Karşılıklı olduğu sürece girmez o bana harçlık atarsa bende ona bişeyler yapmalıyım öyle olmaz. İhtiyacı olan bir şeyi alırım. Bende ona destek olmaya çalışırım.
Daha sadık daha sık konuşmalar daha hesap vermeli böyle şurdayım burdayım gidiyorum geliyorum gibi terimler senden fikir almalar hayatını senin beğeneceğim ölçüde ilerletmek vs. Ben ilişkim olduğunda sevgilim dışı erkek çok nadir takip etmem müdürlerim iş arkadaşlarım dışı. İletişime geçmem her zaman ararım sorarım vs yani
Anladim tasdik amacli sormuş oldum ve ayni şekilde düşünüyordum emin oldum. Fakat şöyle de bisey var daha sık konusmalar ordayim burdayim gidiyorum geliyorum demeler ki hesap verme olarak algilaniyor genelde, cogu kadin (istisnalar haric) bunlari yapmakta zorlaniyor nedense?
Ya bilmiyorum çözemiyorum aslında ben birini hayatıma aldıysam merak ederim? Ve merak edilmek isterim bu bir hesap verme bu bir sorgu sual değil, yani içkili bir yere gidiyorsam izin alırım ailemden daha sonra hayatımdaki insandan, bilgi veririm ne giyeceğimi çıkmadan foto atar gösteririm yani bence tamamen hisle ilgili bazıları işte bana karışamaz havasında oluyor genelde ama nedense o tarz kadınlar daha çok seviliyor 😂 ben ne yemek yediğime kadar anlattığım yaptığım herşeyi söylüyorum diye sevilmiyorum 😂
Bu erkekler icinde gecerli ama 🙂 bir erkekte bunlari ve buna benzer seyleri yapti mi degersiz oluyor. Arayip, sorma ilgilenme, onemli ve ozel gunlerde gunlerinde yaninda olmak hediye vs almak, onu dusunmek ve ona zarar gelmesin dye onlemek bunlari yapinca degersiz oluyor, demek ki sizler de de oyle🙂yani zaten alkol sigara olmayan insanlar oluyor genelde cevremde zaten olsa da cikmalarini barlara publsra istemem cunku hem sosyal hayatta hemde meslek geregi neler olduğunu görüp duyuyoruz. Ha tm yine istisnalar var ama saglikli ve duzgun guvenli guvenilirlikli bir sevgililik sureci icin byle seylere gerek yok ve bunlar şart.🙂
Üzülerek söylüyorum hiç bir erkekte böyle bir şeye denk gelmedim, çok istiyorum tek bir kişi olsun her şeyim olsun sırdaşım dostum sevgilim erkeğim kocam arkadaşım ne olursa. Tek olsun ona anlatayım onunla konuşayım istiyorum ama olmuyor☺️ çünkü ne kadar erkek varsa hepsini kafa yapısı aynı sarılalım öpüşelim vs bana da bunlar ters mutlaka evlenince olmalı o yüzden 3 yıldır kimseyi almıyorum hayatıma ev iş iş ev o kadar klasik bir düzendeyim ki dışardan görenler de şimdi kimlerle konuşuyordur diye düşünüyor ama kimseyle konuşup görüşmüyorum 😂 alkol sigara kullanmadığım için öyle kafe bar huyumda yok hayatta gitmiş değilim işteki kız arkadaşlarımla molalarımızda bi yemek yiyoruz o kadar 🙄
Bende hep tek olsun sonsuz olsun dusuncesindeyim ve bu iş temposunda çalışıyorum. Zaten isten güçten byle seylere cok zaman bulamiyorum. Bende de alkol sigara yok isten eve evden ise gidip gelen biriyim ve disari, gece hayati olmayan. Cevremde kiz arkadas kanka vs dyecek biri de yok ki boyle seylere de karsiyim. Yani soyle de bisey var ne yazik ki erkeklerde de kadinlarda da tek gecelik veya saatlik iliski kafasindan yuksek bir oranda oldugu icin ufak istisnalar da duzgun insanlar da araada kaynayip gidiyor. Ama demek ki böylesi boyle insanlar daha deger goruyor maalesef ki ve her gecen gun boyle de gitmeye devam ediyor ne yazık ki. 🙂 senin benim gbi insanlar icinde boyle oluyor demek ki🙂🤷♂️
Aynı şeyleri düşünen ve aynı şeyleri isteyen insanlar saçma sapan insanlarla ziyan oluyormuş resmen bunu anlamış olduk 😂 seninle aynı gibiyiz sanki programlanmış gibi aynı şeyleri konuşuyoruz aynı şeyleri istiyoruz düşünüyoruz şaşırdım açıkçası ☺️
Valla eger geri kafaliliksa ben geri kafaliyim eger magara insaniysam (ki son zamanlarda genislik kisvesi adi altinda her halt yapilip magara insani muhabbeti yapiyorlar ki les ve mide bunlandirici bir durum) ben magaram da ve bu kafadan cok mutlu ve memnunum. En azından tek bir kisiye ait ve sadık olup herseyin sapasaglam oldugu mutlu bir yuva kurar oyle bi hayat yasarim.(zamani geldimi).🙂 tek bir kisi, bir suru mutluluk🙏 ☺️
Katılıyorum tamamen tek bir kişiye sadık olmaksa evet ben mağara kadınıyım 😂 o tarz iğrenç ilişkiler Allah nasip etmesin yani 🤔 nasıl mideleri alıyor ve nasıl yapıyorlarsa
Katılıyorum tamamen tek bir kişiye sadık olmaksa evet ben mağara kadınıyım 😂 o tarz iğrenç ilişkiler Allah nasip etmesin yani 🤔 nasıl mideleri alıyor ve nasıl yapıyorlarsa ben geri kafalılıkla mutluyum tek kişi olsun herşeyim olsun 🥺
Ne guzel ne mutlu bunlari duyabilmek:) yani iste mide ve akil olmayinca oyle davranmlari da normal. Kimisi daha fazla icin kimisi da daha fazla ego icin yapiyor belkide. Aman neyse umrumda da degil cok sukur ki ben oyle bi adam degilim☺️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Almam hiç bi erkekten pars
Olabilir bazen ama bunu aliskanlik haline getirmemek gerek hani bir sure sonra kullanmaya girmemeli.
Erkekler paragöz kızlara vermesin o zaman odemesin hesabını
Paragoz kizlar zaten kendini belli eder benim demek istediğim elzem durumlarda. Aksi halde zaten hos olmaz dye dusunuyorum.
Anlayabiliyorsan ne mutlu sana
Evet cok sukur
Bende yokken onun da bana vermesi lazım
Degil mi evet🙂
Bir yere kadar... al gülüm ver gülüm yani dozunda
Anladım
Teşekkür ederim 🙏
Yani veriyorlar genelde görüyoruz hep
Bu kullanılma durumuna girer mi girmez mi?
Karşılıklı olduğu sürece girmez o bana harçlık atarsa bende ona bişeyler yapmalıyım öyle olmaz. İhtiyacı olan bir şeyi alırım. Bende ona destek olmaya çalışırım.
Anladim. Olmasi gereken de bu.
Zaten öyle bir ilişkide maddiyatın lafı olmaz.
Yani iste evet ama peki kiz çalışmıyorsa bu yine gecerli midir?
Kız çalışmıyorsa karşılığını veremez ki, eğer ciddi bir ilişkiyse verilebilir ama ciddi değilse o kadar da abartılmamalı🤔
Hmm anladim. Peki bi kadin oldugun icin bunu rahatlıkla cevaplayabilirsin diye dusunuyorum, ciddi bir ilişki olduğunu nasil anlarsin?
Yani davranis olarak kadinlar nasil davranır?
Daha sadık daha sık konuşmalar daha hesap vermeli böyle şurdayım burdayım gidiyorum geliyorum gibi terimler senden fikir almalar hayatını senin beğeneceğim ölçüde ilerletmek vs. Ben ilişkim olduğunda sevgilim dışı erkek çok nadir takip etmem müdürlerim iş arkadaşlarım dışı. İletişime geçmem her zaman ararım sorarım vs yani
Anladim tasdik amacli sormuş oldum ve ayni şekilde düşünüyordum emin oldum. Fakat şöyle de bisey var daha sık konusmalar ordayim burdayim gidiyorum geliyorum demeler ki hesap verme olarak algilaniyor genelde, cogu kadin (istisnalar haric) bunlari yapmakta zorlaniyor nedense?
Ya bilmiyorum çözemiyorum aslında ben birini hayatıma aldıysam merak ederim? Ve merak edilmek isterim bu bir hesap verme bu bir sorgu sual değil, yani içkili bir yere gidiyorsam izin alırım ailemden daha sonra hayatımdaki insandan, bilgi veririm ne giyeceğimi çıkmadan foto atar gösteririm yani bence tamamen hisle ilgili bazıları işte bana karışamaz havasında oluyor genelde ama nedense o tarz kadınlar daha çok seviliyor 😂 ben ne yemek yediğime kadar anlattığım yaptığım herşeyi söylüyorum diye sevilmiyorum 😂
Bu erkekler icinde gecerli ama 🙂 bir erkekte bunlari ve buna benzer seyleri yapti mi degersiz oluyor. Arayip, sorma ilgilenme, onemli ve ozel gunlerde gunlerinde yaninda olmak hediye vs almak, onu dusunmek ve ona zarar gelmesin dye onlemek bunlari yapinca degersiz oluyor, demek ki sizler de de oyle🙂yani zaten alkol sigara olmayan insanlar oluyor genelde cevremde zaten olsa da cikmalarini barlara publsra istemem cunku hem sosyal hayatta hemde meslek geregi neler olduğunu görüp duyuyoruz. Ha tm yine istisnalar var ama saglikli ve duzgun guvenli guvenilirlikli bir sevgililik sureci icin byle seylere gerek yok ve bunlar şart.🙂
Üzülerek söylüyorum hiç bir erkekte böyle bir şeye denk gelmedim, çok istiyorum tek bir kişi olsun her şeyim olsun sırdaşım dostum sevgilim erkeğim kocam arkadaşım ne olursa. Tek olsun ona anlatayım onunla konuşayım istiyorum ama olmuyor☺️ çünkü ne kadar erkek varsa hepsini kafa yapısı aynı sarılalım öpüşelim vs bana da bunlar ters mutlaka evlenince olmalı o yüzden 3 yıldır kimseyi almıyorum hayatıma ev iş iş ev o kadar klasik bir düzendeyim ki dışardan görenler de şimdi kimlerle konuşuyordur diye düşünüyor ama kimseyle konuşup görüşmüyorum 😂 alkol sigara kullanmadığım için öyle kafe bar huyumda yok hayatta gitmiş değilim işteki kız arkadaşlarımla molalarımızda bi yemek yiyoruz o kadar 🙄
