Nasıl dışarı çıkıyorsunuz yahu İstanbul'da? aşırı pahalı değil mi?

aylık gelirimiz yüz bin civarı ama geçen kadıköye bir indim, allahın sokak arası minnacık kahvecisinde bir çay 70 lira. simitçiye giriyorum simit 17 / 18 lira. ortalama yol üstü bir yerde bir karton bardak çay 25 ile 30 lira aradı değişiyor. yemek yesen 500den aşağı zor kalkarsın masadan. yol zaten masraf. orta üst sınıf bir mekanda otursanız iki kişi, en az birkaç bin liradan aşağı tutmaz ne kadar az yeseniz de. falan fistan. yine de bu kadar insan dışarda...

Güncellemeler
+1 yıl
bu kadar kalabalık ne yeyip ne içiyor dışarda
Nasıl dışarı çıkıyorsunuz yahu İstanbul'da? aşırı pahalı değil mi?
Cevapla