calıştım. 8 aydır bir bilinmezliğin içinde yüzüyorum. Ücretliye başladım. Maaşım evet az. Yalnız öğretmen maaşıyla bmw alamam. Atandığımda maaş bordromu özellikle paylaşırım.

      Yorumla
  • Tokdüşünür
    Tokdüşünür Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Kazandığım maaş ile annem artık evlenin diyor ama işte kimse de o niyet yok. Kendime de almam gereken şeyleri aldım ama aklım hala bi tarlam olsa kötü mü olurda kaldı. Aç gözlülük iyidir

    1
    0 Yorumla
  • Einfalch
    Einfalch Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 97%
    +1 yıl

    44 bin TL net maaş var / Arabanın yakıtı / siğara / dışardan extra yemek olursa bana kalan 35 bin TL birikim yapabiliyorum 😏aylık harçamam 9 bin TL 🙅‍♂️

    0
    6 Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Hiç harcamasaydın ya

      Yorumla
    • Einfalch
      Einfalch
      +1 yıl

      Extra bir masrafım yok / öğretmen evinden okula / okuldan öğretmen evine gidip geliyorum 😂 zaten ufak bir şehirdeyim pekte gezicek bir yer yok burada karamanda 😂

      Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Bende çok fazla harcamıyorum normalde eşya taksidi falan ama yani senin kadar da değil herhalde

      Yorumla
    • Einfalch
      Einfalch
      +1 yıl

      Senin aylık harcaman ne ! Maaş ne kadar ☺️ depo fulleme 45 litre 1900 tl yapıyor ortalama 3 hafta yetiyor bana ! Kaldı 7 bin tl geriye cep telefonu faturam var !

      Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      boş ver detaylar önemsiz 😅

      Yorumla
    • Einfalch
      Einfalch
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
  • Bay_Nutella
    Bay_Nutella Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Geçen gün burada bir arkadaş vardı ya onu bulalım 3 yetişkin evlerine 80 bin lira para giriyormuş 15 bin lira harcıyorlarmış sadece

    1
    2 Yorumla
    • Sterope00
      Sterope00
      +1 yıl

      Kimmiş o arkadaş? Onu ekonomiden sorumlu bakan yapalim😂

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Ciddi ciddi kavga ettim burada onunla

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yaklaşık üçte biri bana kalıyor kalanı ödemeler, taksitler vs maalesef

    1
    1 Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Yine güzel para

      Yorumla
  • Korıdorlar
    Korıdorlar Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 349 cevap paylaştı.

    Maaşın çoğunluğu kalıyor epeydir bir kenarda birikiyor at yok avrat yok hesabı nereye gidecekki.

    1
    0 Yorumla
  • flaneurx
    flaneurx Takip Et
    Master Yaş: 125 , eic 63%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 494 cevap paylaştı.

    Yarisi masraflara, kalan kısmının yarisi harçlık, diğer kısımda altin atıyorum kenara

    3
    0 Yorumla
  • goldstory
    goldstory Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Maalesef bizim de öyle. Krediler, eksiler, ödemeler derken el de avuçta 12-15 falan kalıyor. Zaten bir şeye yetmiyor o da.

    1
    3 Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Senin yine iyi kalıyor ya ailenle mı yaşıyorsun

      Yorumla
    • goldstory
      goldstory
      +1 yıl

      Evliyim. Ben değil eşim çalışıyor. Sana ne kadar kalıyor ki

      Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Bana 5-6 falan kalıyor oda yemeye falan gidiyor ama ödemeler bitince bayağı kalır ya şimdilik biraz zorlanıyorum ama

      Yorumla
  • benbircezveyim
    benbircezveyim Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl

    dün maaşım yattı gece yarsı 12 de 20 dakika sonra polis kantini 16542 tl yi 20800 den cart diye kesti kalanı ise bir krediye gitti ki bir abim den de 2 bin tl borç aldım kalan krediyi yatırmak için yani şu an beş parasızım

    0
    0 Yorumla
  • Deryabulurx
    Deryabulurx Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Bankaya birikime atıyorum geri kalan ev masrafı kira yok zaten market fiyatları uçuyor bana 60 k falan

    1
    1 Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Daha ne olsun

      Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 885 cevap paylaştı.

