Güncellemeler
+1 yıl
bu kadar kalabalık ne yeyip ne içiyor dışarda
aylık gelirimiz yüz bin civarı ama geçen kadıköye bir indim, allahın sokak arası minnacık kahvecisinde bir çay 70 lira. simitçiye giriyorum simit 17 / 18 lira. ortalama yol üstü bir yerde bir karton bardak çay 25 ile 30 lira aradı değişiyor. yemek yesen 500den aşağı zor kalkarsın masadan. yol zaten masraf. orta üst sınıf bir mekanda otursanız iki kişi, en az birkaç bin liradan aşağı tutmaz ne kadar az yeseniz de. falan fistan. yine de bu kadar insan dışarda...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
İstanbul'da herkes tuttuğunu...
20 milyonnu yaşadığı yerde her şey mübah
bu yüzden milyon da kazansan yetmez bu durumda çay 250tl olur
o zaten olur ya. 250 de olur fazlası da. hele çay anlamlandırğmağm bir şekilde pahalı her yerde.
para en çok sayılan şeyden kazanılır.
birde herkes gidip bir çay/ bi kahve içer çünkü
bir şey yemez ama içer
dimi ya. o aklıma geldi. herkes mecbur içiyor diye herhalde dedim 😂
arada bir değişiklik olsun diye verilir abartılacak fiyatlar değil
bilemedim.
Saydıkları dan hiçbiri doğru değil bu arada sadece Kadıköy muhabbeti doğru oralar da turistlik yer zaten
nasıl doğru değil ya. bir simit sarayına girip oturur musun. Pendikteyim burada bile bir tane lahmacun 70 lira. turistik değl bir şey değil
Kaynarca yörem pide restoranında 36 lira nereden alıyorsun sen ya
Yenişehir deyim ben. Kebapçı restoranı caddenin üzerinde. orası.
Çevrende uygunları vardır mutlaka
mesele o değil ya. ben param varsa alırım ederim. ama genel olarka merkez yani kabalık yerler çok pahalı. ve o kadar kalabalık aç mı geziyor napıyor... şu kadıköyde sahil kenarında büfeler var hani. açık sokağa bikaç masa atan yerler. karton bardak çay 29lira
Çok küçük çaplı düşünüyorsun arkadaşım 20 milyonun olduğu bir şehirde yaşıyoruz senin her gittiğinde Kadıköy'de gördüğün insanlar da ara sıra gidiyordur muhtemelen yoksa dediğin kimse her gün gidip öyle yapmaz parası olsa da yapmaz yapması için s4lak olması gerekir
evet katılıyorum. bunu ben de söylerim genelde. ama çıkıp birebir maruz kalınca, bir düşünüyor insan. İnsan kitlesine bakıyor dönüp fiyatlara bakıyor, sorguluyor insan hayatı :ddd
Yılbaşı gecesinden önce ki gece bende galataya gittim millet saçma sapan barların kapısında içiyor hemde ayakta eminim içtikleri normal fiyatın 3 4 katıdır ama bir organizasyonları oldu muhtemelen tek seferlik bir şeydir
ee tabii ayda yılda bir harcanıyordur para. muhtemelen işletme sahiplerini konuştursak tablo daha iyi anlaşılır. kuru kalablık mı çoğunlukta yoksa farklı mı diye
İşletme sahibi olarak konuşabilirim istersen
Gizleniyim de öyle konuşayım
Olur :)
70 tl mi xiddi misin ya similar 17 mi o haa
evet Bahariye de 70 liraya içtim bir çay. Hadi biraz pahalı orası ama alt tarafta da normal büfeler de 29 lira
Cok pahali ya Ben uzun zamandir cay icmedigim icin disarda fiyatlar konusunda bu kadar oldugunu sanmiyorum Cunku her sabah işe gelip gidiyorum normal servis bekleyen esenyurt vatandasi simitini 10 tl ye aliyor cayini da iciyor cay da 6 tl bildigim siz kaziklaniyorsunuz ya
Kadıköy Üsküdar Beşiktaş Beyoğlu filan haliyle diğer semtlerde göre daha pahalı o ayrı ama zaten en işlek sosyalleşme alanları da buralar. Dolayısyla insanlar gezmeye vs çıkıyorsa buralara gleip bir şeyler yeyip içiyor
Haklisin da pahali
Yarim kilo cay 75 tl zaten
1 bardak cay 70 tl vermek hic mantikli degil ama
Haklısın ama napalım
hayır bu kadar nasıl kalabalık oluyor onu anlamyorum. boş mu geziyor herkes
Bence herkes öyle pra harcamaz
dışarda aç susuz zor ya.
Zor tabii ama mecbur harcıyoruz
son uc yilda orta sinif diye birsey kalmadi
çıkmıyorum
Hiçmi