Fakirlerin pahalı telefon takıntısı hakkındaki düşünceleriniz neler?

Hepsi için söylemiyorum ama etrafımda böyle tipler çok. Adamın açlıktan ağzı kokuyor cebinde ayfon5 midir ne var. Adamın babasının maaşı 1800lü bişey 2000 tlye telefon almış. Onunla millete hava yapıyorlar. Birde bu tiplerin gelip " kardeşim dakikan var mı birini arıcam" demeleri yok mu? Benim ailemin durumu iyi olmasına rağmen hala 4 yılldır aynı telefonu kullanıyorum.
Evet arkadaşlar ne düşnüyorsunuz bu gibi insanlar hakkında?
Fakirlerin pahalı telefon takıntısı hakkındaki düşünceleriniz neler?
Cevapla