Üniversitesi öğrencisi, vergisiz cep telefonu uygulamasından faydalanabilmek için kendisine 9 bin 500 liralık bir telefon aldı. Ama telefon 21 kuruşluk poşetle verildiği için öğrenciye 4 bin 500 lira olan vergi iadesi yapılmadı.
Tüketici Dernekleri Federasyonu bu konuda kendilerine çok şikayet geldiğini bildirdi.
DHA‘nın haberine göre Çanakkale 18 Mart Üniversitesi’nde öğrenim gören Zeynep Ö. 9 bin 500 liraya cep telefonu aldı ve internet üzerinden vergi iadesi başvurusunda bulundu. Ama başvurusuna faturasında 21 kuruşluk poşet ücreti de yansıtıldığı için olumsuz yanıt geldi: “Faturanızda başvuruya konu teknolojik cihaz dışında da ürün bulunduğundan başvurunuz reddedilmiştir.”
Zeynep Ö. 21 kuruşluk poşet ücreti nedeniyle 4 bin 500 liralık vergi iadesini alamadı.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
