
Teknik analiz
Temel analiz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Açıkçası pekte analize ihtiyaç duymadım bunca zamandır.
Yatırım yapacağım şirketi araştırıyorum veriler iyiyse yatırım yapıyorum tabi ki elbette güvenilir şirketler olmasına dikkat ediyorum. Sırf ismi var diye 3 kağıtçı şirketlere de yatırım yapmam.
✌️
Temel analizle şirketin geleceğini görürsünüz, teknik analizle kısa-orta vadede fiyat hareketliliğini tahmin etmenize yarar. Çünkü şirketin değeri ile piyasa değeri aynı şey değildir. Şirketin piyasa değeri hak ediş değerine er ya da geç gelecektir, o başka bir konu. Trader'sanız, yani al-satçıysanız teknik analiz kısmına daha çok yoğunlaşmalısınız. Yok ben yatırımcıyım diyorsanız temel analizle şirketlerinizi belirlersiniz, teknik analizle de en uygun alım zamanını bekleyebilirsiniz. Birisini bilip diğerine burun kıvırmak olmaz. Bedava para sadece fare kapanında vardır. İşe dalmak istiyorsanız her gün yeni bir şeyler öğrenmek zorundasınız. Yoksa piyasa sizi yamultur, saygılar
Türkiye'de küçük borsa yatırımcısının cevabı :
Analiz manaliz yok bam bam bam.. İki tane fenomen ne derse onu yapıyor sonra batınca ağlıyorlar.
X10 yapacak hisse var diyince abim hocam kral oluyor çakıcı hocası tabi olmayacak ya ananı s… spk nerede 😂 araba alınca hem kasko yaptır hem ekspertiz yaptırıyor ama yatırım yapacak hisseyi araştırmıyor bence bırak tecavüz etsinler 😂
Cevap
3Cevap
Kısa vade için teknik, orta/uzun için temel analiz.
✌️📈
Temel analiz yapabilecek düzeyde finansal okur-yazarlığım yok maalesef ama teknik açıdan iyiyim
İkiside lazım ama teknik analiz en önemlisi
✌️📈
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?