Ögrenci oldugum için bana harçlık veren çoğu komşu idi? Allah niye benim bu akrabaların mülkünü elinden almıyor çok merak ediyorum?

Benim dayım var burada Bi kere bize geldiğinde ekmek aldığını bisey aldığını görmedik şimdi aramız bozuk duydukki ortada kız yok şimdiden oğluna beyaz eşya almaya başlamış 2. arabayi almışlar Durumları çok iyi bizim zar zor tutunuyoruz zerre faydalarını görmedik memlekette de zengin çok akrabamız var onlardan da hiç görmedik

Ögrenci oldugum için bana harçlık veren çoğu komşu idi? Allah niye benim bu akrabaların mülkünü elinden almıyor çok merak ediyorum?
Cevapla