Bu sene kpss girmeyi düşünüyorum ama ziraat mühendisliği alımı olur mu bilgisi olan var mı?

Ocak ayında alım olacak diye başvuru yapıldı ama ben kpss girmediğim için yapamadım bu sene gireceğim tekrar alım yaparlar mı kaç puanla olur acaba birde ziraat mühendisliği için gy gk mi girmek gerekiyor sadece alan sınavına girmem gerekiyor mu

Bu sene kpss girmeyi düşünüyorum ama ziraat mühendisliği alımı olur mu bilgisi olan var mı?
Cevapla