    Maaşım yatınca bakıyorum ekstrelere ne kadar vericem. Sonra bir bakıyorum bana para kalmamoş sjdjd

    1
    0 Yorumla
  • LALOGLAN
    LALOGLAN Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 61%
    +1 yıl

    Her yil bir kez maas alirim. Borcum yok.

    1
    0 Yorumla
  • Moldovyapapatya
    Moldovyapapatya Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 67%
    +1 yıl

    20 bin ya da 23 bin kalıyor bu yüzden kredi kartı kullanmak istemiyorum çok güzel bir soru kapatmaya çalıştıkça borcu sürekli bir şeyler çıkıyor.

    0
    1 Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Teşekkür ederim :)

      Yorumla
  • Xhaxx
    Xhaxx Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 63%
    +1 yıl

    Normal şartlarda %50’lik kısmı bana kalırdı. Şu an sürekli bir şeyler arızalanıyor. Hiçbir işim rast gitmiyor.😂 Bu ay bana kalan koca bir nah…

    0
    1 Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Canın sağolsun ya arada oluyor öyle 😅

      Yorumla
  • Lena_22
    Lena_22 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Hiç sorma nereye gittiği belli değil para hayat pahalı

    1
    1 Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Pahalı da bari yaşayabilmek sadece idare ettiriyoruz

      Yorumla
  • pllyna
    pllyna Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Ohhhh iyi oluyor

    Okumayı en sevdiğim yazılar bu geçinemiyorum, hayat pahalı yazıları

    Zevkle keyifle okuyorum

    Devam.

    1
    2 Yorumla
    • Hayanasınıya
      Hayanasınıya
      +1 yıl

      Bu millet akıllanmaz

      Yorumla
    • pllyna
      pllyna
      +1 yıl

      Beter olsunlar ya
      Tuzu kurular oy vermedi, bu ağzı kokanlar oy verip "koyduk mu" dedi
      Hadi bakim kim kime koyuyor zevkle izliyorum ☺️

      Yorumla
  • YesMama
    YesMama Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Yasatirsa iyi borçlar var. Bu seneyi çıkartayım kafam rahat

    1
    8 Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Çıkarırsın merak etme ama umarım çıkardığında yeni borçlar ödemeler çıkmaz

      Yorumla
    • YesMama
      YesMama
      +1 yıl

      Cikcak iki tane yer hazırladım biri ehliyet diğeri lazer

      Yorumla
    • YesMama
      YesMama
      +1 yıl

      Gelmeden giden maaş

      Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Lazer o kadar pahalı mı ya 😄

      Yorumla
    • YesMama
      YesMama
      +1 yıl

      Değil galiba son fiyatları bilmiyorum ehliyet kadar vardr

      Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Ehliyet ne kadar olmuş

      Yorumla
    • YesMama
      YesMama
      +1 yıl

      20 bin

      Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Çok olmuş ya

      Yorumla
  • külmasalı
    külmasalı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Valaha hiç o duygu durumunu yaşamadım ama gelen para oluyor oda bana kalıyor şükür alışveriş eve gidiyor 🤗

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    35 bin TL maaş alıyorum. 60 bin TL limitli kredi kartım var herşeyi kredi kartı ile alıyoruz çünkü maaştan nakit ödeme yapınca gerçekten ay sonu gelmiyor ve kenara para koyamıyorum. Kredi kartı olmasa hayat zor gerçekten.

