AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kirada evim var örneğin 6 bine oturuyor 4 yılı zam için çok nazlı mesela senin fikrin nedir ne yapabilirim bu yaz zam için Ağustos gibi
Konutlar için verilecek zam yüzdesi max. %25 bu hesapla 7500 olur anca 7500 ne ya resmen malınla rezil olmaktır bu bence kontratı bitmiş yerleri kapsamamalı bu yüzdeler aksi taktirde ev sahiperi mağdur oluyo
Kontrat bitince evden çıkma hakkı oluyor mu birde ben yurt dışı dayım kanunen ben oturucam dersem çıkarmi ve ev annemin üzerine
Kontrat benim bildiğim otomatik yenileniyor
İstanbul’da ev 6000k kira rezillik
O paraya amerikada ev alsaydım 50 bin lira Türk lirası gelirim vardı büyük hata yaptım
Ayne İstanbul'da bu para hakkaten rezillik kontrat otomatik yenilenemez bu çok saçma olur çünkü onaylanıp imzalanan bi evrak kendim oturucam diyip çıkarırsan 2 sene başkasına kiraya veremiyosun ama
E sen de hakkaten kusura bakam ama büyük ptallık yapmışsın
Ozaman dolar evi aldığımda şu anki gibi değildi ama mülk olarak Kari oldu kirada olmasa da örneğin amerikada ev kirası artmıyor ve mülk pek değer koymuyor ben en iyisi evde oturayım diyerek zam basayım
Kaç yıllık kiracı? İş yeri mi? Kaçtı kira kaç olsun istedin de anlaşamadın? Bu durumda avukat tutman gerekir.
4 yıllık kiracı tatlıcı dükkanı kontrat bitti yeniden kira sözleşmesi yapılmalı 23bin dedik kabul etmedi çıkmam diyor aynen avukata vericez
Kira kaçtı ki 23 olsun istediniz? Şubat-2024 kira artış oranı iş yerlerinde % 54,72 maksimum
10 bindi ancak kontrat bitti artık kişiyle kira artışı konuşmuyoruz sıfırdan kontrat yapılacak yeniden kiraya verilmiş gibi istemiyoruz bu adamı dükkanda
Öyle bi şansınız yok. Mahkemeyede verseniz kaybedersiniz. Seni istemiyoruz değiştir anlayışı yap - boz oyununa benzemez. 5 yılı doldurmadan da emsal davası açılamaz.
Selçuk agbi ev için ne diyorsun 6 binden zam ne yapabilirim örneğin kontrat yok bitti Ağustos için evde çok uygun oturuyor ist
O zaman bende bi ev kiralıyım onu zapt ediyim bi de dükkan kiralıyım onu zapt ediyim böyle böyle zenginden alıp fakire veriyim emsal süresi oluşana kadar insanları mağdur ediyim olur mu? kişinin imzaladığı tahliye taahhûtnamesi de elimizde ayrįca
Sorma aynı fikirdeyim arkadaşım bende seninle ev sahibiyim evi aldığım için pişmanım 6000 liraya oturuyor ağlıyor bildiğin şöyle böyle valideye %25 zam yaparım diyor geçen sene 3000 bindi 6000 direkt yaptım asgari ücret senede 2 kez zam oluyor ben iki tarafında haklı olduğunu düşünüyorum ama yasalar kiracidan yana sanki
@Pittsburgh aynen öyle mal sahibiysen mağdur edilebilirsin kimsenin umrunda değil resmen
Noter onaylı olmayan tahliye taahhütnamesi çöptür. Ona dayanarak mahkemeye gittiğin zaman imza benim değil dediği an zaten 3 yıl sürer yargıtay aşaması dahil. Aaa paran varsa ve senin verdiğin şartlarda sende kiralık yer bulursan zapt edersin. Kanunları senin oy verip meclise gönderdiğin ve iktidar yaptığı hükümet yapıyor. Şikayetini bana değil onlara ilet ve değişiklik yapma dirayet ve gücün varsa kanunları değiştir. Sana hukuki zeminde bilgi veriyorum. Sen yinede avukat tutarak para harca.
Kanunla çıkar ama uzun sürer zaten
Uzun da sürse tazminat davası da açıcaz ara dönemdeki kiraları da talep edicez
Bu devirde malın mı var derdin var ya mal sahibini koruyan da bir düzenleme gerekli
Bence de
Nerede dükkan
Yalovada
Bu devirde makul fiyat aslında dükkan için
Gerçekten makul yalovada yaşayan insanlar bu parayı kiralara veriyor kaldı ki en işlek cadde üstünde göz önünde bir yer
Ver avukata şikayetçi ol
Öyle yapıcaz zaten ama uzun sürer diyolar
3 ay
3 ay içinde sonuçlanır
3 ay iyiymiş ya
Kira şartları ağırsa karlı tarafta hak sahibi olur yalnız
Ne ağırı ya adam işgüzar çıktı
O zaman 3 ay içinde biter
Ne dükkanı
Çıkartır hakkı var
Kac yıllık dukkan
4
Cikaramaz seni pat diye
Ben mal sahibiyim o kiracı kontrat bitti avukata konuyu devredip tahliye ettiricez zapt edilmiş durumda şu an dükkan sözleşmemiz ve anlaşmamız yok bu adamla
Kendisine sor ne kadar kira vermek istiyor
Kendisinin ne istediğiyle ilgilenmiyoruz biz isteriz o ya verir ya da sk tir olur gider
Iste senin gibi ev sahipleri dukkan sahipleri hak ediyor böyle şeyleri başlarına bosuna gelmiyor mahkemeye verde 2 3 sene uzar dava ohhh yarasin
Tek geçimimim burası değil sürsün tazminatla beraber masrafları ödediğinde inşallah o da sizin gibi içten bi ohh çekebilir😂
Vala beni bağlamaz çirkefliğiniz dünya kadar malında olsa bos
Yine gireceğin yer 2 metre karelik kara toprak oda kabul ederse
Valla ben daha kabul edilmeyeni görmedim ondan korkunuz olmasın
Keske dışarıdan bakıldığında kadar güllük gülistanlık olsa
Sizin bi kabir geçmişiniz var anlaşılan
Deprem bölgesinde yaşamış olsaydın senin de kabir gecmisin olurdu
Konuyu sarptırmayın
Yoo kabir geçmişi dediniz ya sapmış mi oluyor aciniz yoksa lafla kelime çoğaltmayin o zaman
Canlı olup kayıp olanlar ya da ölüp kaybettiklerimiz çok acı evet ancak bunun kabir deneyimiyle bi alakası yok alakasız bi konuya kayıpları dahil etmeniz onlara saygısızlıktır
Sen ölmeden önce ölmediğin için mal hirs para gözünü boyamış ne dediğini de anlamiyorsun benim dediklerimi de sapittin
Tamam beyfendi ben sizin ne dediğinizi anlamıyorum o yüzden bi şey demiyorum