Gelmese ben de kullanmayacağım dışarıda ama geliyor işte. Geçen babamla 10 lira verip içtiğimiz çayı 5 lira verip işedik. Bir bardak çay 15 liraya geldi dedim yarıldı adam gülmekten 😂
İlk burada bahsettim sonra diş beyazlatıcı soru çıktı karşıma. Eskiden idrar kullanılıyordu diş etleri tedavisinde filan. Gargara yapılıyordu yanlış bir şey yazmadım 😂 Ama tıp gelişti ne gerek var artık kanayan yaraya işemeye. Tentürdiyot sür geç. Be gerek var ağza idrar almaya. Macun bulamadıysan al dolaptan karbonat onunla fırçala 😂
Ben denk geldim. Özellikle yerlerini öğrenirim ücretsiz tuvaletlerin 😂 ücretli de olabilir tuvaletler alıştık ona şaşırmam. Ama 1 liraya işedim 😂😂 bu çok şaşırttı beni 😂
Yaa bozuk para dert oldu 😂 nereden bulacaksın 1 lirayı 😂 kolay mı bulmak 😂 her yer 5 lira diye cebime 40 lira para koydum o kadar 😂 neyse ki hayırsever biri benim yerime jeton deliğine attı parayı da 100 gram kadar hafifledim 😂
Dışarıda ücretli olabiliyor WC'ler ama doğada gizli alana saklanmış şekilde önlemi alarak bi şekilde idrarı acele ile hızlı boşaltmak zorunda. Dışarıda birçok insan yaşıyor müstehcen bu dramı
Hangimiz salmadı ki bir ağacın dibine, bir taşın dibine zaten 😂 bir ara uzun yolda aşırı sıkışmıştım. Müsait alana çekip işemeye çalıştım ama arkadan geçen arabalar endişe verdi diye çıkmadı bir türlü 😂 biri bakarken yapamama durumu gibi 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
hatırlamıyorum bunu mu hesaplayacağım. 5 tl falandır
En son İstanbul da sanırım kart sistemiyle girmiştim 😄 dışarda tuvalet kullanamıyorum. Bugün ne çok idrar kesenden bahsetmişsin yaw 😂😂
Gelmese ben de kullanmayacağım dışarıda ama geliyor işte. Geçen babamla 10 lira verip içtiğimiz çayı 5 lira verip işedik. Bir bardak çay 15 liraya geldi dedim yarıldı adam gülmekten 😂
İlk burada bahsettim sonra diş beyazlatıcı soru çıktı karşıma. Eskiden idrar kullanılıyordu diş etleri tedavisinde filan. Gargara yapılıyordu yanlış bir şey yazmadım 😂
Ama tıp gelişti ne gerek var artık kanayan yaraya işemeye. Tentürdiyot sür geç. Be gerek var ağza idrar almaya. Macun bulamadıysan al dolaptan karbonat onunla fırçala 😂
O kadar haklısın ki nutkum tutuldu bişey diyemiyorum 😂😂
Hemen nutku tutulan insana ne iyi gelir diye araştırdım ama bir şey bulamadım 🥴 nutkuna tutukluk yaptırdığım için üzgünüm 🥺 kasıtlı yapmadım 🥺
😂😂 yalancısın üzgün falanda değilsin 😄
Arama geçmişimi gösterebilirim 🥴gerçekten araştırdım 🤥🤥
Evet üzgün değilim 🥺 bunun için çok üzgünüm 😔
Bana her zaman sacma gelmistir ihtiyac bu sonucta herkes işiyor neden para verelim?
Belli noktalara ücretsiz tuvalet koyuyorlar. İyi bir şey ama her yere ücretli koymuşlar. Camilerde de hep ücretli 😂 camiye yardım niyetine 😂
Ucretsiz bi yer gormedim ben restoranlar disinda😂
Ben denk geldim. Özellikle yerlerini öğrenirim ücretsiz tuvaletlerin 😂 ücretli de olabilir tuvaletler alıştık ona şaşırmam. Ama 1 liraya işedim 😂😂 bu çok şaşırttı beni 😂
Vaybe koskoca 1 lira jdbsjdnsn ben olsam 2 3 gun daha çiş yapmazsim
Yaa bozuk para dert oldu 😂 nereden bulacaksın 1 lirayı 😂 kolay mı bulmak 😂 her yer 5 lira diye cebime 40 lira para koydum o kadar 😂 neyse ki hayırsever biri benim yerime jeton deliğine attı parayı da 100 gram kadar hafifledim 😂
😂😂
Gireceğim yer 5 liraydı da ben vermedim girip çıktım direkt alkjHLSDGLKSASA
Dışarıda ücretli olabiliyor WC'ler ama doğada gizli alana saklanmış şekilde önlemi alarak bi şekilde idrarı acele ile hızlı boşaltmak zorunda. Dışarıda birçok insan yaşıyor müstehcen bu dramı
Hangimiz salmadı ki bir ağacın dibine, bir taşın dibine zaten 😂 bir ara uzun yolda aşırı sıkışmıştım. Müsait alana çekip işemeye çalıştım ama arkadan geçen arabalar endişe verdi diye çıkmadı bir türlü 😂 biri bakarken yapamama durumu gibi 😂
Takip attım mesaj özel xper seviyesi nedeniyle URL atamıyorum
Uzun yolda 10 civarıydı