Ayda 20 bin TL ile prensesler gibi yaşıyorum neden ekonomiye kötü diyorlar?

2 yıllık diş hekimiyim özelde çalışıyorum maaşım zamla 20 bin tl oldu ve bu para bana gayet de yetiyor. sorun yok bence

Ayda 20 bin TL ile prensesler gibi yaşıyorum neden ekonomiye kötü diyorlar?
Cevapla