Abisinden borç alan flörtüm hesabı yarı yarıya ödemek istedi. Kendi içtiğimi ödedim, iyi yapmış mıyım?

Flörtümle 5 kere bulustuk hep hesabı o ödüyordu bende kahve ısmarlamıştım. 6. buluşmamızdan birkaç gün önce abisinden borç aldığını söyledi parasının olmadıgını ima etti yanı aslında içten içe. Guzel bır yere oturduk ve ben küçük bi alkol içtim. O da 2 tane içti ve bana dönüp hesabı ikiye bölelim mi dedi. Tamam dedim. Sadece kendi içtiğimi ödedim. İyi yapmıs mıyım, bundan sonra hesabı sürekli ikiye bölmek isterse ilişkiye sıcak bakacağımı dşünmüyorum çünkü maddi durumu ortanın bi tık üstü.

Güncellemeler
+1 yıl
Onun içtiğini ödemek zorunda değildim bence sadece kendimkini ödeyerek iyi yapmıs mıyım
Abisinden borç alan flörtüm hesabı yarı yarıya ödemek istedi. Kendi içtiğimi ödedim, iyi yapmış mıyım?
Cevapla