    0
    0 Yorumla
  • Yakuza1001
    Yakuza1001 Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 93%
    +1 yıl

    maaş almıyorum. Ödemelerm biraz fazla ama yine kazandığım yetiyor çok şükür. Sadece ödemerime yetecek kadar çalışıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Pesimizm
    Pesimizm Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 55%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 510 cevap paylaştı.

    Ayağı yorgana göre uzatmak lazım. Bir de paranızı bereketlendirmeye bakın; bereketsiz para çok da olsa gene size yetmez.

    0
    0 Yorumla
  • Karakartal2903
    Karakartal2903 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 83%
    +1 yıl

    ben maaşımın çoğusunu eve veriyorum birikim amaçlı bana da 3 4 bin kalıyor faturalar spor salonu aylığı derken 1000 lira falan kalkyor

    0
    0 Yorumla
  • Abdulkadir_King
    Abdulkadir_King Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 95%
    +1 yıl

    45 bin maaş. Taksitler faturalar derken gidiyor bana da 20 bin kalıyor. Onuda harcayacak yerim yok çünkü bir ki arkadaşım yok.

    0
    0 Yorumla
  • EmreAydin09
    EmreAydin09 Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 80%
    +1 yıl

    100 Euro attım kenara, 20 sene sonra ölmezsem köşeyi dönerim 😁😁

    0
    2 Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Her ay yap bunu dostum

      Yorumla
    • EmreAydin09
      EmreAydin09
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
  • Alidossantos0007
    Alidossantos0007 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    3.000-3.200 euro arasi elime gecen para hepside bana kaliyor. Ailem sagolsun dokunmuyor hic

    0
    2 Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Çok iyi maşAllah

      Yorumla
    • Alidossantos0007
      Alidossantos0007
      +1 yıl

      Tskler Allah bozmasin 🤗

      Yorumla
  • OsmanErol
    OsmanErol Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    6 aydır cepten gidiyor işler kötü bakalım ne olacak

    0
    0 Yorumla
  • ruby87
    ruby87 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl

    Maaşım yok kazancımın yarısına yakını kenara kalıyor

    0
    3 Yorumla
    • SeyyahÖküz1
      SeyyahÖküz1
      +1 yıl

      Nereden kazanıyorsun peki maaşın yoksa

      Yorumla
    • ruby87
      ruby87
      +1 yıl

      Kendi işi olabilir mesela birinin o zaman maaşı olmamış oluyor

      Yorumla
    • SeyyahÖküz1
      SeyyahÖküz1
      +1 yıl

      Elbette. Onu soruyorum işte

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kalmıyo.. Sosyal hayat sıfır. Ucu ucuna yetişiyorum herşeye... Tam herşeye alıştım derken yeni yeni zamlarla karşılaşıyorum 😄

    0
    1 Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Gün geçmesin ki yeni bir zamla karşılaşmayalım 😅

      Yorumla
  • tıme-traveler
    tıme-traveler Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    Maaşımı bir ay boyunca harcamaz isem hepsi cebime kalıyor.

    0
    0 Yorumla
  • Sky_Walker
    Sky_Walker Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 91%
    +1 yıl

    Hepsi bana kalıyor ama nereye gittiği belli olmuyor

    0
    0 Yorumla
  • ouzinyo
    ouzinyo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl

    Asagariye tutara gelen zamdan sonra para kalmamaya başladı ödüyorsun ödüyorsun bitmiyor

    0
    0 Yorumla
  • yagızdelıkanlııı
    yagızdelıkanlııı Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Bekar biri olarak tabii ödemeler oluyor ama yinede maaşın 3 te 2 si bana kalıyor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ödemeleri kocam yapıyor hepsi bana kalıyor maaşımın

    0
    0 Yorumla
  • 0oMısra-ıBerceste0o
    0oMısra-ıBerceste0o Takip Et
    Bilge Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Çalışmıyorum babam var 😅

