Kimsenin ölüsünden dirisinden fayda yok ya zengin doğuyor başkaları ya da miras kalıyor ben niye hep fakirlik çekiyorum adalet mi?

İnsan gibi yaşamadan öleceğim
Kimsenin ölüsünden dirisinden fayda yok ya zengin doğuyor başkaları ya da miras kalıyor ben niye hep fakirlik çekiyorum adalet mi?
Cevapla