Gençler vergisiz cep telefonunda 21 kuruşluk poşete takıldı. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Üniversitesi öğrencisi, vergisiz cep telefonu uygulamasından faydalanabilmek için kendisine 9 bin 500 liralık bir telefon aldı. Ama telefon 21 kuruşluk poşetle verildiği için öğrenciye 4 bin 500 lira olan vergi iadesi yapılmadı.

Tüketici Dernekleri Federasyonu bu konuda kendilerine çok şikayet geldiğini bildirdi.

DHA‘nın haberine göre Çanakkale 18 Mart Üniversitesi’nde öğrenim gören Zeynep Ö. 9 bin 500 liraya cep telefonu aldı ve internet üzerinden vergi iadesi başvurusunda bulundu. Ama başvurusuna faturasında 21 kuruşluk poşet ücreti de yansıtıldığı için olumsuz yanıt geldi: “Faturanızda başvuruya konu teknolojik cihaz dışında da ürün bulunduğundan başvurunuz reddedilmiştir.”

Zeynep Ö. 21 kuruşluk poşet ücreti nedeniyle 4 bin 500 liralık vergi iadesini alamadı.

Gençler vergisiz cep telefonunda 21 kuruşluk poşete takıldı. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Gençler vergisiz cep telefonunda 21 kuruşluk poşete takıldı. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla