Satıcının fiyat belirleme etiği bizim ülkede iyi değil bence
3
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Doğru diyorsun mesela bir peynirin gerçek fiyatı 100 TL iken satıcı daha çok para kazanmak için peyniri 200 TL ye satıyor bizim ülkemizde ticari ahlak yok maalesef
Aşko denetimi vs geç normalde fakültede teknik olarak öğrendiğimiz alıcı satıcı ortak paydada fiyat belirleme etiği maalesef bizim esnafta zaten yok 😄 böyle piyasa dengeye gelemez ki
Gönül isterdi ki keynes sistemi işlesin ama devletin ekonomik bilgisi de zayıf ne yazık ki. Ilk amaç bankalardaki kur korumalilarin tamamen kaldirilip TL rezervini düşürmek ve dolar bazlı ihracat yapan sirketleri desteklemek gerekir.
@öğrenimelemanı ahh baby bizim ülkede alıcı da satıcı da üçkağıtçı nasıl belirlesinler 😃
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Satıcının fiyat belirleme etiği bizim ülkede iyi değil bence
Doğru diyorsun mesela bir peynirin gerçek fiyatı 100 TL iken satıcı daha çok para kazanmak için peyniri 200 TL ye satıyor bizim ülkemizde ticari ahlak yok maalesef
Önceden evet uygundu. Şu anda ise enf ve rezerv şartları gereği sıcak para olmadığı için serbest ya da sıkı denetim de işe yaramıyor.
Aşko denetimi vs geç normalde fakültede teknik olarak öğrendiğimiz alıcı satıcı ortak paydada fiyat belirleme etiği maalesef bizim esnafta zaten yok 😄 böyle piyasa dengeye gelemez ki
Peki sizce Türkiye için en uygun ekonomi sistemi hangisi?
Gönül isterdi ki keynes sistemi işlesin ama devletin ekonomik bilgisi de zayıf ne yazık ki. Ilk amaç bankalardaki kur korumalilarin tamamen kaldirilip TL rezervini düşürmek ve dolar bazlı ihracat yapan sirketleri desteklemek gerekir.
@öğrenimelemanı ahh baby bizim ülkede alıcı da satıcı da üçkağıtçı nasıl belirlesinler 😃
Eş*şek bir halka hangi sistemi uygularsan uygula yine de iyi bir sonuç elde edemezsin
Peki sence Türkiye için en iyi ekonomi sistemi hangisi
Elbette serbest piyasa. Eğer devlet işin içine girerse çok daha pahalıya satın alırız her şeyi
Ben fırıncılar yapıyorum ben birkere zam alirken unsurlar 20 zam alıyor düsün bir
Değil Türkiye'de olacak iş değil bu , haksız kazanç elde etme kapısı haline geldi..
Millet kafasına gore fiyat biçiyor
Sanmıyorum!