Eşim hiç para biriktiren biri değil, marketten kısıp altın alıyorum. Kötü mü yapıyorum?

hiç biriktirmez bende ondan alıp biriktiriyorum evimiz kira sonuçta ev alalım diye uğraşıyorum biriktirme yaptığımı desem mi yoksa gerek yok mu annesi de bana diyor sürekli paranı biriktir sonuçta çalışmıyorum dedim oğluna söyle çalışan o dedim dün de annesi biriktirme yaptın mı altın falan alyon mu şeklinde sorular sordu anlamadim

Eşim hiç para biriktiren biri değil, marketten kısıp altın alıyorum. Kötü mü yapıyorum?
Cevapla