Bugün fırıncıya gittim. Adam bana para üstü olarak 50 tane 1TL verdi hiçte üşenmedi he insan birazcık üşenir ya😂kasasında kağıt 50TL vardı bu arada😂


Hiç sevmem, evde büyük bir fincan var, hemen onun içine atarım, ekmek vs için kullanıyor sonra ev halkı.
200 lira harici tekme atasım var
Cevap
14Cevap
ben gerekliyse taşırım normalde almam
Yani markete falan verseydi senin eline sayması biraz garip 😂
Herhalde karşıdaki kişi çıraktı bu kadar bozuk vermek hiç normal değil valla
Para bozuk değil bence bunların kafasındaki niyetler bozuk👍👍🤭🤭
Niye alıyorsun kağıt varken
Belki adamın o kağıda ihtiyacı vardır illaki bozuk vermesinin bir sebebi vardır herhalde ya🥲inşallah vardır bir sebebi
Doğru diyorsun fakat yapcak bişey yokki aldık parayı artık. Böyle şekilde vermeside onun hatası
Yok artık😂bende onun gibi yaparsam ne farkım olcak ondan
Yaw 50 tane 1tl veren adam nasıl empati yapsın allahını seversen jsjsj hem ben ona senin dediğin gibi yapsam adam direk bozukları kasaya atar en azından bişey yapar peki ben bu adamın verdiği bozukları ne yapcam hertürlü zarardayım burada
Bak böyle deme ya
Allah razı olsun 😃
Bu arada birazcık geç cevap vermiş olabilirim kusura bakma😅ve sanada hayırlı kandiller💝
Tamam tamam olmaz 😂
Bence iyidir, severim.
Sevmiyorum , şangır şungur
Hayır aksine nefret ederim
Taşımam kumbaramda biriktirip bütünletirim
Cüzdanın içi dolu ama unutuyorum
Almasaydın niye aldınki
Sende kabul ettin mi o parayı kddkdkdk
Severim Lazım oluyor çünkü
Başka yerler seve seve alır onları
Taşımayı sevmem para taşımayı bile sevmem
hayır
Bozuk para taşımam fakat koleksiyonum var.
Taşıyorum ama seviuor muyum belli dehil
Hayır
Sevmem
Nötr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar