
Türkiye de mazot 42 lira mı olmuş arkadaşlar? Nereye gidiyoruz nireyeeee☺️
İnşallah sonu iyi olur

Türkiye de mazot 42 lira mı olmuş arkadaşlar? Nereye gidiyoruz nireyeeee☺️
İnşallah sonu iyi olur
NE düşünebilirm ki? Yani terbiyesiz ahlaksız insanlar yine yaptılar yapacaklarını bu sene de. İnsanlara zamlı maaşlarını kullandırtmadılar. Bravo böyle devam etsin bu kalitesiz iğrenç yaratıklar.
Cevap
2Cevap
Etkiliyor 🙄eti çikolatali gofret 7 lira olmuş diğerleri 10 lira😒
Yeme😀😀😀
Reisin haberi yok :)
O bilse hemen 4 tl ye düşürür:)
Dis gucler dis
80 - 100 lira altında bişey yok artık çiftçi biterse savcısıda aç kalır hakimide ona doğru gidiyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?