Bende hep tek olsun sonsuz olsun dusuncesindeyim ve bu iş temposunda çalışıyorum. Zaten isten güçten byle seylere cok zaman bulamiyorum. Bende de alkol sigara yok isten eve evden ise gidip gelen biriyim ve disari, gece hayati olmayan. Cevremde kiz arkadas kanka vs dyecek biri de yok ki boyle seylere de karsiyim. Yani soyle de bisey var ne yazik ki erkeklerde de kadinlarda da tek gecelik veya saatlik iliski kafasindan yuksek bir oranda oldugu icin ufak istisnalar da duzgun insanlar da araada kaynayip gidiyor. Ama demek ki böylesi boyle insanlar daha deger goruyor maalesef ki ve her gecen gun boyle de gitmeye devam ediyor ne yazık ki. 🙂 senin benim gbi insanlar icinde boyle oluyor demek ki🙂🤷♂️
Aynı şeyleri düşünen ve aynı şeyleri isteyen insanlar saçma sapan insanlarla ziyan oluyormuş resmen bunu anlamış olduk 😂 seninle aynı gibiyiz sanki programlanmış gibi aynı şeyleri konuşuyoruz aynı şeyleri istiyoruz düşünüyoruz şaşırdım açıkçası ☺️
Evet aynen oyle :) evet bende şaşırdım demek ki hala bizim gbi dusunen insanlar kalmis bu hayatta bu devirde ozellikle ☺️
Bende çok geri kafalı mıyım diye kendimi sorguluyordum 😂 halbuki birine ait olmak dünyanın en güzel şeyi bence ☺️
Valla eger geri kafaliliksa ben geri kafaliyim eger magara insaniysam (ki son zamanlarda genislik kisvesi adi altinda her halt yapilip magara insani muhabbeti yapiyorlar ki les ve mide bunlandirici bir durum) ben magaram da ve bu kafadan cok mutlu ve memnunum. En azından tek bir kisiye ait ve sadık olup herseyin sapasaglam oldugu mutlu bir yuva kurar oyle bi hayat yasarim.(zamani geldimi).🙂 tek bir kisi, bir suru mutluluk🙏 ☺️
Katılıyorum tamamen tek bir kişiye sadık olmaksa evet ben mağara kadınıyım 😂 o tarz iğrenç ilişkiler Allah nasip etmesin yani 🤔 nasıl mideleri alıyor ve nasıl yapıyorlarsa
Katılıyorum tamamen tek bir kişiye sadık olmaksa evet ben mağara kadınıyım 😂 o tarz iğrenç ilişkiler Allah nasip etmesin yani 🤔 nasıl mideleri alıyor ve nasıl yapıyorlarsa ben geri kafalılıkla mutluyum tek kişi olsun herşeyim olsun 🥺
Ne guzel ne mutlu bunlari duyabilmek:) yani iste mide ve akil olmayinca oyle davranmlari da normal. Kimisi daha fazla icin kimisi da daha fazla ego icin yapiyor belkide. Aman neyse umrumda da degil cok sukur ki ben oyle bi adam degilim☺️
Evet bende bu kafadayım ve bu kafayi cok seviyorum, tek bir kisi olsun sonsuz mutluluk olsun ☺️
Aynen çok şükür ki öyle insanlar değiliz☺️ umarım karşımıza aynı şeyleri düşündüğümüz insanlar çıkar 🙃 O tek bir kişiyi bulmakta mesele☺️
Evet şükür ki☺️ umarim tek dileğim bu şimdilik ama nasip kismet isi iste🙂🤷♂️aynen öyle 8 milyarlik dünyada hele ki ülkemizde daha da zor🙂
Ayrica tesekkur ederim sabah sabah boyle guzel bir sohbetle beni aydinlattigin, samimi sekilde fikir paylaştigin için 🙂🙏
Estağfurullah rica ederim 🙈
🙂🙏
Benle yatıyorsa veririm sorun olmaz
O zaman başka bir duruma evrilmez mi aranizdaki iliski?
Evrilir ama kendimi kullandırtmam
Anladim tesekkurler
Diğer türlüsü sugar daddylik kızlarda öyle enayileri kullanmayı çok sever çok kullanıldık artık böyle
Evet oyle