Asgari ücret alırken mutsuzdum, şimdi daha da fazlasını alıyorum yine mutsuzum. Genel olarak bir mutsuzluk var değil mi?

Yani herkes mutsuz ndndnnd 😄

Asgari ücret alırken mutsuzdum, şimdi daha da fazlasını alıyorum yine mutsuzum. Genel olarak bir mutsuzluk var değil mi?
Cevapla