Zamlar hakkında ne düşünüyorsunuz?😀 Etkiliyor mu sizi peki?

Yoksa hep 50 liralık mı alıyorsunuz..
Yoksa hep 50 liralık mı alıyorsunuz..

Türkiye de mazot 42 lira mı olmuş arkadaşlar? Nereye gidiyoruz nireyeeee☺️

İnşallah sonu iyi olur

Zamlar hakkında ne düşünüyorsunuz?😀 Etkiliyor mu sizi peki?
Cevapla