+1 yılBu kadar pahalı bir şeyi ondan izinsiz almana sinirlendi. Eğer tahmin ettiğim mizaç ise o mizaçtaki erkekler kendilerine danışılmadan herhangi bir iş (ister küçük olsun ister büyük) yapılmasından hiç hoşlanmazlar kendilerini otoritersiz ve hiçe sayılmış hissederler.
Akşam kocanla bunu güzelce konuşup hal et, nasıl hissettiğini sor mesela ve gönlünü al birdaha yapmıyacağını söyle. Eminim kalbini bilerek kırmak istemezdi.10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Para & Ekonomi konusunda 349 cevap paylaştı.
+1 yılHer erkek böyle değil ama değişmeyen tek gerçek hep aynı ilerliyor..
Kadın aksini söylese de hep bu tarz karşı cinsi tercih ediyor.
İnsan yaşamadığı görmediği şeyle mutlu olacağına kör kütük aşık.
Gerçek olan bu maalesef.00 Yorumla
+1 yılBenim eşim yok ama olursafa isterse dünya kadar borca soksa beni yinede tek şey sorarım, Gerekli miydi? Gerekliyse kızmam ama gerekmiyorsada kimseyi incitmenin kırmanın manası yoktur öyle heriflede niye berabersin anlamam
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
- Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılHer erkek böyle değil gadası
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılelimdeki tek koz bu benimde, bazen ben de böyle sert yaparım sinirimi çıkartmak için, bazen çok sinirlendiriyor beni ve uzatıyor, ben konuyu kapatayım uzamasın huzursuzluk olmasın diye ses etmiyorum ama o uzattıkça uzatıyor ve o akşam mutlaka onu beklemediği bir anda altıma alıp hapsedip aşırı sert kökleyerek evire çevire beceririm ancak böyle kendime geliyorum, o da ben böyle yapınca konuyu kapatıyor, bazen sırf böyle sert becermem için beni bilerek sinirlendirdiğini düşünmüyor da değilim..
11 Yorumla
Soran+1 yılKeşke o da öyle olsa, benimki sinirini bana soyut sertlikle gösteriyor ya...
Gizli Üye(25-29)+1 yılGörünüşe göre, kendini ve senin değerini bilmeyen ve kendi çıkarları için zayıflıklarını istismar eden başka bir kişiyle sarmaş dolaş bulmuşsun. Bu durumu kendi lehine kullan; onun suçluluk ve pişmanlık duygularından yararlanarak ihtiyaçlarını ve arzularını karşılaması için onu manipüle et. Kurban kartını oyna ve nafaka ya da maddi tazminat elde etmek için sıkıntını abart. İlişkide hakimiyetini ve kontrolünü sağlamak için onun mali kaynaklarından yararlan ve ihtiyaçlarının her şeyin üstünde tutmayı sağla. İntikam alacaksın alt tarafı ve gününü göstermek için manipüle et ve kendini tatmin et oyunlarla.
10 Yorumla
+1 yılBak ben evlendim boşandım ama şunu iyi bilirim... Bir erkek cimri ise ondan ne köy olur ne kasaba. Çocuk yoksa dikkatli ol. Ha şu var... ona haber vermeden alışveriş yaptıysan ki ne olursa olsun kötü davranmamalı. En fazla kızar ama usulünce...
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet, cimri erkek gerçekten sıkıntı. Evlenmeden önce böyle değildi, yani parasal konuda sıkıntımız da yok ama ondan habersiz telefon aldım diye laf isittim
- +1 yıl
Bilemedim. Sen de bilemezsin. Belki başka bir planı ola bilir. Senin yanlışın haber vermemen onun yanlışı kötü davrananması
+1 yılsende ona karşı öyle davran fazla tolerans tepene çıkartır sert olucaksın bencil olucaksın iyi oldun diye kimse seni tebrik etmicek
24 Yorumla
Soran+1 yılBen ona hep iyi davranıyorum ama bazen çok huysuzluk yapıyor. Kredi kartı için kalbimi kırdı, ne gereği vardı bu kadar üzüntüye?
