Yanınızda bozuk para taşımayı seviyor musunuz?

Bugün fırıncıya gittim. Adam bana para üstü olarak 50 tane 1TL verdi hiçte üşenmedi he insan birazcık üşenir ya😂kasasında kağıt 50TL vardı bu arada😂
Yanınızda bozuk para taşımayı seviyor musunuz?
Yanınızda bozuk para taşımayı seviyor musunuz?
Cevapla