Para Harcadığım Şeyler Zevk Veriyorsa, Yararlı veya Zararlı Olmasının Bir Önemi Var Mı?

Türkiye standartlarında ortalama bir devlet memuruyum. Aylık kazancım ortalama 60 bin ise bunun bi 10-15 bini rahat alkole gider. Arada öğrencilere fakirlere çalışmayan akrabalarıma yardım ederim. Ve haliyle birikim konusunda pek iyi değilim. Annem bu duruma aşırı üzülüyor. Sürekli para biriktirmem gerektiğini söylüyor. Para biriktirmek beni mutlu etmiyor. Hesabımdaki paranın rakamı da etmiyor. Ama 16 veya 24 saat nöbet tuttuktan sonra eve gelip uyumak, uyandığımda soğuk biramı yudumlamak mutlu ediyor. Ben böyle mutluysam sorun ne? Evlilik için para biriktir vs muhabbetleri var. Evlilik mutluluk getirmeyecek biliyorum çünkü çevremde bir tane mutlu evli çift yok. Siz olsaydınız nasıl bir yaşam sürerdiniz?
Para Harcadığım Şeyler Zevk Veriyorsa, Yararlı veya Zararlı Olmasının Bir Önemi Var Mı?
Cevapla