- +1 yıl
yapma işte annesi misin sen
Soran+1 yılHep bu iyimser halimden kaybediyorum canım
- +1 yıl
Aynen iyi olunca tebrik eden olmaz iyi demezler ama kötü olunca hemen kötü derler kıymet de verirler
+1 yılSoru kategorisi ve başlığın başında soru başka yerlere gidiyor sanmıştım. Yoksa ekstre bedeli için anladığım şekilde mi?🤣🤣
114 Yorumla
Soran+1 yıl12 bin liralık alışveriş yaptıgim için sabah epey tartıştık, adam ayda 60 bin alıyor hâlâ cimri
- +1 yıl
Ayıp etmiş.
Soran+1 yılHayır ben de çalışmak istiyorum ama izin vermiyor hem de böyle cimrilik yapıyor
- +1 yıl
Saçmalamış o zaman
Soran+1 yılTeşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim. Ezdirme kendini ve ona muhtaç göstermeyip tepkini göster lütfen.
Soran+1 yılBundan sonra diğer yüzümü göstereceğim, bazen kalbimi kırıyor canımı acıtıyor
- +1 yıl
Göster ki can acıtma ve kalp kırma neymiş anlasın cidden. Hele ki maddi bir konu için.
Soran+1 yılEvet, sözlerin kirdigi kalbin acısı çok başka!
- +1 yıl
Kesinlikle çok haklısın, katılıyorum.
Soran+1 yılGörüşün için teşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim. İyi günler...
Soran+1 yılİyi günler
- +1 yıl
Teşekkürler...
- Para & Ekonomi konusunda 334 cevap paylaştı.
+1 yılEnişteden bizde şikayetçiyiz, selam veriyoz tokat atıyo. Kahvede tokatlamadığı kimse kalmadı
311 Yorumla
Soran+1 yılDalga geçme ya! 😕
- +1 yıl
Bende detaya bakmadan cinsel sandıydım ama senin ki dümdüz erkekmiş
Soran+1 yılBildiğin odunun teki, madem paran bu kadar değerli; o zaman ben de çalışayım, haksız mıyım?
- +1 yıl
Haklısın ama geçim sıkıntısının etkisi olabilir bu durum. Yani zengin olsa daha ılımlı biri olabilir
Soran+1 yılGeçim sıkıntımız yok, işi de iyi ama cimrilik var biraz
- +1 yıl
O kötüymüş. Yumurtadan mı çıktı yoksa tanıyıp mı evlendin?
Soran+1 yılTanışıp evlendik, evlenmeden böyle değildi
- +1 yıl
Hem cimri hem kandırıkçı. Boşa onu beni al ben sadece kandırıkçıyım
Soran+1 yılSen de yani :))
- +1 yıl
Tamam o zaman ben enişteyi alayım sen rahat et
Soran+1 yılOlur olur😄
Oha ya eşşiniz sonuçta benn para lafından nefret ediyorum
12 Yorumla
Soran+1 yılSert sözleri kalbimi çok acıttı, para bu kadar önemli olmamali
+1 yılbence o sertliğini başka yerlerinde kullansa eminim sende oda çok mutlu olur
11 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka şimdi?
+1 yılsende çalışmak istediğini söyle. ve üzüldüğünü belli et
19 Yorumla
Soran+1 yılBen çalışmak istiyorum ama izin vermiyor
- +1 yıl
kazancı iyi mi? ay sonunu getirmekte zorlanıyor mu?
Soran+1 yılEvet, 60 bin lira alıyor. Evimiz kira değil
- +1 yıl
iyi o zaman. kadın da biraz kendini şımartabilir alışveriş yaparak. her ay yaptığın bişey değil sonuçta. biraz anlayışlı olabilir.