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kira ödemiyorum. Yakıt bedava su bedava
    Sadece elektrik ve telefon faturalarım var.
    Aylık net 40 k kalıyor.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Her şey pahalı maaş kalmıyor haliyle

    1
    1 Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Maalesef öyle nasıl bittiğini bile anlayamıyorsun bazen

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    60k gelir var her ay 65 k gider 😅

    1
    3 Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Genelde öyle olur 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu asgari ücretle çalısan kızlar nasıl olurda borcsuz gezer aga 500k borc var 😅

      Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      O anlaşılabilecek bir şey değil 😅

      Yorumla
  • metin6161
    metin6161 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Giderim birtek sıgara aylık 1100₺ kalan bakiye kalıyor hesaba

    1
    0 Yorumla
  • infiniterelationship
    infiniterelationship Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 69%
    +1 yıl

    3'ün 1'i kalıyor. Bozdur bozdur harca.. 🤠

    2
    0 Yorumla
  • THATMAN
    THATMAN Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    Hepsi ödemelere gitti

    3
    0 Yorumla
  • igdonducakss
    igdonducakss Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Hesap bakiyem güncel -2434.11₺

    1
    0 Yorumla
  • avcikaan
    avcikaan Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 38%
    +1 yıl

    Keşke kalsa birşeyler ama neyse

    1
    0 Yorumla
  • Sanalsevapp
    Sanalsevapp Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    3 ila 5 arasi 😂😂

    1
    0 Yorumla
  • ladycurio
    ladycurio Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Kalmıyor giyime aşırı para döküyorum 😅

    1
    0 Yorumla
  • Okerasude
    Okerasude Takip Et
    Bilge Yaş: 52 , eic 98%
    +1 yıl

    Bi şey kalmıyor ama idare ediyoruz mecbur

    1
    0 Yorumla
  • BLUE1982
    BLUE1982 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 327 cevap paylaştı.

    8 bin lira kalıyor .

    1
    0 Yorumla
  • Vffffg
    Vffffg Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Alacaklarimi düşünce 1500 tl ancak

    1
    0 Yorumla
  • Eziremsem
    Eziremsem Takip Et
    Master Yaş: 57
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 550 cevap paylaştı.

    Allah şükür muhtaç olmayacak kadar kalir

    1
    1 Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Çok şükür tabi bir çok insandan daha iyi durumdayız.

      Yorumla
  • tereyağlıbazlama
    tereyağlıbazlama Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Çok şükür evim kira değil sadece elektrik su doğalgaz İnternet faturası ödüyorum gerisi bana kalyo

    0
    0 Yorumla
  • Erkek_penguen
    Erkek_penguen Takip Et
    Xper 1 Yaş: 37
    +1 yıl

    Kakülüm de ak oldu gözümde yaş oldu para bize gülmedi

    0
    0 Yorumla
  • Bischocolata
    Bischocolata Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    2gün önce yattı şu an borçluyum

    0
    1 Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      Ahahahahah Türkiyede yaşam şekli

      Yorumla
  • öğrenimelemanı
    öğrenimelemanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    O konuya hiç girmeyelim ya ızkzkskks

    0
    1 Yorumla
    • kendineMühendis096
      kendineMühendis096
      +1 yıl

      O konu hiç kapanıyor mu hshshs

      Yorumla
  • Devamını Gör (66)
Devamını Gör(111)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Maaş yatıyor, çoğunluğu ödemelere gidiyor. Maaşınızdan size ne kadar kalıyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Maaşınızdan size ne kadar kalıyor? 13 cevap verildi
Maaşlarınızdan ne kadar kaldı? 16 cevap verildi
Ne kadar maaş alıyorsunuz ne kadarını kenara koyuyorsunuz? 13 cevap verildi
İşten çıkanların maaşı? 6 cevap verildi
Maaşınızdan ne kadar para kalıyor? 10 cevap verildi
Sizin maaşta geldiği gibi gidiyor mu? 43 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