Eşimi yemeğe bile ben götürüyorum, borcu hiç bitmiyor. Siz olsanız ne yaparsınız?

5 aylık evliyiz borcu bir bitmedi nasıl bir borcmus anlamadım evlilik hazirliklarinda kınayı biz yaptık gelinliği uygun aldırdım. Damatligini falan da ben aldim. Nişan desen nişan elbisemi kendim aldım nişan yerine bende para kattım. Sonra düğünde atılan paralardan ailesi almış dugun salonu parasina vermişler bir miktarini şimdide arabamız yoktu baktım olmuyor altınları satıp araba aldım. Bu hafta emeğe gittik benim maasla çoğu borca gitti dedi kendi maasinin bilmiyorum sanki soğumaya başladım bir şeyler desem tartışma çıkıyor bu konu hakkında bir şey de diyemiyorum tartışma buyucek diye böyle mi kabullenmem gerek sizce borclar bitsin ben cikarcam yemeğe vs diyor sadece bu ay eve yardım etti ev masraflarinda yoksa 3,4 aydır ev masrafları ben vermiştim zaten kredi borçları da var diye

Eşimi yemeğe bile ben götürüyorum, borcu hiç bitmiyor. Siz olsanız ne yaparsınız?
Cevapla