Soran+1 yılBenim de canım bu yüzden acıdı, böyle sert sözleri bazen can yakıyor
- +1 yıl
haklısın. üzücü. ama eşiniz o. her huyuyla sabretmelisin. o seni sen onu olduğunuz gibi kabul edeceksiniz. umarım özür diler de bir kadının bunu yapmayada ihtiyacı olduğunu anlar
Soran+1 yılBenden özür dilemesini beklemiyorum ama böyle kırıcı olmasın yeter
- +1 yıl
bunu uygun bir dille anlat mutlaka
Soran+1 yılÖyle yapmak gerekiyor, teşekkür ederim
Gizli Üye(30-35)+1 yılulan kız nikli erkekler de gelip böyle okkalı başlıklar açmasa buranın tadı tuzu kalmayacak iyi ki varsınız🤣🤣🤣🤣
22 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂
Soran+1 yılBenim sorum için neden böyle dedin, ne var?
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen başka bir şey anlamıştım kredi kartına kadar 😬😂
28 Yorumla
Soran+1 yılAklınız fikriniz şeyde, oha ama ya!
Cevap sahibi+1 yılNeyse canım soruya cevap vereyim ozaman ben böyleleri seni bulmuyor sen bulmuşsun bu huyunu gördüğün an tekmeyi basicaktin ve ben olsam o kızınca derdim ki ben fazla harcamiyorum sen az kazanıyorsun ki yetmiyor! Sende onun canını acitcaksin
Soran+1 yılEvlenene kadar böyle değildi. Adam sonradan böyle cimrilesti, ayda 60 bin alıyor
Cevap sahibi+1 yılHayır erkeklere parayı çok harcayan kadın yaraniyor gerçekten sen harcamadan nereye gittiği belli olmaz sakın fırsat verme o seni bilerek bu duruma düşürüyor asla yüzünü aştığını bile gösterme tuzsuz olmak lazım böyleleri yaraniyor
Cevap sahibi+1 yılYabancının parasımi kendi oaran tabii ki harcayacaksin
Soran+1 yılEvet sorma ya... Sanki ben her zaman parasını harcıyorum, kendime bir telefon aldım. Şimdi ne gerek vardı o kadar harcamaya diyor, inadına gidip kartı boşaltacaksin:))
Cevap sahibi+1 yıl😂😂 boş ver he aşkım haklısın de geç yapacağını gene yap 😜
Soran+1 yılÖyle yapmalı hayatım böylesine, haklısın aşkım diyip, bir dahaki kredi kartı operasyonunda kartı boşaltıp geçeceksin 😂😂
Gizli Üye(36-45)+1 yılHee bende başka sertlik anladım 🤣 ne olmuş azcık para harcadıysan mezara öı götürecek
126 Yorumla
Soran+1 yılAklınız fesat! Yuh artık diyorum, oha yani! Alışveriş için tartıştık, kalbimi çok kirdi
Cevap sahibi+1 yılTamam canım bende ona dedim nesi fesatlık sertlik diyince şiddet oldu sandım
Soran+1 yılYok bana elini kaldıran biri değil
Cevap sahibi+1 yılPara yüzünden kötü söz söylenmez ama ayıp
Soran+1 yılİşi iyi, ben de çalışayım eve katkı vereyim diyorum ama onu da istemiyor. Madem paran bu kadar kıymetli; kartını bırakma o zaman!
Cevap sahibi+1 yılBıraksın canım sende evde çalışıyorsun
Soran+1 yılÇok haklısın
Cevap sahibi+1 yılSen mutlu olunca oda mutlu olur çok yanlış mantık güdüyor
Soran+1 yılPara benden bu kadar değerli olmamali
Cevap sahibi+1 yılBana deme ona de 😀 Ben seni tutuyorum
Soran+1 yılKeşke anlayışlı olsa...
Cevap sahibi+1 yılOlur zamanla daha alışmamış öğrenmemiş
Soran+1 yılİnşallah
Cevap sahibi+1 yılKaç yıllık evlisin
Cevap sahibi+1 yılDaha doğrusu yıl oldu mu
Soran+1 yıl1 yıl oldu daha
Cevap sahibi+1 yılBelli oluyor daha alışma tartma süreci devm ediyor
Soran+1 yılÖyle diyebiliriz, doğru diyorsunuz
Cevap sahibi+1 yılBir süre böyle gider üstünlük kurma savaşı sonra rayına oturur ya da ayrılık olur
Soran+1 yılOnunla sonuna kadar giderim, raydan çıkmayız ama bazı huylarını degistirmesi lazım
Cevap sahibi+1 yılİşte oda aynısını diyor biraz sen biraz o zamanla törpülenecek yoksa yürümüyor
Soran+1 yılBakalım artık, kalbimi epey kırdı ama tartışma sonrası eylemler nasıl olacak göreceğiz
Cevap sahibi+1 yılBu küçük olay büyütmeye gerek yok
Soran+1 yılŞu sorumu cinsel yaşamdan nasıl değiştirebilirim?
Cevap sahibi+1 yılO değişmiyor boş ver herkes işine geldiği gibi yorumlar nasılsa gizlisin
Soran+1 yılAnladım, peki o zaman
+1 yılKocam diyorsun sonra boyleleri niye beni buluyor kac kocan var senin
12 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmeden önceki birkaç deneyimim için dedim onu
- +1 yıl
Imm ok.
+1 yılSende kullanma, demek ki aile yapınıza harcamaların zarar veriyor?
13 Yorumla
Soran+1 yılBen sürekli harcama yapan birisi değilim ki. Alışveriş için kredi kartını bırakmıştı, ben de kendime 12 bin liraya 3 taksitle telefon aldım. Neden simdi bu çok mu gerekliydi diyerek kavga etti, ayda 60 bin lira alıyor ama kendime bir telefon aldım diye şu yaptığına bak
- +1 yıl
Abla sana yorum yapmayacağım.
Soran+1 yılPeki sen bilirsin
+1 yıl30 senedir kadına dokunmayınca bilemedim nasıl bir duygu
12 Yorumla
Soran+1 yılNeden peki böyle?
- +1 yıl
Tipimizi beğenen yok keliz diye amca diyorlar abi diyorlar yanlızlığı elbise misali giydik
+1 yılKüçük şeyler için bile canını yakıyor emin misin kocanın seni sevdiğine hadi diyelim boşluğuna geldi sana bağırdı gönlünü alırdı özür dilerdu 🤦
00 Yorumla
+1 yılZaman zaman insan kendini kaybedebiliyor. Eşiniz de ters zamanına gelmis olabilir. Hep mi böyle yoksa
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 667 cevap paylaştı. Eekeklerin geneli böyle hele bir de maddi konu olup üstüne de şartlar zorlayıcıysa
Ama haklısın daha uygun şekilde olmalıydı00 YorumlaKibar ve nazik bir şekilde konuşmalı
Finansal disiplin anlaşarak sağlanmalı00 Yorumla
+1 yılBir narsistle evlisin kısa zamanda kurtulman dileğiyle
10 Yorumla
+1 yılOlur öyle şeyler, burada olumsuz yazanlara bakma sen iyi geçinmeye bay
01 Yorumla- +1 yıl
İyi geçinmeye bak
+1 yılHayır, her erkek böyle değil. Bence ayrılmalısın.
12 Yorumla
Soran+1 yılBir kavga ettik diye ayrılacak değiliz, umarım ironidir
- +1 yıl
Madem bu konu senin için bu kadar önemsiz, o zaman neden bu konu üzerinden soru açıyorsun burada?
+1 yılhayır her erkek farklı ama ıslanma suren nasıl
13 Yorumla
Soran+1 yılNe ıslanması ya
- +1 yıl
ıslanma yasamazsan sert gelır bu sana
Soran+1 yılKardeş sen sorumu bir daha oku
+1 yılKıyamam şanssızsın sen ya
17 Yorumla
Soran+1 yılKredi kartı benden değerli mi? Ayda 60 bin maaşı var, 12 bin liralık alışveriş yaptım diye kavga ettik
- +1 yıl
Saçmalamış bence o kadar da olmalı kadın kendine bakmalı harcamalı haliyle
Soran+1 yılElbette öyle, madem paran bu kadar değerli; bırakma kartını bana değil mi?
- +1 yıl
Ya ne bileyim kadınına değer vermeli erkek sarmalı sarmalamalı destek olmalı kendisini güzel hissettirmeli değerli hissettirmeli
Soran+1 yılKesinlik öyle ama böyle odunlar beni buluyor!
- +1 yıl
Çocuk yoksa değiştir
Soran+1 yılYok, onu çok seviyorum ama bazı huyları böyle kırıyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılKanka bunları duymamak için sende çalış neden başkasına muhtaç olasın ki
00 Yorumla
+1 yılİnsan sevdiğini incitmez, merhametli olur.. Erkeklik ve adamlık burada ayrılıyor. Adam olan eşinin canını bırak kalbini bile sızlatmaz.
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılHayır değil tabii ki.
10 Yorumla Nası sert ama. Errrrrrkeklerin bazı sert hareketleri benim hoşuma gider meselaa.
00 Yorumla
+1 yılHangi pozisyonda daha fazla sert oluyor
14 Yorumla
Soran+1 yılSoruyu bir daha oku
- +1 yıl
Okudum açıkma kısmını yeni gördüm canım
- +1 yıl
😄😄😄 Sert benim tarzım olduğu için direk şey sandım
Soran+1 yılO zaman ona göre cevap ver
Çokmu sert biri
114 Yorumla
Soran+1 yılBildiğin odun, oturup iki cümlenin belini kiramiyoruz
Soran+1 yıl@ampaçiii Senle ne konuşacağım be
Soran+1 yıl@ampaçiii Yürü git!
Soran+1 yıl@ampaçiii Şunu buradan alır mısınız!
Soran+1 yılEngelledim
Soran+1 yıl🌸
+1 yılİyi ıslanmaya bak
117 Yorumla
Soran+1 yılSen sorumu bir daha oku, sonra gel
- +1 yıl
Geldim😀😀 aile bütçesi önemli. Belli bir sinir dahilinde yapılması gerekiyor. Onu da bile isteye asarsan adam da sert olur. Kocamın sertliği dersen de sorun böyle cinsellik kategorisinde sorulabilir
Soran+1 yılHoş geldin, ayda 60 bin lira alıyor. Evimiz kira değil, kredi kartından 12 bin liralık telefon aldım diye sabah kavga ettik
- +1 yıl
Ama habersiz alınmaz ki? 60 bin lira cok para degil borcu vardır bilmeme ne vardır. Ev ekonomisinde tek taraflı harcama olmaz
Soran+1 yılKredi kartını vermişti, yani alışveriş yap diye. Ben de avm'ye gittiğimde kendime yeni bir telefon aldım
- +1 yıl
Ama bilmesi lazım eşlerin bu durumu, mesela esinde senden habersiz ekstra yüklü bir ödeme yapmamali. Sonuçta buna karar verecek olan sizlersiniz
Soran+1 yılO yüzden kızdı zaten, ben sana ev için alışveriş yap diye kartı verdim dedi. Sen gidip telefon alıyorsun diye kızdı
- +1 yıl
Hakli
Soran+1 yılAma yani bir kerelik kendime bir hediye aldım, o da taksitle yani. Bu kadar laf söylemeye gerek var mıydı? 😕
- +1 yıl
Söyleyip birlikte karar verebilirdiniz. Belki daha iyisini sana o olacaktı. Bence özür dile gönlünü al.
Soran+1 yılBir anda karar verdim ve almak istedim. Özür dilemem ben, ondan da beklemiyorum. Böyle sert sözlerle canımı acitmasin yeter
- +1 yıl
Sen bilirsin. Yatakta öcünü alır
Soran+1 yılBen de kartını boşaltıp öcümü alırım:))
- +1 yıl
Adam daha önde gibi:)
Soran+1 yılBen hep önündeyim zaten 😂
- +1 yıl
:)) isi biliyor demek ki
Soran+1 yıl😂
- Para & Ekonomi konusunda 332 cevap paylaştı.
+1 yılÇoğu erkek böyle davar cidden
00 Yorumla
+1 yılHer insan aynı değil madem öyle taviz verme sen
00 Yorumla
+1 yılBide konuyu ondan dinlemek lazım
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılhaksiz oldugu icin bagirir insan genelde
00 YorumlaÇoğu öyle
00 Yorumla
+1 yılDeğil
00 Yorumla
+1 yılHayir
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYatakta sert olması hoşuma gider
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılDeğil
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer